Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Harry Potter és a Halál ereklyéi 2 poszter

2011.03.28. 22:18 koimbra 53 komment

Júliusban véget ér. Erre azért ne vegyünk mérget, egy sikeres franchise-tól nehezen válik egy stúdió és biztos van egy bizonyos összeg, amiért cserébe J.K. Rowling összehozza a nyolcadik részt, amiből elkészülne a kilencedik Harry Potter film. A Halál ereklyéi második részében Voldemort halálfalói leamortizálják Roxfortot, elvileg hatalmas máguscsatára számíthatunk, csak úgy repkednek majd a kapitulatus-ok, ártások, átkok meg egyéb hasonló varázslatok.

Címkék: harry potter poszter könyvből film sequel harry potter 8

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr892780436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alex Mahone 2011.03.28. 22:27:09

Round Seven/two... Fight!

karbalán 2011.03.28. 22:54:47

Rowling vagyonát 1 milliárd dollárra becsülik. Nem hiszem, hogy van olyan összeg, amivel motiválni lehetne egy 8. részre. :D

Alex Mahone 2011.03.28. 23:04:15

@karbalán: egy milliárd dollár? :|
Én abból államokat döntögetnék a Közel-Keleten...

mr.roper 2011.03.28. 23:32:44

néha úgy érzem ezeknek a csillagászati számoknak a vonzásában hogy a gond velem van, mert a mai napig nem értem hogy a kis szemcsis varázslótanonc storyjában hol is kellene v.mi eredetiséget keresni...gondolom nem a bárgyú párbeszédekben?:-))inkább a Hobbitot várom már.

mr.roper 2011.03.28. 23:33:33

egyébként ez a poszter tisztára olyan mint a Kedves Ellenségem plakátja:-)

Alex Mahone 2011.03.28. 23:38:40

@mr.roper: a világért sem akarom a Potter-filmeket (könyvben még esetleg) védeni, de azért arra célozni, hogy a velejéig kommersz orkos-sárkányos LotR eredetibb nála... :)

mr.roper 2011.03.28. 23:42:29

@Alex Mahone: csak az a gond hogy az a könyv volt kronológiailag előbb, és kb. 45 év múlva egy vonat út során a házitanító néninek eszébe jutott a roxi suli, és valószínüleg az öreg Dumbledort nem egy szürke mágus inspirálta, és biztos hogy nincs összefüggés a jó öreg Sauron és Lord Voldemort között sem...:-))

Alex Mahone 2011.03.28. 23:45:17

@mr.roper: de van. Fantasy mind a kettő. A csúnyagonosz és az öreg varázsló pedig sablonkarakterek. Mint pölö a trollok, hogy mást ne mondjak, az is van mind a kettőben.

kevlar · http://haerdekel.blog.hu/ 2011.03.28. 23:56:17

Egyre durvább ez a film! Hol van már a kedves kis varázssuli... Itt már vér van meg a durvulás.:)

kevlar · http://haerdekel.blog.hu/ 2011.03.29. 00:01:18

@mr.roper: Tényleg van benne egy jó adag áthallás a kedves ellenségemmel.
Szerintetek? :
www.impawards.com/1985/enemy_mine.html

mr.roper 2011.03.29. 00:04:28

@Alex Mahone: jaaa, csak arra kell odafigyelni, hogy ki inspirált kicsodát, értem az okfejtésedet...asszem, csakhogy maga a fantasy műfaj is kb. Tolkiennal kezdődött, na, jó előtte volt még egy Robert E. Howard is persze.Az egész Harry Potter hisztériában csak azt nem értem hogy egy ilyen sablonos Copperfield Dávid/varászlótanoncos filmeket amiben semmi eredetíség sincs hogyan lehet mondjuk a Gyűrük Ura Trilógiával párhuzamba hozni mítoszteremtés terén...?Most ez komolyan vita tárgya?:-))

mr.roper 2011.03.29. 00:05:39

@kevlar: ugye-ugye??Már csak a poszter miatt sem nézem meg!:-)))

Alex Mahone 2011.03.29. 00:17:24

@mr.roper: nem vita tárgya, senki nem beszélt mítoszteremtésről. Amúgy ha már szidod, miért látatlanban?

mr.roper 2011.03.29. 00:53:08

@Alex Mahone: mert láttam az első négyet, és következtetek a továbbiakra, talán kiderült hogy nem a kedvenc fantasy sorozatom a Potter gyerkőc...egyébként nem fogom megnézni, csak mínősítettem a Potter-kultuszt...én is amolyan rocksztár típus vagyok, tudod?:-)

mr.roper 2011.03.29. 00:54:14

amúgy a Gyürük Ura esetében talán beszélhetünk Mítoszteremtésről, asszem..:-)

Shyllard 2011.03.29. 06:48:32

@mr.roper: Látszik, hogy nem igazán olvastad sem a Lotr triológiát, sem a HP-könyveket, mert akkor tudnád, h mindenki csupán a sablonosságában egyezik, amúgy teljesen másfajta a bennük kiépített világ, esetleg csak abban hasonlítanak egymásra, h van bennük troll :P Viszont az meg a kelta-legendakör része, szval azért Tolkien is "lopott" rendesen. De ezt kár a rovásukra írni, mert mindketten remek sorozatot raktak össze, talán a HP még jobb is, mint a Lotr, mivel én spec azzal nőzzem fel, ahogy sokan mások, és hidd el, rengeteget tanulhat belőle az ember gyerekként :) +megjegyeznék Rowling műve szerettette meg sokakkal az olvasást, ami szintén nem elhanyagolható tény.

Alex Mahone 2011.03.29. 06:53:18

@mr.roper: rocksztárság ide vagy oda, én legalább csak azt szidom, amit láttam...

Mese92 2011.03.29. 07:01:22

De hát a Lotr meg a HP teljesen más téma :s tényleg csak annyi a közös bennük, hogy fantasy. Más kor, más karakterek, meg úgy egészében más a sztori. Oké, tényleg a jó meg a rossz küzdelméről szól, de akkor már ide sorolhatunk több tucat más mesét is.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.03.29. 08:36:19

Ne már srácok a HP nem a LoTR-ből "készült", hanem a csillagok háborújából, ezt mindenki tudja.

www.saynotocrack.com/wp-content/uploads/2007/05/61074_harrypotterstarwars.jpg

És a SW egy nagyon jó fantasy, ha ez esetleg kérdés lenne. ;)
(nem, nem sci-fi)

Mese92 2011.03.29. 09:16:43

Ennyi erővel minden amiben fantasy van, az a Lotr-ból jött. Ennyi. Ne azt nézzük, hogy mi az eltérés, nézzük azt, hogy mindegyikben vannak jók és rosszak, mágia és bölcselkedő vén salabakter (Han Solo után szabadon :))

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2011.03.29. 11:36:18

@Shyllard: LOL
"HP még jobb is, mint a Lotr, mivel én spec azzal nőzzem" - ja, hogy csajozási alapon osztályozunk? :)
OFF
Písz, tudom, hogy elgépelted, de ez ritka magas labda volt:)
ON

Megint kitört a LOTR/HP vita... szerintem meg mind a kettő nagyon jó, és mítoszteremtő is. Én jobban kedvelem a LOTR, ezzel találkoztam először 12 évesen, azóta rajongok a fantasy-ért. A HP pedig - bár egy jó ollójú szerkesztő erősen ráfért volna az utolsó kötetekre, és a végső befejezés klisészar:) - nagyon remek kis regényfolyam. Nálam egymás mellett vannak a polcon, és nem ölik egymást.:)
A HP egyik nagy előnye, hogy újra "divatba hozta" az olvasást. Előtte szinte csak elvétve lehetett látni kölyök/tinédzserkézben könyvet - pl utazás közben - az első két kötet megjelenése után meg szinte mindenhol könyv volt az emberek kezében. És tudom, hogy ezek közül sok volt a divatolvasó, de ha 100 ilyenből csak 2 rájött, hogy olvasni jó, már akkor is megérte volna. :)

Shyllard 2011.03.29. 14:49:32

@Vészmadár: :D Észre sem vettem, én is leütöttem volna ezt a labdát, ha látom :D
Am igazad, van jó a HP és Lotr is, minek ezen vitázni? A legtöbb anti-HP-s ugyis csak úgy fikázza a sorozatot, h egy szemernyit sem olvasott belőle...

Alex Mahone 2011.03.29. 16:18:26

@Shyllard: úgy szabad fikázni a filmeket, hogy mind a hetet olvastam könyvben?
Mondanám... :D

Mese92 2011.03.29. 17:01:27

@Shyllard: Nekem a tulajdon bátyám csinálja: fikázza, de hogyha megy a tévében, leül és mindenre megjegyzést tesz :D

I3eni 2011.03.29. 17:32:46

Tudom mindenki emlékszik az első rész plakátjára, de gyors belinkelném, h szemügyre vegyétek gyorsan futtában

mrmoviefiend.files.wordpress.com/2010/07/harry-potter-and-the-sorcerers-stone-poster-5.jpg?w=775

Jó érzés végre "lezártnak" tekinteni a Harry Potter-t, mert végül is "ezen nőttem" fel mint elég sokan köztünk... 2001-ben még milyen kis srác voltam :)) Szal felnőttünk és a régi kedvenc filmem is pontot kap a végére. Ahogy a regényben, úgy a filmben is el "darkosodott" a hangulat, szal ahogy cseperedtem úgy változott a film is részben 3-4 rendezőnek köszönhetjük :D

Tekintsétek meg a rajzom, ha van időtök! Tegnap ahogy megjelent a poszter, unalmamba elkezdtem rajzolgatni.

kepfeltoltes.hu/110329/K.Bence_Harry_Potter_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

mr.roper 2011.03.29. 20:40:15

@Alex Mahone: ez nagyon kemény volt, de legalább most nem a Passióról dumcsizunk.

mr.roper 2011.03.29. 20:43:07

@Shyllard: az itt a probléma, hogy ez egy filmes blog, rehát engem baromira nem izgat a könyv, mivel nem passzintgatom általában a megvalósult művet az eredeti regényhez, mert két kurvára külön médiumról van szó...egyébként meg honnan fogalmazódott meg benned az a magasztos gondolat hogy nem olbvastam a Gyűrük Urát?

mr.roper 2011.03.29. 20:45:21

@Alex Mahone: mind a hetet olvastad...gratulálok!:-))

mr.roper 2011.03.29. 20:46:52

@Mese92: de ha azok a megjegyzések negatív töltetüek akkor mi a probléma?:-)ahhoz látnia kell hogy minősítse, vagy neeem?:-)

mr.roper 2011.03.29. 20:48:38

@Shyllard: egyébként nagyon is tisztában vagyok vele hogy honnan merített Tolkien, de azért köszi a segítséget.:-))

Alex Mahone 2011.03.29. 21:10:22

@mr.roper: miért muszáj öt kommentet írnod egy helyett? Balfaszság, vagy feltűnési viszketegség?

"Húte mind a hét Potter-könyvet óvastad degááááááááááz" Ehhez nem fűznék kommentárt. Inkább. Még mielőtt valami csúnya kiszalad a számon. Inkább kikötöm, hogy nem vitázom olyannal, aki olyan magasságokba emeli a LotR-t, hogy csuklóból szaroz le minden más fantasyt, pusztán azért, mert miért ne.

mr.roper 2011.03.29. 21:23:15

@Alex Mahone: jaj, hagyjuk már ezt a dumát, egyenlőre a trágár szavakat kerültem, és te reagéltál az én kommentemre, amúgy mit fáj neked ha öt kommentet írtam, te vagy a koordinátor?Eddig ezt nem tudtam, amúgy neked is elég masszív véleményed volt a Passióval kapcsolatban, ott te nem voltál feltűnő egyáltalán...te is csuklóból röpítetted a faszságaidat, és akkor is eléggé finom volt a stílusom, nemde?

Alex Mahone 2011.03.29. 21:26:58

@mr.roper: a faszság szubjektív. A blablával pedig ügyesen kerülted a témát, mely szerint - igen, önmagam ismétlem - akkora piedesztálon van nálad a LotR, hogy képtelen vagy elismerni, van más fantasy a világon.

Megjegyzem, hogy azt az öncélú szart, amit egyesek filmnek neveznek (valami passió...) én legalább TÉNYLEGESEN VÉGIGNÉZTEM, mielőtt véleményt nyilvánítottam róla. Nem volt ám könnyű. A fair play nevében te is megtehetnéd ugyanezt a HP-val, akkor legalább érveid is lennének :)

mr.roper 2011.03.29. 21:34:50

@Alex Mahone: te nem fogod fel hogy láttam az első négy epizódot és már meggyőződtem róla hogy nálam túlépte a tűrésküszöböt és nincs kedvem fárasztani magam a további varázslóskodással?Neked most az nem tetszik hogy mínősítem az általad kultivált sorozatot, mert igen, képzeld el hogy van olyan hogy valakinek más a véleménye mint neked.És a Passiós véleményedhez képest én még itt nagyon szalonképes voltam.Vannak érveim, nem csak a zabolátlan düh vezeti a soraimat, ha kiváncsi vagy rá.És ha elolvastad volna fentebb megjegyeztem a fantasy műgfajjal kapcsolatosan Howard író nevét is.Nem gond hogy előveszed a Potternél az infantilis éned, csak nekem a Potter cirkusz kevés a tartalmas kikapcsolódásra tudod. Blablázni meg nem nagyon szoktam, de amint látod segget nyalni sem..-)

Shyllard 2011.03.29. 21:49:46

@Alex Mahone: Nem úgy értettem, csak ha fikázzák, akkora filmeket szidják, mert a könyveknek nem sok közük van hozzájuk.
@mr.roper: De te az egész HP-Univerzumot fikáztad, míg az egészről fogalmad sincs, csupán a filmekből. Rendben, nem tetszettek a filmek, de attól ne szarozd le az egész világot, mert fogalmad sincs, h könyvben milyen alaposan be van mutatva az egész varázslóvilág. Ez olyan, minthogy lehet, h nem tetszett a Remény rabjai moziváltozata, (amit kétlek, mert nem sok ember van, akinek az nem jön be, ez csak egy példa, mielőtt belekötnél) de ha mondjuk nem olvastad a könyvet, amiből adaptálták, akkor gondolom nem Stephen King-et kezded el szidni a film minősége miatt ,nemde?! (lehet, h olvastad, ez csak egy felvetés még mindig)

Alex Mahone 2011.03.29. 21:56:10

@mr.roper: nem tartom kultuszfilmnek a Harry Potter-szériát. Filmen én magam sem vagyok elragadtatva tőle. Csak gondoltam, ha már szidod, legalább nézd meg a komolyabb(nak szánt) részeket is (5-6-7). De nem. A giccses, ezredfordulóhoz közeli gyerekmese jelenti a Harry Pottert neked. Ezzel nincs is semmi baj. De miért kell így kijönni a sodrodból? Nem lehet minden film olyan fantasztikus, mint a Passió, vagy a kultikus, mítoszteremtő, istencsászár The Lord of the Rings-széria. Én már csak ilyen gyarló ember vagyok, hogy nem ismerem fel ezen fennkölt művészetet. Bocsánat.

Létezik olyan, hogy valaki nem azon a véleményen van, amin én? Basszus. A sajtburgerben is van sajt?
Blablázni pedig igenis szoktál, lásd fentebb.
Gyerekes lennék? Miért is?
Áhh, tudod, mit? Ne válaszolj. Nem érdekel. Tényleg. Písz meg minden marhaság, elment a kedvem az egésztől ahogy visszalapoztam a passiós vitát. Lenyűgözően kreatív voltam - ami a szidásokat illeti -, most pedig olyan fáradt vagyok, hogy gépelni alig bírok. Majd máskor...

mr.roper 2011.03.29. 22:00:54

@Shyllard: nem azt nem olvastam, és csak inspiráció színtjén jegyeztem meg a Potter/Gyűrük Ura párhuzamot, ami szerintem elvitathatatlan. Maga az alapötlet a Potterel kapcsolatosan meg azért baromira nem eredeti, mert szerintem állatíra hasonlit maga a helyszín (mágiaügytől függetlenül)az Ifjú Sherlock Holmes című filmre, ahol a fiatal Watson pont olyan sálat is visel mint a tini varázslótanonc:-)valóban nem olvastam a Potter könyveket de nem is érdekel, engem a vizuális megvalósítás foglalkoztat, és ha ebben állást kell foglalnom, Peter Jackson sokkal markánsabb kázjegyű direktor mint a Yates meg a Mike Newell együttvéve.

mr.roper 2011.03.29. 22:05:32

@Alex Mahone: oké,de ha elolvastad volna rendesen a Passiós kommentjeimet, akkor láthattad volna hogy nem tartom kultikus filmnek, soha nem is állítottam, szóval blabla kontra figyelmetlenség, tudod?Egyébként meg te tüntél inkább felháborodotnak akkor is és most is, mindegy....-)comming soon....-)

Shyllard 2011.03.29. 22:19:53

@mr.roper: Szerinted elvitathatlan, mivel nem ismered mindkét univerzumot teljes egészében. Én viszont -és sokan mások-, aki olvasta MINDKÉT szériát, kijelenthetem neked, hogy semmi köze nincs a kettőnek az egymáshoz. De még mindig az egész HP-t szidod, mert a filmben így-meg úgy voltak megjelenítve a dolgot. Azt meg nem értem, mit említed meg Yates, nevét, hiszen elvileg az ő rendezésében készült részeket te nem is láttad :D <-Ismét csak látatlanban szidod. Persze nem akarom dícsérni a filmeket, félre ne érts, Yates vizuális megvalósítása zseniális, viszont a többi rendezői munkássága hagy még jónéhány kívánnivalót maga után. :) De kérlek, látatlanban ne alkoss semmiről sem véleményt, mert ezzel nem csak másokat haragítasz magadra, hanem saját magadtól az örömöt, h valami újjat tapasztalhass meg :P Jahés és olyan a sál a HP-ban, mint az Ifjú SH-ban? Ennél gyengébb érvet még életemben nem hallottam a HP-val szemben :)

mr.roper 2011.03.29. 22:35:55

@Shyllard: a kisrác sálja?meg az egész sulibuli épület, meg a benne folyó misztikum, de ha te nem láttad azt a filmet, miből gondolod hogy gyenge érv..a sál csak egy jelmezbeli hasonlóság volt, nem több.Most már felkeltetted az érdeklődésem, miért is olyan zseniális a yates úr stílusa, mert szerintem csak szimplán kerestek egy olcsón hozzáférhető brit tv-s direktort a feladatra.Amúgy azt sem értem, hogy miért kellett szinte évente rendezőt váltani ehhez a sorozathoz?Az meg a legkevésbé sem érdekel hogy kiket haragítok magamra, a véleményem persze privát és nem is fog változni ezzel kapcsolatosan, ha már gyermek -fantasy akkor Leminy Snicket.:-))a fenti hozzámszólásokban a kioktató/didaktikus élet nem viselem könnyen, most persze nem kifejetten rólad van szó:-)Csak itt néhányan úgy érzem hogy kissé túlértékelik ennek a blognak a súlyát.Senkit nem akarok megbántani, ezért elnézést is kérek ha bárkit is megsértettem, de ki nem állhatom ha valaki a hozzáértésemet kérdőjelezi meg a filmekkel kapcsolatosan mert én nem vagyok másokkal szemben ilyen lekezelő a kommentekben sz.tem. Itt egyesek stílusával van problémám, de ha visszareplikázok a stílusra válaszolva, azt ne kérje ki magának az illető ezek után, virágot a virágnak:-)...és most nem rólad van szó.Ennyi.:-)

Mese92 2011.03.29. 22:41:41

@mr.roper: Már csak csöndben teszem hozzá, hogy Lemony Snicket nekem is tetszetős, nagyon olvastatta magát (és a film is jó volt). De ennyi, a vitához nincs hozzászólásom :) Bocsesz.

Shyllard 2011.03.29. 22:47:25

@mr.roper: Kissé túlzás volt Yates-nél a zseniális szót használni, viszont a képi megjelenítése sztem tökéletesen passzol az egész stílushoz, viszont a forgatókönyv és a többi... Hát, na erről ennyit. Viszont te nem értetted meg még mindig mi a bajom veled: A filmek alapján ítéled meg az egész HP-s dolgot, de ha nem értetted meg a példát, akkor egy újabbal "szemléltetném", mire gondolok: Sztem a Sam Raimi által leforgatott Pókember-triológia egyszerűen pocsék volt <-- Viszont ez NEM jelenti azt, h a Pókember-képregényes is szarok... De a filmeket nyugodtan szidjad, csak ne hasonlítsd össze úgy pl a Lotr-oval, mintha az az univerzum mérföldekkel jobb lenne Rowling-éval (persze ez a szemedben így van, hiszen te csak az utóbbit olvastad, mint kiderült) Filmben lehet, h úgy jelenítették meg, h erősen hajazott az ifj Sh-ra, de ez sztem csak azért van így, mivel a HP-széria elsősorban azért is olyan közkedvelt, mert az anglia iskolarendszerbe helyezi bele az egész varázslósdit, azt alakítja át valamennyire <--Alap, h van jóegynéhány hasonlóság. Am meg nálam HP elsősorban még mindig a könyvek :D

mr.roper 2011.03.29. 23:00:57

@Shyllard: a Pókember első és második része tetszett, de nem a legjobb képregényfilmek között tartom számon.Arra Ott van a Mistery Men. Csak vicceltem.Jó, a harmadik hálófonós film ultragagyi volt, méltatlan Raimi-hez. Talán kölcsönkérem a húgom Potter könyveit(ő már kinőtt belőlük:-))és elkezdem olvasgatni, de a filmeket inkább hanyagolom.Na, ez már haladás szerintem.:-)Amúgy teljesen értem a kifogásodat velem kapcsolatosan, csak igyekeztem a könyvek részletgazdag kidolgozottsága ellenére rámutatni arra hogy nem Rowling szarta a spanyolviaszt.Bár tudom hogy ezt te nem állítottad de sokan amint látom úgy gondolják...ez egy kissé elszomorít, de mindegy.A lényeg az hogy könyvmolykodásba fogok holnaptól.:-))

mr.roper 2011.03.29. 23:02:20

@Mese92: ja, a Lemony okés film volt szerintem is.:-))

Alex Mahone 2011.03.30. 07:32:24

@mr.roper:
1. passiós. Semmi nagybetű.
2. igen, ez direkt kioktatás volt, hogy ezután meg tudd különböztetni a vitától.
3. nem vagy másokkal lekezelő? Höh.
4. okés, hogy nem tartod kultikus filmnek a Passiót, de ha már figyelmetlenség, akkor elárulod, hol is írtam ilyet...?

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.03.30. 08:31:07

Ennyire nem néztétek meg a kommentemet, hogy nem a LoTR-hez kell hasonlítani. ;)
Innentől pedig a vita értelmetlen. :):)

mr.roper 2011.03.30. 22:14:30

@Alex Mahone: fantasztikus filmnek sem neveztem a Passiot, tehat ez sem igazan franko, egyebkent orulok hogy pont Te haborodsz fel a Lekezelo kifejezesen....vicces, Alex, olvasd mar el a korabbi kommentjeidet.:-)))

Alex Mahone 2011.03.30. 22:35:33

@mr.roper: nem háborodok fel (pedig megtehetném, mivel veled ellentétben én igyekszem nem személyeskedésbe kezdeni), csak közlöm, hogy az állításod nem tükrözi a valóságot.

mutant · http://universal.blog.hu 2011.04.01. 10:28:55

Nos, jobb, hogy lezárul. Szerintem egy új vonalon indul el majd az író, új témával jelentkezik. Már ha akar. Mert ugye az igazi művész, nem pénzért csinálja... majd kiderül,nyah.
süti beállítások módosítása