Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Kliprendező készíti a Step Up 4 3D-t

2011.05.03. 22:44 koimbra 5 komment

Ugyan a Step Up harmadik része a 3D-s támogatás ellenére is Amerikában a leggyengébb darab lett a franchise-ban, ám világszerte csak összegyűjtött 160 milliót. A Summit berendelte a negyedik felvonást is, ami természetesen ismételten 3D-s lesz. A rendezői poszton Wade Robinson dolgozhatott volna, de személyes okokra hivatkozva kilépett, helyére Scott Speer lépett. Speer eleddig reklámokat és klipeket vezényelt le, többek között Jordin Sparks, will.i.am, Ashley Tisdale videóin munkálkodott.

Az előző két rész rendezője Jon Chu producerként veszi ki a részét a filmből, valószínűleg a G.I. Joe 2 miatt nem vállalta be a Step Up 4-et. A forgatókönyvet egy újonc, Jenny Mayer tette le az asztalra. A filmet jövőre mutatják be, a történetről eleddig nem árultak el semmit, de az biztos, hogy fülbemászó zenék és látványos táncok lesznek benne dögivel.

Alább a második felvonás utolsó "megmozdulását" láthatjátok.

 

Címkék: 3d miújság step up step up 4

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr132875799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

I3eni 2011.05.03. 22:54:30

Lehet gáz, lehet nem de nekem fiú létemre is bejöttek a Step up filmek, valszeg azért mert irigylem azokat akik így tudnak táncolni. Egyik rész se sikerült annyira rosszul, hogy nagyon fikázzam, bár nekem a pont a 3. rész jött be a legjobban főleg a zene és amit mondtam a Tánc miatt. A 3D is élvezhető volt. Az h egy klip rendező fog dirigálni, hát ... majd meglátjuk.

mr.roper 2011.05.04. 04:13:23

Én csak az első epizódot láttam, az bejött, az meg hogy videó-klippes múlttal rendelkezik a direktor, nem egy nagy meglepetés, sőt egy ilyen volumenű produkciónál talán el is várható.

Rolee83 2011.05.04. 08:27:39

Nálam is várós! Az elsőt nem láttam, de a 2, 3 tetszett!

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.05.04. 12:14:52

A második nagyon jó volt, az első nekem nem igazán tetszett, a harmadik pedig szerintem a franchise legrosszabbja volt. Az utolsóban a nő nekem nem volt szimpi és untam is, a 3D-s táncok jók voltak.

3d · http://www.3d-tech.hu 2011.05.05. 10:48:57

Érdekes a bukás-győzelem nézőpont a mozi-iparban :)
süti beállítások módosítása