Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Az utolsó előzetes a Zöld Lámpásnak

2011.05.04. 19:04 koimbra 19 komment

A Warner közzétette az utolsó Zöld Lámpás előzetest, ezt követően valószínűleg tv spotok és jelenetek tömkelegére számíthatunk. A DC képregénybirodalom szuperhőse júniusban érkezik a filmszínházakba, a stúdió nagyon szorít, hogy sikeres legyen a produkció, már csak azért is, mert ha ezzel buktázik, akkor lehet, hogy nem lesz olyan nagy kedvük a fejeseknek belevágni a többi hős filmes kalandjába.

A főszereplőt Ryan Reynolds játssza, aki nagyon kedveli a képregényéket, eljátszotta és ismét meg fogja formálni Deadpoolt, benne volt a Penge harmadik részében, leszerződött a RIPD képregényfilmre és a Paper Man-ben úgy nézett ki, mintha a rajzolt lapok hasábjairól lépett volna le (Jeff Daniels képzeletének a szülötte volt). Eredetileg úgy volt, hogy Villámot fogja megtestesíteni, de a Zöld Lámpás készült el hamarabb. A filmet Martin Campbell dirigálta, aki Zorrót és James Bondot is elhozta a vásznakra. Temérdek lényt fog felvonultatni a film, de hiába vannak több százan, ezren, mi tudjuk, hogy Reynolds karakterében fog bízni mindenki.

Címkék: trailer green lantern képregényből film fantasyelőzetes

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr362877823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dean6 2011.05.04. 19:08:09

Ez hatalmas trailer! A Cgi sokkal szebb lett. Sword... oh human :)

Blake007 2011.05.04. 20:16:14

Azta! :D Na ez nem volt semmi.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.05.04. 20:27:16

Ez számomra nagyon kétesélyes. Vagy jó lesz vagy rossz. Meglátjuk.

mr.roper 2011.05.04. 21:00:40

bírom Reynolds buráját amióta komolyabb hangvételű vizekre evezett egyre távolodva a Buliszervizes finomságoktól, nem ismerem a Zöld Lámpás univerzumát de viszont bírom Campbell utóbbi tizenöt évben forgatott filmjeit, bízom benne, szerintem nem fogok csalódni.:-)

gisss 2011.05.04. 22:13:10

Egyszerűen nem fogom fel miért kell a szemére az a zöld paca. Az rontja el az egész fizimiskáját. Amúgy nem lenne baj vele. Értem én hogy képregényhű meg minden, de akkor is...
A trailer alapján meg kezd várós lenni:)

I3eni 2011.05.04. 22:22:21

@Sparrow: Lényegébe összefoglaltad :D Vagy jó vagy rossz :D

Én azt nem értem miért kell ilyen gagyi "főgonoszt" beletenni a filmbe... mm nem szeretem ha elcsúnyítanak... bocs azt még szeretem, de így eltorzítanak egy gonoszt. Nekem az ilyen gagyi. Viszont már rég várós a film, eddigi trailerek is meggyőztek és igencsak mozizás lesz belőle. Várós! Nem hiszem h csalódva jönnék ki a moziból.

A nép fia 2011.05.04. 23:02:52

Azt hiszem, mindent láttam, amit látni kellett ebből.
Thx.
Inkább maradok a Marvel-hősöknél.

gisss 2011.05.04. 23:23:39

@I3eni: Szerintem az a fejes csak akciózásra lesz benne, nem ő lesz az igazi főgonosz. Annak ott van az a civilizációkat elpusztító nagyon félelmetes felhő:D Az agyas csak azért lesz benne hogy legyen mivel kitölteni a filmet a gigantikus epikus CGI leszámolás előtt:)

I3eni 2011.05.04. 23:26:37

@gisss: azért tettem idézőbe, mert tom h lesz nagyobb baja a főhősünknek csak nem tom kinek jön be egy ekkora "agyas" (ahogy írtad) ellenség :D na mind1, lehet valakinek ez pont így jó.

Blake007 2011.05.04. 23:36:45

Hát most a nagyfejű ürge a probléma? :D A Hihetetlen Hulkba mégis milyen ellenfél volt egy 3 méteres szörnyeteg? :) Vagy a Pókember3 Venomja se szebb, se reálisabb.
Vagy hogy nézett ki a Hellboy, és a többi karakter. Hát ezekhez képest ez a nagyfejű fószer szerintem meg se kottyan. Semmi gondom ezekkel nekem.

Globetrotter2014 2011.05.05. 11:40:16

Már a thornál is kiakadtam, de ez minden határon túl van...

Globetrotter2014 2011.05.05. 14:41:18

@Blake007: de bakkerman 3 is xar volt az elődökhöz képest. Annak idején a Hancockról írták, hogy egyszerűen nem volt képes a sztori és a szsreplők kapcsolata kitökteni azt az űrt, hogy nincs méltó ellenfél (ami egyébbként elsősorban forgatókönyvíró, de legalább anynir a a szinész érdeme is volt sajna).

@doggfather: a rózsazsín bajuszos vízfejű nekem már nagyon sok egy filmbe. Pedig a lloney toonsból elmer fudd-ra emlékeztet...

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.05.05. 14:48:45

@ZF2: pedig így néz ki a képregényben is...

images.wikia.com/greenlantern/images/2/24/100191-90412-sinestro_super.jpg

És a Thornál mi volt a gond, amin kiakadtál?!

L'Angelus 2011.05.05. 16:18:33

Hajrá, Zöld Zorro! xd

Globetrotter2014 2011.05.05. 18:31:36

@doggfather: a rézmetszeten meg még viccesebb lenne. A képregény és a mozifilm nem egy liga. Jó oka van, hogy miért nem ültetnek át mindent egészestés mozifilmre. Ahogy annak is oka van, hogy kevés szalagavós előadást filmesítenek meg.

Globetrotter2014 2011.05.05. 18:55:54

@doggfather: Akkor visszaijesztésre:
evilspeculator.com/wp-content/uploads/2009/12/elmer_fudd1.jpg

:)

A thor sem 100-es mint téma. A magvalósítás viszont ígéretes.

Cucuminator 2011.05.05. 22:11:02

@A nép fia: Teljesen egyet értek. Nekem a DC túl "maradi", Superman egy vicc, minek erőltetik? Ez meg egy csávó aki bármit tud csinálni egy gyűrűvel.
@ZF2: Engem is baromira idegesít.
@Dean6: Szerintem az űrlények valami nagyon rondák lettek. Foglalkozhattak volna vele kicsit.
süti beállítások módosítása