Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Újabb Ironclad előzetes - János király dühös

2011.05.04. 14:18 koimbra 5 komment

1215-ben a földesurak arra kényszerítették Földnélküli János királyt, hogy lássa egy uralkodói pecsétjével a Magna charta szabadságlevelet,  amely az emberek jogait taglalta. A király fogcsikorgatva tett eleget a "kérésnek", majd hónapok múltán zsoldos seregével azon volt, hogy visszaállítsa régi hatalmát. Megostromolta Rochester várát, amelyet nem voltak hajlandóak átadni neki. A várban James Purefoy és Brian Cox harcol hősiesen, a kapuk előtt pedig Paul Giamatti dühöng. Jonathan English vezényelte le a produkciót és elvileg július 8-án mutatják be Amerikában. R kategóriás műre számítsunk, már csak azt kéne megtudni, hogy a király mikor szándékozik kiadni a parancsot az ostromra, remélhetőleg nem a film utolsó harmadában kerül erre sor, hiszen itt pont az a lényeg, hogy lássuk Purefoy miként bánik hatalmas kardjával.

Címkék: trailer akcióelőzetes ironclad

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr392877134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blake007 2011.05.04. 17:09:25

Azon kevesek közé tartozom, akiknek tetszett a Solomon Kane, bírtam James Purefoy-t abban a szerepben. Úgyhogy erre is kíváncsi vagyok.

Rolee83 2011.05.04. 17:20:44

Nekem is tetszett a Solomon Kane! Ez is nézős lesz! Bírom az ilyen kosztümos, kardozós filmeket!

Spawn85 2011.05.04. 18:36:52

Nekem is tetszett a Solomon Kane. :)

mr.roper 2011.05.04. 20:05:08

ez a Jonathan English rendezte a Minotaur című Rutger Hauer-es fantasy-t?...öh..ja, én is várom akkor.:-))

desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2011.05.04. 20:42:23

A rendező elég vacak filmeket dirigált eddig, de hátha ez jó lesz. éN nagyon várom.
A Solomon Kane-t amúgy nem láttam.:)
süti beállítások módosítása