Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

The Muppets előzetes

2011.05.23. 20:45 koimbra 6 komment

Idén mutatják be a The Muppets filmet, amiben ismert színészek is feltűnnek a bábok mellett. A trailer elejét elnézve úgy érezhetjük, hogy itt valami nem stimmel. Amy Adams és Jason Segel romantikázását fogjuk látni a filmben vagy mi? De aztán jönnek a címszereplők is, nem lesz gond ezzel a produkcióval, legalábbis remélhetőleg nem lesz probléma. Sajnos még messze van a bemutató, november táján küldik a filmszínházakba. Gyerekek és a sorozaton felnőtt emberek egyaránt élvezhetik a The Muppets filmet.

Címkék: teaser muppets

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr662927110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanosuke 2011.05.23. 21:10:14

ezt már megint minek kellett ? :/

Shyllard 2011.05.23. 21:26:10

Én jót mosolyogtam a traileren, sztem ez jó lesz :D Nemhinném, h a romantikázáson lesz a hangsúly, sztem csak szivatásból rakták bele ezt a trailerbe.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.05.23. 21:30:31

@Shyllard: A romantika csak félrevezetés volt:) Én csak pislogtam, hogy akkor most hol vannak a bábok:D De aztán kiderült, hogy az egész csak poén

Dean6 2011.05.24. 03:51:47

Gyerekkoromban szerettem nagyon,de nem tudom most,hogy ez nekem fog-e szólni. Jason Segelben nem szeretem,hogy túl játssza a szerepét és röhejessé válik.

Attila1234 2011.05.24. 09:42:47

Ez gyerekfilm lesz, úgy is kell kezelni. Nem hiszem, hogy moziban fogom megnézni, de gyerekkoromban nagyon bírtam a Muppet Show-t, úgyhogy valószínűleg ezt is megtekintem majd.
süti beállítások módosítása