Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Betörpül a világ

2011.06.01. 11:35 koimbra 3 komment

Június 25-én betörpül a világ. Törpülünk? Hogy ebből mi lesz már sejthető, viszont van jó oldala is a dolognak: hogy fogunk örülni, ha Raja Gosnell egy szórakoztató, vicces produkciót tesz le elénk és nem alázza meg gyerekkorunk mesefiguráit. Bár a Maic Laci után már nem nagyon tudok reménykedni. Alant egy posztert és egy újabb előzetest láthattok.

Címkék: trailer poszter hupikék törpikék vígjátékelőzetes

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr522948242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cucuminator 2011.06.01. 17:24:11

Én sosem szerettem :D www.youtube.com/watch?v=b4ybtiZlLHU így azért jobb :D Kíváncsi vagyok mennyire csökkenti/növeli a nézőszámot barikad.hu/egy_francia_%C3%ADr%C3%B3_n%C3%A1cizmussal_gyan%C3%BAs%C3%ADtja_hupik%C3%A9k_t%C3%B6rpik%C3%A9ket-20110518 :D ekkora barmot :D

Sanosuke 2011.06.01. 21:09:04

3d adventures of the year ?
mother of god.

ekkora hazugságot.

inkább : the shittest and lamest 3d adventures of the year

L'Angelus 2011.06.02. 09:36:08

Gosnell szerintem már beletörődött kaliberébe, és ezért azon belül teljesen ki akar pöffeszkedni.
süti beállítások módosítása