Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Még egy Cowboyok és űrlények előzetes

2011.06.11. 16:21 koimbra 8 komment

Daniel Craig, Harrison Ford és Olivia Wilde az űrlények ellen küzd a vadnyugaton. Az új előzetes gyakorlatilag nem ad sokat hozzá az eddigiekhez, szinte minden egyes képkockát láthattunk már. Esetleg nem mernek vagy nem tudnak mást mutatni?

Címkék: trailer cowboys and aliens képregényből film scifielőzetes

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr842975508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gothmog 2011.06.12. 12:00:53

Nem baj az, ha nem lőnek el minden puskaport -főleg nem a legjobb részeket, ahogy az mostanában szokás- a trailerekben, hadd maradjon valami a mozira is.

COLT 2011.06.12. 21:01:56

Direkt nem nézem meg ,ezt ugyanis megfogom nézni Imaxben, kivételesen.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.06.12. 21:13:29

@COLT: én sem, mert az egész filmre vagyok kíváncsi.

COLT 2011.06.12. 21:14:39

@doggfather: Nekem is ez a bajom, megnézel egy trailert, beülsz a filmre, és sacc per kábé sejted hogy mondjuk mikor lövik le az űrhajót, mert már láttad a trailerben...

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.06.12. 21:16:44

@COLT: jaja, max 1 trailert néztek meg mostanában én is egy filmből, tv spotot már nem is, nehogy ellőjenek valamit.

COLT 2011.06.12. 21:20:06

@doggfather: Csak mostanság már Magyarországon is adnak néha-néha TV Spotokat az RTL-en. Pl hülye voltam hogy megnéztem a Transformers 3 trailerét, megnéztem volna imaxben, erre ellőtték a film felét, így meg már nem nagyon érdekel a dolog, max. a látvány.(Bár eddig is ez volt a Transformerszel kapcsolatban az egyetlen pozitívum Fox testén kívül amit fel tudtam hozni.)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.06.12. 21:28:41

@COLT: tvt nem nézek, neten nézem a tv spotokat is. :D:D
süti beállítások módosítása