Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Megvan az Expendables 2 rendezője

2011.06.16. 09:55 koimbra 7 komment

Sylvester Stallone még egy Rocky és Rambo folytatást szeretett volna összehozni, majd úgy döntött, hogy mégsem csinálja meg ezeket, ám az Expendables 2 jövő év augusztusában érkezik. Stallone ezúttal nem vállalta be a rendezést, mindenki kíváncsian várta, hogy kit választanak ki a helyére. Meg is lelték a megfelelő embert, bár nem olyasvalaki lett, aki a 80-as években ténykedett. Végül is az Expendables ennek a korszaknak az akciófilmjeire akart hasonlítani és a többség szerint Stallone törekvése sikerült.

A rendezői székből ezúttal Simon West osztogathatja az utasításokat. West 1997-ben mutatkozott a Con Air - A fegyencjárattal, majd A tábornok lánya (The General's Daughter) thrillert és az első Tomb Raider mozifilmet adta ki kezei közül. Ezt követően a tévé felé vette az irányt, 2006-ban az Ismeretlen hívás (When a Stranger Calls) horror-thrillerrel jelentkezett, idén pedig A mestergyilkost (The Mechanic) hozta el a mozikba. Jó választás volt őt felkérni az Expendables 2-re

Címkék: miújság sequel the expendables the expendables 2

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr462988621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

COLT 2011.06.16. 10:09:54

Na jó, nekem nagyon bejött ez az első feláldozhatók, jó kis balhé volt Stallonéval, ellenben ez már nagyn rókabőr szagú. Meg igazándiból a rendezőnek kb. az összes filmje szar a fegyencjáraton kívül. A tábornok lányát nem láttam, de állítólag akicó filmnek vacak, kriminek meg nincs elég sztori hozzá, a Tomb Raiderben Jolie tényleg jó, de a film nézhetetlenül szar, bár anno még élveztem, a játékok miatt.

Cucuminator 2011.06.16. 12:07:01

Én tőle csak a Tomb Raidert és a Con-Airt láttam. TR-t kicsiként élveztem, most nem tudom mit mondanék róla. A Con-Air meg nagyon jó volt, de a vége eszméletlen szar volt. Teljesen lerombolta a filmet.

COLT 2011.06.16. 20:26:16

@Cucuminator: Dettó ez a véleményem, mondjuk Cagenek a 90-es években zsinórban volt 4 vagy 5 jó akció filmje.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.06.16. 21:28:09

Szerintem A mestergyilkos egy korrekt kis akciófilm volt. A Con Air és A tábornok lánya is jó volt, a Tomb Raider meg elment. De én jobban örültem volna, ha a 80-as évek rendezői közül választanak.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.06.16. 21:37:27

@koimbra: A mestergyilkos csak akkor tetszhetett ha nem láttad az eredetit.

COLT 2011.06.16. 22:15:09

@koimbra: A tábornok lányában nem Travolta játszott valami szuper spéci kommandóst aki kiírt valami erdei terrorista tábort?:D Lehet hogy keverem, nem mindig vagyok képben.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.06.17. 11:18:15

@COLT: Nem az nem az, te a Kiképzőtáborra gondolsz.
süti beállítások módosítása