Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

80-as évek: Holt költők társasága előzetes

2011.06.19. 22:25 koimbra 7 komment

A Welton Akadémiára új tanár érkezik, aki teljesen máshogy próbálja oktatni a diákokat. A konzervatív, kissé merev iskolában többen nem nézik jó szemmel ahogyan a lelkes oktató tanít, de a diákok elég hamar megkedvelik a humoros férfit.

Robin Williamst leginkább humoros alkotásairól ismerjük, pedig játszott drámákban is. A színészt Oscarra jelölték alakításáért, ekkor még nem nyert, de később a Good Will Hunting nyújtott teljesítményéért már átvehette a szobrocskát. Sajnos mostanában háttérbe szorult, kevés emlékezetes alkotásban vállal szerepet. Robert Sean Leonard játszott a Sok hűhó semmiért és Az ártatlanság korában, 2000-es évek elején azonban eltűnt, a Dr House sorozatban látható mostanság. Ethan Hawke inkább a kisebb költségvetésű műveket részesíti előnyben, pl. a Gattaca, Nyakunkon az élet. A rendező Peter Weir dirigálhatta a Zöld kártyát, A kis szemtanút a Truman show-t. A Kapitány és katona: A világ túlsó oldalán nagyköltségvetésű produkció nem teljesített jól, a The Way Back drámát limitáltan vetítették Amerikában, ám alig érdekelt valakit.

 

 

Címkék: 80as évek

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr132998763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

winterrain 2011.06.20. 01:59:53

Tudtátok hogy Robin Williams nagy gamer?
A lányát Zelda hercegnőről nevezte el.

3dshungary.com/archives/224

Is 2011.06.20. 09:09:39

Annak idején, 16. évemhez közelítve láttam ezt a filmet, és bevallom őszintén, a végét megkönnyeztem. És azóta is nagyon jó filmnek tartom.

COLT 2011.06.20. 12:37:00

Én láttam, marha jó kis film, megkéne majd nézni megint. Vlamaikor, ha már lesz időm végre:D....

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.06.20. 12:39:11

tudom, hogy egyfajta klasszikus, de én személy szint soha nem rajongtam érte.
Se mikor régen láttam,se mikor nem olyan régen újranéztük itthon nem is tudom, hogy miért néztük újra.

Dean6 2011.06.20. 18:54:45

"Ó kapitány,kapitányom"

suo tempore 2011.06.20. 20:45:28

sokszor láttam, fiatalabb koromban nagyon ász volt, ma már enyhébb émelygést okoz

de azt a mai napig nem értem,h miért volt jó a kisköcsögnek kinyírni magát, annyira azért nem volt szar a helyzet

sélli_ 2011.06.21. 15:25:57

Imádom ezt a filmet, top 3-ban nálam bent van. Viszont elég viccesre van véve a trailer figurája. Ez alapján azt hinném vígjáték, pedig...
süti beállítások módosítása