Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

McShane lesz a nyolc törpe egyike a Hófehérke filmben

2011.06.21. 10:09 koimbra 6 komment

A főbb szereplőket megtalálták a Snow White and the Huntsman filmhez, jelenleg azon fáradoznak, hogy megleljék a megfelelő színészeket a nyolc (igen 8, lesz benne egy ikerpár is) törpe megformálására. Elsőként Ian McShane-t szerződtették le, aki Caesart, a legöregebb és leghosszabb szakállú törpe lesz, aki Királynő ellensége és vadász jó barátja.

A Hófehérke és a hét törpe változatában Kristen Stewart játssza a címszereplő hölgyet, a vadászt Chris Hemsworth kelti életre. Utóbbi képzi ki Hófehérkét, aki profi szinten sajátítja el, hogyan tud életben maradni az erdőben, kiválóan fog tudni lőni az íjjal is. Charlize Theron lesz a gonosz királynő, Sam Clafin a herceget formálhatja meg. Az elsőfilmes Rupert Sandersre bízták a rendezői teendőket. Bemutató jövő én június 1.

Címkék: miújság hófehérke

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr843002345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.06.21. 10:22:08

a csávó nagyon jó volt a deadwood-ban, konkrétan miatta néztem a sorozatot.

SPOILER!!!

Az új karib tengerben is nagyon jó volt, sajnálom, hogy meghalt a következő részben is elnézegettem volna.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.06.21. 10:24:53

@doggfather: Az egy fantasy, ráadásul nem a vérkomoly fajtából, nem kizáró ok, hogy benne legyen a folytatásban:)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.06.21. 10:27:04

@koimbra: az igaz, hisz Geoffrey Rush-t is visszahozták, meg Jack-et miután meghaltak, de SPOILER: Feketeszakállt csak "ízekre" szedték, nehezebb lesz visszavarázsolni.

Shyllard 2011.06.21. 11:10:06

Sztem inkább Morgó szerű a pofa, dehát ők tudják... :P
@doggfather: SPOILER Sztem mindenki jobban jár, ha a mindössze 2 embert megölni képes "félelmetes" Feketeszakáll inkább halott marad... Sőt, ha csak ilyen folytatások fognak mostmár jönni, akkor én spec nem kérek több Karib-filmet.... Pedig McShane tényleg nagyon állat volt a Deadwood-ban...

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.06.21. 11:17:15

@Shyllard: az biztos, csak miatta néztem végig, az első rész alapján nagyon jó volt, és olyan szépet kibontották a végére, hogy csak nah.

mármint deadwoodban.

Karibban vszínű azért tetszett annyira, mert közben kezdtem el a deadwood-ot, olyan 2ik évad körül járhattam, és az befolyásolt valószínűleg.

De maga Feketeszakáll a kardjával, hajójával sztem alapvetően egy jó figura volt, csak elb.szták, nem használták ki eléggé.

Spawn85 2011.06.21. 11:31:53

Ez Kristen Stewart miatt már mindenképpen a megnézendők listáján volt eddig is, de egyre kíváncsibb vagyok rá, hogy mi lesz ebből. :)
süti beállítások módosítása