Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Bombur, Bofur & Bifur

2011.07.14. 10:27 koimbra 10 komment

Újabb törpök, de nem hupikékek. Az alábbi képen Bombur (Stephen Hunter), Bofur (James Nesbitt) és Bifur (William Kircher) vehető szemügyre. Thorin, a Tölgyfapajzsos csapatához tartoznak, de nem Durin leszármazottai. Nyugaton születtek, szénbányászok és vasmunkások utódai, később csatlakoznak a Magányos hegyhez köthető küldetéshez, leginkább azért, mert a sör ingyen van, de döntésükben némileg közrejátszott az is, hogy úgy gondolták az út végén egy nagyobb vagyonra tehetnek szert.

Címkék: képben hobbit könyvből film prequel

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr93065370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shyllard 2011.07.14. 10:31:25

Na ők már elég törpösen festenek, plána Bombur :D

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.07.14. 11:03:28

@doggfather: És mintha inkább egy merőkanalat tartana a kezében:) Azzal meri a sert.

gisss 2011.07.14. 13:49:28

Remélem jó véresre fogják megcsinálni a goblinos csatás jeleneteket, hogy ellensúlyozzák némely törp eléggé komikus megjelenését.

Shyllard 2011.07.14. 14:51:03

@gisss: Sztem nem kell véresre, a GYU-filmek sem voltak véresek, mégis iszonyat látványosak voltak éshát ott is voltak viccesebb figurák.

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2011.07.14. 16:39:20

Már csak Balin, meg Dwalin, és persze Thorin hiányzik, és meg is van a csapat XD
Részemről eddig meg vagyok elégedve a kinézettel, de persze sok fog múlni azon, hogy milyen színészi munka lesz a kinézet mögött...
(Mondjuk a tizenhárom törp megkülönböztetésével nem lesz nagy gond XD)

A goblin csatáknál meg - remélem - megmaradnak a Gyűrű Szövetsége szintjén. Amúgy is arra hasonlít inkább...
(Úgy értem, hogy "kis" csapat vs goblinok, és nem seregek összecsapása...)

Dante McFarlane 2011.07.14. 21:02:28

Szerintem Balin, Dwalin (DANTE XD) és Thorin után még kapni fogunk egy közös képet Bilbóról és Gandalfról is.
Bombur telitalálat, de a szakálán meglepődtem (kolbász nyakláncnak néztem :D) mert Vidorosra számítottam (Disney Hófehérke). Bofur mintha Oroszországból jött volna, Bifur szakáll/haja olyan photoshoppolva lett volna, de ennek ellenére várom ezerrel!! (Már bánom hogy visszavittem a könyvtárnak a könyvet, pedig csak még a 10. fejezetnél jártam :()

gisss 2011.07.18. 09:23:03

@Shyllard: Nem piros véresre gondoltam, hanem ork véresre, az pedig azért elég sok fojt a LOTR-ban is:)
süti beállítások módosítása