Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Batman vs Bane

2011.08.01. 10:15 koimbra 16 komment

Újabb képek kerültek ki a netre a The Dark Knight Rises forgatásáról, Bane és Batman harcol egymással. A jelenetet a Mellon Institute bejáratánál vették fel. Úgy hírlik, hogy a Carnegie Mellon Univesity-nél zajló csata zavargásokhoz vezet. Egyik karakter ki fog hajtani a bejárati ajtón a Fith Ave-re.

Címkék: batman képben sequel képregényből film the dark knight rises

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr863116203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.08.01. 10:58:24

akkora a hype, hogy ennek már nem lehet megfelelni...

Cucuminator 2011.08.01. 11:34:40

Megláttam a képeket és a röhögőgörcs fogott el. Az álarc mögött egy kaszkadőr vagy "Krisztcsön Bél" van? Nem ismerek rá. @doggfather: Teljesen egyetértek, majd egészben kell megnézni a filmet. Remélem a moziban nem fogok röhögni amint meglátom a sötét lovagot.

L'Angelus 2011.08.01. 11:36:05

@doggfather:
Tévedés. A hype egy ponton túl már akkorára duzzad, hogy utána összeroskad, és előlről kezdi a növekedést.

(Reméljük, a világegyetem ezt nem csinálja meg.)

>: - )

Blake007 2011.08.01. 18:02:09

Még szép hogy megy a hype, de én ennek csak örülök, minden képnek, meg a legapróbb híreknek is. :) Tetszenek a képek, nagyon jó lesz ez a film, mint minden Nolan-től. Ja, hát és szóval ezért volt téli kabátban Bane az előző képeken. (reméljük nem Mr. Freez csinálja a havat :DD)

Shyllard 2011.08.01. 18:23:05

@Blake007: Én nekem örülök neki, kb egy normális trailerig ez volt az utolsó hírmorzsa amit elolvastam/megnéztem a TDKR-rel kapcsolatban, egyáltalán nem vágyok arra, hogy minden poént előre lelőjenek nekem, már így is túl sok mindent sejtek...

gisss 2011.08.01. 18:32:43

Fura Batmant így nappal látni, egy kicsit nagyon elvesz a sejtelmességéből, gondolom Nolan is arra játszik majd ebben a jelenetben hogy megmutassa milyen esendő is ő. Na mindegy, szerintem a következő kép amit meg fogok nézni, az a Macskanőt ábrázoló lesz, rá még kíváncsi vagyok.

Sanosuke 2011.08.01. 18:52:07

bane-en is van valami páncél szerűség.
lehet hogy pont olyan mint Batman-nak :D

Shyllard 2011.08.01. 20:22:35

@Sanosuke: Bennem már azis megfordult, h a Wayne Corp-nál dolgozó Talia béreli és pénzeli Bane-t.

A nép fia 2011.08.01. 23:02:16

Batman nappal? Gagyiii.... :P :-D :-D

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.08.02. 12:50:48

@Shyllard: wayne-nél dolgozik Thalia?!
Ez honnan van??

Shyllard 2011.08.02. 14:23:17

@doggfather: Asszem még itt a filmdroidon olvastam régebben, hogy Marion Cotillard fogja játszani Miranda Tate-t (vagyis Talia al Ghul-t), aki ezzel az álnevével vmiféle tanácsadói posztot fog betölteni a Wayne Corp-nál.

brekkk 2011.08.03. 04:55:36

a kínai rendőr egy titkos karakter?

nemecsek ernő áruló 2011.08.05. 07:58:07

@gisss: Még nem tudhatod, hogy a végleges filmben nem szürkületi jelenet lesz-e. Éjszaka nem lehet forgatni, illetve ha éjjel forgatnak, akkor is nappali fényben úszik az egész környék a refiktől, erre még rájönnek a szűrők, utómunkálat, trükkök, Bane optikailag kicsit nagyobb lehet, stb-stb-stb.
süti beállítások módosítása