Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Knuckle poszter

2011.09.07. 20:37 koimbra 6 komment

A Knuckle egy dokumentarista stílusban forgatott életrajzi film, ami a kőkemény boksz világába kalauzolja el a nézőt. A történet két fickóról szól, akik rokoni kapcsolatban állnak és mégis egymás ellen küzdenek. A főszerepet Ian Palmer játssza és a rendezői teendőket is ellátta. A Sundance Filmfesztiválon már bemutatták és augusztusban Írországban is levetítették. Véres és kemény világba lépünk be.

Címkék: poszter

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr353209881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atkakukac1989 2011.09.08. 14:08:49

@doggfather: általában ha sportfilmekről van szó.. a bokszfilmek a legjobbak.. van benne potenciál és nem csak a meccsről szól az egész (lásd: Rocky, The Fighter, Dühöngő bika).

A Warrior is bődületesen jó kritikákat kapott... lehet ez a Knuckle sem lesz rossz. Én várom mindenesetre!

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.09.08. 14:11:46

@Atkakukac1989: félre ne érts, szerintemis van köztük nem kevés alapmű, csak szerintem a sportfilmek között felülreprezentált.

Mondjuk értem azt is, hogy egy boxoló, meg edző olcsóbb, mint mondjuk egy 11 fős focsicsapat filmben, de akkor is van még nem kevés sportág amiről kevés, vagy esetleg egy film se készült még sose.

Atkakukac1989 2011.09.08. 14:46:22

@doggfather: gondoltam, hogy erre gondolsz. Csak én is rávilágítottam, hogy én, hogy látom. Félreértésről szó nincs.

Ellenben én is szívesen látnék pár sportágról jó filmeket és nem közepeseket. De úgy látszik egyelőre a box az elsőszámú favorit mostanság.

Meg ugye amcsiban az amerikai foci :DDD

Atkakukac1989 2011.09.08. 16:13:23

@doggfather: Igen... ez igaz! Úgy látszik valami sosem változik!!
süti beállítások módosítása