Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Tarolt a Star Wars Blu-ray kiadása

2011.09.23. 16:08 koimbra 20 komment

A Luscasfilm több, mint egy évig reklámozta a Star Wars 9 lemezes Blu-ray kiadványát, amihez szeptember 16-tól lehetett hozzájutni. Egy hét alatt Észak-Amerikában 515.000 darab fogyott el, összesen  világszerte 1 milliót értékesítettek, ami azt jelenti, hogy 84 millió dollár folyt be a kasszákba. Ezzel minden idők legjobban fogyó Blu-ray terméke lett és rekordszámban érkeztek az előrendelések is.

Látható, hogy a franchise szülőatyja, George Lucas továbbra is jól megél a Star Warsból. A rajongók kikeltek magukból mikor kiderült, hogy Lucas ezt-azt megváltoztat a filmeken és még arról is hallani lehetett, hogy a Csillagok háborúja fanatikusok egy része bojkottra szólított fel. Mérgelődés ide, változtatások oda a 84 millió dollár után nem lenne meglepő, ha Lucas újabb ötleteket vetne be, hiszen vele van Erő.

"Rajongóinknak a lelkesedése ismét meglepett minket. Az volt a célunk, hogy egy olyan prémium terméket adjunk a kezükbe, amelyet családjaikkal és barátaikkal együtt tudnak élvezni, örülünk, hogy annyira kedvelik, mint amennyire reméltük, hogy szeretni fogják."- mondta Kayleen Walters, a Lucasfilm marketingosztályának egyik fejese.

Címkék: star wars miújság

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr143251361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shyllard 2011.09.23. 19:16:47

Sok buta ember, hiszen 1-2 hét és le is lehet tölteni :D Én akkor sem fogom tömni Lucas zsebét...

Dean6 2011.09.23. 20:03:02

@Shyllard: A tömörítetlen eredeti méretű változatokat kétlem lefogod tölteni. Nem buta az, aki ad pénzt filmekre...

Shyllard 2011.09.23. 20:13:09

@Dean6: Lazán leszedem :D Én is szeretem megvenni a kedvenceimet, de ez már tényleg csak lehúzás, sztem nincs túl sok értelme megvenni.

bucbuc 2011.09.23. 20:24:35

@Dean6: Mert, mi akadálya?

Ráadásul hegesztenek olyat, amin a magyar felirathoz angol DTS HDMA lesz, nem germán. Olyat meg nem kapsz boltban.

Dean6 2011.09.23. 20:30:07

@bucbuc: Ha neked megéri 450 GB-t leszedni,hát tedd.

little2 2011.09.23. 20:45:39

Ez a cucc már nemhogy 450 GB-t, de 450 MB-t se ér meg.
Istenem, pedig mekkora Star Wars fan voltam a 90-es években...
Emberek emlékszik még valaki arra az időkre, mikor még nemhogy a Star Wars, de még maga George Lucas is COOL volt? Ma már ez totál hihetetlennek hangzik, kb. mint hogy a magyarok simán verték a brazilokat fociban.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.09.23. 20:53:13

Emlékszem amikor a 90-es években kijött VHS-en a trilógia, majd utána adták a mozikban a pár apró jelenettel megtoldott változatot. A VHS megvan, moziba is elmentem, de már ekkor mondtam, hogy Lucas nem fog itt megállni. Kíváncsi vagyok, hogy mit fog még kitalálni. Merthogy a 3D-s filmek és azok új DVD-s kiadása után tuti jön még valamivel. Ráadásul a rajongók meg kiadnak rá bármennyi összeget.

FayeFaye 2011.09.24. 06:31:44

Remek, lehetne valahogy tagelni ezt az nehany millio embert aki megveszi (vagy letolti) ezt a kiadast, hogy tobbet ne szidhassak Lucast a neten? Vagy a valosagban. Csak egy apro elektromos sokk. Ebbe nyitott szemmel mentek bele es csak magukra vethetnek. A VHSt pedig orizzuk meg, mert csak ido kerdese, hogy eleresszen egy virust, ami torli a gepeken tarolt korabbi valtozatokat, vagy lecsereli Obi Vant Jar Jar Binksre.

A nép fia 2011.09.24. 07:59:13

@Shyllard: Megnéztem nCore-on: 246 Giga. Ennyi tárhelyet nem fogok fenntartani 6 filmnek. :-)

szepherceg 2011.09.24. 08:09:33

ha azt nézzük hogy ez a dvd kiadás 40.000ft-ba kerül..akkor nem is csoda, hogy mennyi pénzt hozott...:D

Shyllard 2011.09.24. 11:43:51

@A nép fia: Én nem erre értettem, hanem majd ugyis kijön csak a filmnek az avi verziója, az meg legrosszabb esetben is csak 10 GB körül mozoghat.

gisss 2011.09.24. 12:37:13

@Shyllard: Csak halkan jegyzem meg, az már rég kint van :)

Shyllard 2011.09.24. 12:48:34

@gisss: Úgy látszik minden kommentemet meg kell itt most magyaráznom :S Jah, kintvan a régi, de nem az új fajta a pár újított jelenettel.

Shyllard 2011.09.24. 12:49:53

@Shyllard: (amiben többek között a lézerkardok is hitelesebben jelennek meg, ha jól tudom)

mutant · http://universal.blog.hu 2011.09.24. 13:11:48

Valaki megmondaná, hogy miért kell átvenni azt az idióta módit, hogy az SW-sek gyűlölik a Star Trekeseket?

Shyllard 2011.09.24. 15:35:56

@mutant: Sztem itt senki sem szólt az ST ellen, sőt igaziból csak a Fanboys-ban tapasztaltam azt, h ez a két csoport gyűlöli egymást. :P

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.09.24. 16:57:27

Nekem megvan DVD díszdobozban az eredeti trilógia. Az nekem elég, blurayen nem kell. Főleg, hogy Lucas változtatott rajta.

mutant · http://universal.blog.hu 2011.09.24. 18:29:14

@Sparrow: Nem itt találkoztam ezzel a jelenséggel, hanem a Jeditoborzó facebook oldalon :) Csak érdeklődtem.

vrango 2011.09.26. 08:00:11

Gyermekként nagyon szerettem a SW-t (most a fiamon a sor:)), és alapvetően nincs bajom azzal, ha valakit megfizetnek egy jó minőségű munkáárt - de amit Lucas művel, már tényleg pofátlanság...
Hozzáteszem, hogy a hiba nem csak Lucas kapzsiságában van, hanem a fanatikus rajongókban is, akik "hízlalják" őt; ha valaki ennyi pénzt kiad pár apró módosításért, az meg is érdemli...
(főleg, hogy a net tele van fanmade-jelenetekkel, amelyek néha nagyon ügyesek (meg viccesek, pl. a Jedi végi "szellemes" jelenet variációi:D))

nemecsek ernő áruló 2011.09.26. 14:00:27

@mutant: Jómagam Star Wars rajongó trekkie vagyok! Na ehhez szólj, ha tudsz! :)
süti beállítások módosítása