Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A hadak útján következő előzetese

2011.10.04. 21:04 koimbra 8 komment

Steven Spielberg az év utolsó napjaiban gyakorlatilag saját magával fog harcot vívni a box office lista elsőségért. Az efféle helyzeteket azért megpróbálják elkerülni, de a DreamWorks nem tökölt, bátran belevágott. A Tintin mellett Spielberg A hadak útján regény filmadaptációjával érkezik, aminek a története az első világháború alatt zajlik, így bizonyosan látni fogunk néhány látványos csatát, de e mellett azért az érzelmeknek is jut hely. A sztori egy lóra fókuszál, aki az ütközetek alatt többször gazdát cserél, de régi tulajdonosa mindenképpen szeretné visszakapni szeretett paciját.

Címkék: trailer könyvből film drámaelőzetes war horse

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr793278772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsákos ember 2011.10.04. 22:54:25

Ez a előzetes még a múltheti filmplakátnál is giccsesebb !

BeniMan 2011.10.05. 08:44:31

Spilberntől nem átt távol a giccs, ezt láthattuk már a Ryan közlegénynél is. Viszont ha ezen az apróságon tullépünk akkor kapunk egy élvezhető filmet. Amúgy pedig bátor vállalkozás egy I. világháborús filmet csinálni. Nincs igazából sikeres I. világháborús film... Jellemző h még mindig Kubrick '50 es évek eleji Dicsőség ösvényei című filmje az egyetlen emlékezetesnek mondható alkotás a témában. Nagy kérdés lesz h Spielberg képes lesz e a témában egy sikeres filmet letenni elénk. Szerintem amúgy igen :)

BuB 2011.10.05. 09:12:48

Hmm, a trailert én nem néztem meg, csak a történet leírtását olvastam el.
De csak engem emlékeztett ez a Szilaj c. rajzfilmre?:D

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.10.05. 10:25:46

Szerintem Spielberg a giccset képes lenyomni az ember torkán, legalábbis én eddig megettem:) És ha belegondolok csak egyetlen rossz filmje jut eszembe, az is a München. De ha tovább gondolkodom, akkor beugrik a Falling Skies meg a Terra Nova, ami nem volt valami jó.

tamasgabor 2011.10.05. 13:22:22

@BeniMan: Hali! Szerintem mindenképpen érdemes még megnézni a Nyugaton a helyzet változatlan című filmet (természetesen az 1930as változatot), az hozza a Dicsőség ösvényei című film szintjét.

BeniMan 2011.10.05. 14:14:43

@tamasgabor: Komolyan mondom teljesen kiment a fejemből ez a film. Köszi hogy megemlíted. Sokat hallottam már róla de sajnos nem láttam még a filmet... Épp a Dicsőség ösvényeiről írom a kritikát (szombaton talán már kint lesz itt Droidon) és probáltam összeszedni pár I. világháborús nívós filmet de ezt elfelejtettem :D Szóval külön köszönet h megemlítetted! :)

tamasgabor 2011.10.05. 15:34:20

@BeniMan: Ha már itt tartunk akkor Gary Cooper főszereplésével York őrmester (Sergeant York) is I. VH-s :)
süti beállítások módosítása