Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Affleck Stephen King adaptációt rendez

2011.10.22. 09:50 BeniMan 8 komment

Ban Affleck fogja megrendezni Stephen King Végítélet című regényét. A történet szerint elszabadul egy halálos vírus, amelyet az amerikai hadsereg fejlesztett ki. Az emberiség csupán egy kis csoportja éli túl a halálos kórt. De ez a kis csoport sem egységes: az egyik fele egy 108 éves, nyájas nénit szeretne követni valahová Nebraskába, a másikat pedig egy szörnyűséges lény vonz „a bűn városába” Las Vegasba, a két fél közti végső ütközet elkerülhetetlennek tűnik… 1994-ben négyrészes sorozatot rendezett a műből Mick Garris, Gary Sinise főszereplésével.

 

Címkék: miújság könyvből film

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr293321295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.10.22. 11:48:32

Egész érdekesnek tűnik. Affleck pedig megmutatta már a Tolvajok városában, hogy tud rendezni.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.10.22. 12:25:33

@Sparrow: meg a hideg nyomonban. de azok otthon játszódtak, félek, hogy idegenben nem menne neki annyira, bár ne legyen igazam.
Csináljon csak hazai filmeket, Kevin Smith-nek is az meg a legjobban.

BeniMan 2011.10.22. 12:45:01

@Sanosuke: Affleck Bostoni kötődésű. Azok a filmjei amelyek itt játszódtak: A hideg nyomon, Tolvajok városa és én ide venném a Gud Will Huntingot is elvégre ott forgatókönyvíró is volt. @doggfather: ezzel arra célzott hogy Kevin Smithnek is azok a filmjei lettek jók és sikeresek amelyek New Jersyben játszódtak. Smith Jersy filmjei ugye mára legendásan jók lettek. Afflecknek úgy tűnik Boston film-kollekciója lesz. :)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.10.22. 14:20:40

@BeniMan: igen így értettem

@Sanosuke: bocsi, hogy nem voltam egyértelmű.

vrango 2011.10.24. 07:51:35

Nyilván nem akar Ben sem "beskatulyázódni Bostonba", ezért is vág bele egy ilyen "sokhelyszínes" témába... vagy az is lehet, hogy ez a könyv régi nagy kedvence (én nem szeretem Kinget, de ennek a borítója mindig is tetszett:P).
Én mindenesetre bizalamat szavazok a szárnypróbálgatásainak, főleg, ha nem megy a bostoni filmjei rovására:)

KatonaAndré 2011.10.24. 16:23:03

Ígéretes rendezőnek tartom Afflecket, és valóban izgalmas, amit mondotok. Vajon Bostontól távol hogy boldogul? Azt gondolom, ez nem jelenthet neki akadályt.

Andor voltam
www.andoroscar.blogspot.com

COLT 2011.10.27. 14:10:40

Ez a "rendezzünk hazaiban" egy faszság szerintem. Ez nem foci. Egyébként meg a minisorozatot se láttam még, csak az évszázad viharát, azt is félig.
süti beállítások módosítása