Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A G.I. Joe 2 forgatásáról

2011.10.26. 13:51 koimbra 8 komment

Jövőre beülhetünk a G.I. Joe második részére, amiben Dwayne Johnson is játszani fog, a mozisztárra lett pankrátor Roadblockot formálhatja meg. Johnson a twitterén osztott meg két videót, azzal a kommentárral, hogy hamarosan egy nagy akciójelenetet fognak rögzíteni. Csodás, sokkal jobb látni a Sziklát lövöldözni és verekedni, mint kis szoknyácskában ugrálni.

Címkék: forgatás gi joe sequel gi joe 2

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr363331230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A nép fia 2011.10.26. 15:04:09

Az elsőt szerettük. Ezt is fogjuk, biztos vagyok benne. Ha hozza az előző rész "színvonalát", vagy inkább úgy mondom, szintjét, akkor teljesen jó agykikapcsolós-gagyiCGIs-lövöldözős-habkönnyű film lesz.

Globetrotter2014 2011.10.26. 15:46:55

Az elsőt kerültem nagy ívben a promó alapján, aztánmegvettem DVDn és azóta is kedvenc. Kell a beígért sztárgérda (jól látom, Bruce Willis?!) ahhoz hogy ne legyen égő bülni a moziba. Akárhogy is DVD-n mindenképpen keresni fogom.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.10.26. 15:50:57

@ZF2: Én eléggé húztam a szám az első előzetesei alapján, hiszen nem értettem, hogy miért kell szuperruhában rohangálnia a csapatnak, féltem, hogy elcseszik. De egy egész jó kis nyári akció kerekedett belőle.
És igen, a folytatásban benne lesz Willis is, bár szerintem annyi szerepe lesz, mint Dennis Quaidnek az elsőben.

Rolee83 2011.10.26. 15:56:56

Nem volt rossz az első sem, Rock miatt azonban nézős lesz a második, még ha szar is lesz és mindenki fikázza akkor is! Brutális ez az ember, imádom a filmjeit! A Rohanás nagyon jó volt és a Fast Five is! Kellenek neki ezek a szerepek!
Ja, meg hát Bruce papa a másik kedvenc! Szóval várós a film!

Globetrotter2014 2011.10.26. 16:03:26

@koimbra: az első résszel annyi volt a baj hogy nem volt benne A kat szinész. Egy sem. Enélkül nehezen hiszik el a nézők hogy komoly filmre ülnek be. Egy A kat húzónév garancia a minőségra, márscak ára miatt is. Ha megtörik a jó széria, visznt könnyű innen lesüllyedni... Már pedig nem kockáztatta senki a hírnevét a filmmel és ez elbizonytalanította a nézőket...

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.10.26. 16:22:36

tudom, hogy kisebbségben vagyok, de nekem az első se jött be igazán, megnézem a 2őt is, de nem várok tőle túl sokat.

Sanosuke 2011.10.26. 17:49:54

én mint régi rajongója a gi joe vintage univerzumnak, máig gyűjtöm a figukat, a rajzfilmeket is imádom.

azt mondám ez ahhoz képest elég gyenge lett.

és nagyon rühellem az ilyen semmitmondó filmes videókat, amin a szereplők vicceskednek, jópofiznak, ökörködnek a szünetben.

Hail Cobra :)

mr.roper 2011.10.27. 00:45:46

@doggfather: nekem sem tetszett az első, egy orbitális CGI katyvasz volt az egész szerintem, amolyan transformers jellegű érdektelenség lengte körbe a filmet számomra ... :-)
süti beállítások módosítása