Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Owen a Recall akciófilmben

2011.11.08. 12:03 koimbra 10 komment

Clive Owen számára az akciófilm-thriller közege ugyan jól áll, csak éppen a kasszáknál képtelen (egy-két kivételtől eltekintve) ebben a műfajban egy valamirevaló sikert felmutatni. A Golyózápor (Shoot 'Em Up) csúnyán elhasalt, akárcsak a Kettős játék (Duplicity) vagy A bűn árfolyama (The International), idén pedig a Válogatott gyilkosokkal (Killer Elite) buktázott egy hatalmasat.

Ennek ellenére leszerződött a Recall akciófilmre, egy NSA ügynököt formálhat meg, feladata, hogy egy balul sikerült túszmentési ügy darabkát összerakja. Próbálja kihámozni a hazugságokat és a félrevezetéseket az esetből, de elég nehéz a dolga, mivel egyik kollégájában sem bízhat meg és annyira beletemetkezik a munkába, hogy később már saját épelméjűségét is kétségbe vonja.

Paul Schrader írta a forgatókönyvet, ami némileg hasonlít egy 2008-as projekthez, abban egy amerikai Indiában próbál megoldani egy emberrablási ügyet. 3 évvel ezelőtt még úgy volt, hogy Schrader indiai filmhez ír egy szkriptet, amiről azóta se lehetett hallani semmit (talán átírta?).  A Recall rendezői székében Harold Becker foglal helyet, ő 2001-ben jelentkezett utoljára mozifilmmel, A vér kötelez (Domestic Disturbance) óta azonban nem szerződött le egyetlen produkcióra sem.

 

Címkék: miújság akcióhír

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr393363161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.11.08. 12:15:59

én annyira csípem őt, és annyira sajnálom, hogy valamiért nem sikeres filmeket csinál.
Mert jók, csak nem pénzügyileg ahogy írta koimbra is.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.11.08. 12:17:18

@doggfather: A bűn árfolyama nem volt rossz, a Kettős játék nem tetszett és a Golyózápor sem.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.11.08. 12:31:26

@koimbra: igazából nekem először a sin cityben tetszett, illetve a Közelebb címűben annyira jól játszott, hogy ááááááá.

Ez a közelebb egy nagyon jó film, nézzétek meg ha még nem láttátok.

A golyózápor meg akkora irónia, hogy már jó. :D

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.11.08. 12:35:03

@doggfather: Jó színész, ez igaz. A Golyózáporra próbálták ráfogni, hogy paródia, irónia, de nekem csak egy agyatlan akciófilm, de idegesített, nem tetszett.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.11.08. 12:36:47

@koimbra: hetente azért én se nézem meg, de a múltkor volt vmelyik tvben, és akkor megnéztem újra, nem unatkoztam azért.:D

Maya-- 2011.11.08. 14:33:01

kedvelem őt, szerintem is jó színész..csak gyengébb filmekben játszik, úgy látszik peches.

jikininki 2011.11.08. 14:52:01

nem láttam minden filmjét, de az ember gyermekében hatalmas.

a killer elite meg elhasalt? :S pedig az ígéretes filmnek tűnt

winterrain 2011.11.08. 18:32:27

Akkor nem csak nekem nem tetszett a Golyózápor ...

mr.roper 2011.11.08. 22:25:47

@koimbra: a Golyózápor nekem sem tetszett, volt benne egy-két jól eltalált pillanat...de kb. ennyi, viszont amíg esélyesnek látták Craig előtt a Bond-szerepre, én drukkoltam neki, mert szerintem akkor ha másban nem is, de őfelsége titkos ügynökeként meggyőző lett volna a kasszáknál is, amolyan komolykodó,poszt-Dalton utóhatása lett volna az egésznek...:-))

vrango 2011.11.09. 07:38:05

Engem valamiért irritál a képe, de az Ember gyermekében nagyon jó volt... Meg ott van a Kisiklottak című, régi klisékből összerakott kamaradráma (?) - szerintem még abban is elég jól játszott.
süti beállítások módosítása