Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Sacha Baron Cohen a Django Unchainedben

2011.11.12. 12:57 koimbra 9 komment

Quentin Tarantino következő filmjére szépen gyűlnek a színészek, most éppen Sacha Baron Cohent sikerült megnyerni. Cohen csupán egy kisebb szerepet kapott, egy kártyást alakíthat, aki megveszi Django feleségét.

Djangot Jamie Foxx kelti életre, Christoph Waltz pedig egy fejvadászt játszhat, ketten próbálják megtalálni a címszereplő feleségét (Kerry Washigton). Leonardo DiCaprio lesz a gonosz ültetvényes, Samuel L. Jackson a megbízható rabszolgája, aki mindig boldogan teljesíti gazdája kegyetlen parancsait. Kurt Russell, Don Johnson, Joseph Gordon-Levitt, Anthony LaPaglia és RZA is felbukkan a westernben.
 

Címkék: miújság django unchained

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr303372524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

robbie90 2011.11.12. 13:35:14

Csak jöjjön már! :)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.11.12. 14:00:42

lassan annyian lesznek benne, hogy sima statisztára nem is lesz szükség.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.11.12. 15:52:14

Sose volt még, hogy vártam volna egy Tarantino - filmet. De most igen!:-)

Sanosuke 2011.11.12. 17:37:58

tarantino is akar egy saját Expendables filmet :D

fillérbaszó vadász 2011.11.13. 12:10:42

Nem érzitek hogy Tarantino elindult a mélyponton felé a Jackie Brown óta? A Kill Bill korrekt film de semmi több, a Grindhouse szintén, a Becstelen Brigantyk viszont meg hullámzó lett, hol zseniális hol szánalmas vagy unalmas. Tarantinotól ezeknél a filmeknél jobbat várna az ember. Ez a bosszútörténet is eléggé elcsépeltnek látszik. Szerintem Tarantino az a rendező aki már ellőtte az összes puskaporát a karrierje kezdetén.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.11.13. 14:27:05

@Lopjunk Mi is Pénzt - Hát Persze (LMP-HP): Rie Rasmussen rendező azt állítja, hogy a Django forradalmasíthatja Hollywoodot. Egyébként én nem vagyok nagy Tarantino fan, de a Becstelen brigantyk eléggé bejött.

asz0089 2011.11.14. 15:05:42

@Sanosuke: Nekem is ez ugrott be. :DDD
Én nekem nagyon város!

vrango 2011.11.15. 10:59:36

@Lopjunk Mi is Pénzt - Hát Persze (LMP-HP): Nagyjából egyetértek, bár szerintem én azért is értékelem manapság kevésbé Tartantinót, mert a szókimondásra és a vicces/brutális jelenetekre már nem vagyok annyira vevő, mint 15 évvel ezelőtt... :)

vrango 2011.11.15. 11:00:31

@koimbra: A Brigatyk nem volt rossz, de főleg a téma és Waltz miatt tetszett igazán (meg Pitt is alakított azért:P).
süti beállítások módosítása