Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Gilliam szerint a Transformers 3 egyáltalán nem jó

2011.11.29. 20:36 koimbra 12 komment

Terry Gilliam egy Los Angelesbe tartó  járaton nézte meg a nyár egyik pénzügyileg nagy durranását, a Transformers 3-at és egyáltalán nem tetszett neki, a film

"Csak ültem, ahogy minden felrobbant körülöttem. Meg nem tudom mondani, hogy ez a film miről is szólt egyáltalán. Egy filmnek az lenne az értelme, hogy a közönség bele tudjon merülni, de a nézőket már erősen befolyásolják a számítógépes játékok. Viszont ezek a programok legalább lekötik az embert és ez hiányzik az efféle produkciókból." - mondta Gilliam, majd folytatta.

"A filmekhez nagy adag fantázia is kell, de mostanság nem láttam túl sokat ebből, pedig manapság már minden megvalósítható. A Transformers 3-ban nem volt semmi feszültség. Az emberek egy összedőlő épület oldalán csúszkálnak és mégsem lesz semmi bajuk? A felvétel lenyűgöző, de ha nincs semmi következménye és még gravitáció sincs, akkor mi az értelme? Úgy tűnik, hogy nem tudok több hollywoodi filmet nézni, nem kötnek le."

Címkék: transformers

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr623422898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

damoqles 2011.11.29. 22:49:57

Damoqles szerint Gilliamnek tökéletesen igaza van.

vrango 2011.11.30. 07:41:37

Terry Gilliam már csak tudja, mi tetszik a nézőknek - lásd Tideland, hehe...
Amúgy meg én már az első részt sem tudtam végignézni (ezt most nem sznobságból írtam, csak úgy:P)
Persze, ha a megmondóember szerepében nem is túl hiteles, azért a korábbi, jó filmjei miatt mindenképpen respect illeti Gilliamet!

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.11.30. 10:32:19

nem csak szerinte, szerintem is szar.

zoltanek 2011.11.30. 10:59:02

Gilliam akkor csináljon jobb filmet...várjunk csak...már csinált is. :)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.11.30. 11:01:23

Én csak azt sajnálom, hogy Michael Baynek szó nélkül adnak 200 millát, de Gilliamnek meg rohadt nehezen megy 20-30 milla összekaparása. Szegénynek még mindig nem sikerült összeszednie a megfelelő összeget a Don Quijotés filmjéhez.

zoltanek 2011.11.30. 11:51:07

@koimbra: Teljesen igaz. Nem csak külsejében emlékeztet Orson Welles-re, sajnos. Bár Gilliam sem tökéletes, meg néha túl sokszor tolja ezt a halszem-optikát, de ő legalább valóban új dolgokat csinál. És nem feltétlenül lehet kiszámítani, milyen is lesz a következő munkája. Csak annyit lehet tudni, hogy nem lesz teljesen normális film.
Mindig is becsültem, mert sosem játszott biztonsági játékot, mindig azt akarta leforgatni, amit igazán a szívén viselt. Don Quijote-val meg nagyon küzd, pedig gondolom nem kellene olyan eget rengengető összeg. TF3 költségvetésének tizede, mondjuk.

Fatal Error! System Halted! 2011.11.30. 16:03:00

Ki a frász ez a Gilliam? Letett valamit az asztalra? Hülye nímad!
Próbáljon csak tized olyan jó filmet csinálni, mint a TF, még az is szánalmas lenne Bay tökéletes alkotásához képest. Nem beszélve az eredetiségről és a tökéletes színészi játékról.
Bár csinálna Bay még pár részt, életem legszebb filmélményei.

Irónia /oFF

Alex Mahone 2011.11.30. 18:50:54

Könnyen pofázik az, akinek akkora mázlija van, hogy bármilyen faszságról forgat, kultuszfilm lesz a végtermékből. Csak tudnám miért, mert hogy a filmjei többsége nem jó, az szent igaz. Pölö ha két drogos Las Vegasban hallucinál mindenféle erkölcs, morál, vagy, hogy ne legyek ilyen követelőző, történet, mondanivaló és ív nélkül, én azon hajlamos vagyok legalább egy pici tanulságot számon kérni. Ja, hogy van tanulság? A drog furcsa dolgokat tehet veled. Aha. Ez nem papírvékony.

Shyllard 2011.11.30. 18:53:12

@vrango: Pedig a Tideland is nagyon ott volt :)

Amúgy gondolom az is lehet az oka ennek a "kitörésének", mint ahogy már fent is említettétek, ilyen zagyvaságokra (ami kólával, popcornnal és null agykapacitással elmegy) lazán elszarnak többszáz millát, míg neki kéne legrosszabb esetben is csak 60. Értem én, hogy pénz meg minden és pénzügyi szempontból nem túl biztonságos az ő filmjeibe fektetni, de akkor is tehetnének már ezért valamit. Nomeg a Doctor Parnassus is visszahozta a belefektetett pénzt (bár épphogy és lehet, h csak a sztárok miatt) De maga a filmes szakma igazán csinálhatna vmit, mert így lassan az lesz, h csak szép lassan hagyni fogják eltűnni az olyan filmeseket, akik nem a popcornra utaznak.

countrypecos 2011.11.30. 19:19:11

Szerintem tiszteletlenség ilyet kijelenteni. Meg egyöntetűen nem lehet kijelenti semmiről sem, hogy szar. (Kivéve Uwe Boll "filmjeit".XD ) Ugyanúgy Terry Gilliam filmjeiről is illetlenség ilyesmit mondani. Valakinek tetszik, valakinek nem. Hogy unta magát rajta, hát van ilyen...
süti beállítások módosítása