Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

G.I. Joe: Megtorlás szinkronos előzetes

2011.12.20. 20:24 koimbra 7 komment

Pár napja debütált a G.I. Joe: Megtorlás előzetese, ennek a magyar szinkronos változatát tekinthetitek meg alább. Duke helyett ezúttal Roadblockra vetül a reflektorfény, a karaktert Rock kelti életre és külön öröm, hogy testhezálló feladatot vállalt be. Ray Park felöltötte Kígyószem jelmezét és Adrianne Palicki  az elit egység egyik tagját, Lady Jaye-t játssza, bár ő nem lándzsával rohangál, mint a rajzfilmsorozatban.

Címkék: trailer gi joe sequel akcióelőzetes gi joe 2

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr263479024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mr.roper 2011.12.21. 01:31:00

nemá'Koimbra!végre rászánom magam hogy megnézem ezt a fasza kis trailert, erre kiírja hogy ez a video egy már korábban feltöltött videó másolata...:-(( pedig akartam látni Michael Parkst aprítás közben, meg minden...:-)))

mr.roper 2011.12.21. 01:36:02

@mr.roper: akarom írni:Ray Parkot, de akkor sem sikerült elindítanom a folyamatot...XD

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.12.21. 10:22:41

@mr.roper: Feltöltöttem a videót a youtube-ra, majd véletlenül kinyomtam és nem találtam, ezért újra feltettem, amit már láttam és kitettem. De most meg ezzel jön a videó, ehh. Mindenesetre legalább felleltem az előző feltöltést, most már elvileg mennie kellene.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.12.21. 10:26:17

Hozzáteszem, hogy Rocknak nem tudnak egy rendes magyar hangot találni az már feltűnő. A Boszorkány hegy esetében majdnem elnevettem magam, amikor megszólalt, annyira nem illett hozzá az a szinkron, ez pedig a Halálos iramban utolsó részénél volt, ami már jobb, de túl öreg hozzá.
Szvsz Reviczky kiváló lenne hozzá, meg kellene próbálni.

Sanosuke 2011.12.21. 18:46:11

@koimbra: ugyanmár

Rock magyar hangja csak fekete pákó lehet.

amilyen nagydarab állat olyan hülye is a filmben :D

Zsákos ember 2011.12.22. 08:11:35

Rock magyar hangja már megint gégerákos lesz...:(
süti beállítások módosítása