Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Heti néznivaló - Holmes és más semmi

2012.01.05. 20:34 koimbra 11 komment

Sherlock Holmes: Árnyjáték (Sherlock Holmes: A Game of Shadows): Egyetlen új bemutató van ezen a héten, Sherlock Holmes és Watson ezúttal Moriarty professzorral néznek szembe. Robert Downey Jr és Jude Law mellett Noomi Rapace domboríthat, Jared Harris alakítja ellenfelüket, a rendezői székben Guy Ritchie.

 

Holmes hasít: Nincs is ebben semmi meglepő: Sherlock Holmes mindig is a legjobb volt a szakmában. A világ legismertebb magándetektívjének újabb kalandjai, a vadul humoros gengszterfilmekre szakosodott Guy Ritchie rendezésében készült el. A Sherlock Holmes 2. – Árnyjáték (Sherlock Holmes: A Game of Shadows, hazai bemutató: január 5.) a világ mozijaiban is verhetetlennek bizonyul.
A film első része az egész világon összesen 524 millió dollár bevételt hozott, a folytatás – úgy látszik – felül fogja múlni a nagy elődöt. Ugyanazokban az országokban ugyanannyi idő alatt mindenütt sikeresebbnek bizonyul a 2009-es Holmes-filmnél, miközben 25 ország (köztük Ausztrália, Kína, Brazília, Franciaország, Spanyolország, Japán) vár még a saját premierjére. A Robert Downey Jr. és Jude Law főszereplésével készült film, amelyben vérbő humorral keveredik a látványos akció, egyedül az Egyesült Államokban több mint 140 millió, a világ többi részén pedig 265 millió dollárt hozott, és az érdeklődés nem csökken iránta. Holmes, úgy látszik, méltó a híréhez.
IC Press

Címkék: néznivaló

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr923522794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gisss 2012.01.05. 20:41:59

Jó hír, akkor biztos lesz 3. rész:)

A nép fia 2012.01.05. 22:07:24

@gisss: Erre mérget vehetünk!

Már én is nagyon kíváncsi vagyok! Edzésnek meg is néztem az első részt. Rájöttem, hogy ezt a filmet nem elég 1 alkalommal megnézni, mert annyi apró jel, dolog, utalás van elrejtve benne, hogy folyamatosan okoz meglepetést! :)

Dante McFarlane 2012.01.05. 23:26:58

Most néztem meg és azt kell hogy mondjam: Guy Ritchie ismét remek munkát végzett!
Az akció, a humor és a gondolkozós részek mind kiválóak voltak. De a többit majd legközelebbi írománynál fejtem ki ;)

a8zoli 2012.01.06. 07:55:39

nem volt rossz. iszonyat hosszú volt meg poénos de pl ezek a prewiew figh-tok már túlzások voltak. A főgonosz se volt annyira félelmetes. nekem max a 7 pont. Látványosak voltak a helyszínek. Kicsit James bond és Cleuaso felügyelő keveréke az egész. :D

BeniMan 2012.01.06. 18:19:57

Nálam megvan 2012 első buktája... Nagyon nem jött be. Erőltetett poénok, szar szinkron, gyenge történet... Az elsőt nagyon szerettem de ez nekem csalódás volt. Jared Harris egyáltalán nem tűnik egy igazi mesterbűnözőnek sok az elvarratlan szál, hülye a lezárás... Kövezzetek meg de Jude Law magyar hangja Sthol drogprevenció Buci szörnyű!!! Buci várlak vissza... ( nem gondoltam h ezt mondom) Stephen Fry Mycroft Holmes szerepében zseniális és Robert Downey Jr is hozza jól megszokottat, zseniális Holmesként de.... Ez akkor is kevés. Kb 60 nagy durcásan 70 % de több nem... Kíváncsi vagyok hogy láttad koimbra. Ha jól emlékszem neked az első sem jött be. :)

BeniMan 2012.01.06. 18:21:44

Mármint Jude Law magyarhangjának Sthol az igazi. És ez így szar volt. :)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2012.01.06. 18:50:09

@BeniMan: Én még nem láttam sajnos, nem tudom mikor tudom megnézni. Szóval ha van kedved nyugodtan írj róla:)

Az első nekem nézhető kategória, semmi extra
filmdroid.blog.hu/2010/01/17/sherlock_holmes_2020

Spawn85 2012.01.06. 20:19:01

Én pár napja láttam, nem volt rossz szerintem, de bevallom az első rész nekem egy fokkal jobban tetszett.
süti beállítások módosítása