Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Mi okozta, hogy Bill Murray ugyanazon a napon ébredt fel az Idétlen időkigben?

2012.02.03. 18:30 koimbra 5 komment

Bizonyára ismerős lehet az a szituáció, amikor valaki időhurokba keveredvén egyre csak ugyanazt a napot éli át újra és újra. Az egyik, ha nem a legjobb alkotás ebben a témában az Idétlen időkig (Groundhog Day) film, ahol a Bill Murray által játszott bunkó és önelégült riporter folyamatosan átéli ugyanazt a napot.

A filmből nem derül ki, hogy a riporternek miért kell mindig újra a Mormota napon felébrednie, de Eddie Deezen színész végül lerántotta a leplet a rejtélyről, amelyre valószínűleg kevesen voltak kíváncsiak. Deezen elárulta, hogy a szkript második verziójában Phil exe megátkozza őt.

"A forgatókönyv elején bemutatják Phil barátnőjét, Stephanie-t, akivel Phil felettébb fagyosan és hirtelen szakít. Nem sokkal később Phil lefeküdni készül Punxsutawney-ben,  a szobájában Stephanie Phil névjegykártyáját és törött óráját (5:59-nél áll) felhasználva elmormol egy varázsigét a 101 Átok, Varázslat és Bűbáj, amelyet otthon is könnyedén elvégezhetsz könyvből. Ezzel elindítja, hogy a Mormota nap egyre ismétlődjön. Nincs semmiféle felsőbb hatalom, csak egy mérges, elkeseredett barátnő egy apró könyvvel. " - mondta Deezen - "Az is egyértelműen benne van, hogy miképp tud kikeveredni a helyzetből. És ez nem más, mint a Ritától kapott csók, amit a film végén kapott és ezzel meg is tört az átok, csak úgy, mint a tündérmesékben." - Az is kiderült, hogy Phil eredetileg 10.000 éven keresztül élte át volna újra azt a napot, de a rendező Harold Ramis csak úgy 10 évig hagyta szenvedni a főhőst.

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr544059784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanosuke 2012.02.03. 19:05:40

gyerekkoromban szerettem ezt a filmet.

mOOnLight 2012.02.03. 21:43:46

10 évig? Ez se derült ki belőle, nemrég néztem meg.

A nép fia 2012.02.03. 21:57:51

Pedig számolni akartam, hogy hány napot tölt ott, de egyszerűen annyira magával ragadó film, hogy egy idő után totál elfeledkeztem a napok számlálásáról.... :-D

Andie McDowell-be beleszerettem!!!! :-D

Amúgy zseniális film, ajánlom mindenkinek, aki még nem látta!

suo tempore 2012.02.04. 10:53:46

jó film volt, de nekem nem tűnt fel,h 10 év lett volna én talán 1 évnek saccoltam

akkor viszont elég nagy pancser a fickó,h 10 év kellett neki helyrehozni a hülye hibáit

csak nem lesz belőle új változat,h előszedték egy hír erejéig?

VVega · https://debugme.eu/ 2012.02.04. 12:08:52

10 évig? Sose gondoltam volna, azt hittem és szerintem a filmből is az jön le, hogy maximum pár hónapig. Na de mindegy is, minden idők egyik legjobb romantikus vígjátékának tartom, mindenki pótolja aki eddig még nem látta :)
süti beállítások módosítása