Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Hasselhoff Nick Furyról

2012.05.26. 11:20 koimbra 13 komment

Mielőtt a Marvel Samuel L. Jacksont szerződtette le a SHIELD igazgatójának szerepére készült egy film, ahol Nick Fury akciózhatott. Ebben a B kategóriás alkotásban David Hasselhoff vehette fel a szemfedőt. A színész éppen a Piranha 3DD kapcsán ad interjúkat, a Moviehole pedig rákérdezett, hogy látta-e a Bosszúállókat és mi a véleménye Jacksonról.

"Még nem néztem meg a filmet. Kedvelem Sam Jacksont, de tudjátok az általam megformált Nick Fury volt az igazi, Stan Lee-vel konzultálva írták meg a forgatókönyvet, csak jóval később változtattak a karakteren. Furyt úgy alkották meg, hogy folyamatosan járt a szája szivarral a szájában, veszélyes és laza fickó volt." - mondta Hasselhoff, majd azzal viccelődött, hogy kissé mérges, amiért mást szerződtettek Fury szerepére.

"Stan Lee azt mondta nekem, hogy én vagyok a tökéletes Nick Fury. A Marvel fejese, Avi Arad pedig azzal jött, hogy ne aggódjak, a későbbiek folyamán is én játszhatom a figurát. De hazudtak nekem. Sajnos folyamatosan efféle dolgok történnek velem. Mindig rájövök, hogy az élet nem habostorta."

Az egykori Baywatch és Knight Rider sztár még hozzátette, ha esetleg Nick Furynak lenne esetleg egy testvére, mondjuk Dick Fury, akkor rá lehet számítani. Csak szóljanak és ő bevállalja a szerepet.

Címkék: miújság

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr824547219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BeniMan 2012.05.26. 11:59:28

Úristen. nem tudom látta e valaki azt a filmet, de nagyon gáz volt. Végig szenvedtem! Szörnyű volt. Hasselhoff annyira néz ki Nick Furynak mint én Supermannek...

Frederico 2012.05.26. 12:16:11

Én elkezdtem nézni a Film+-on, de aztán elkapcsoltam. Ő se gondolhatta komolyan, hogy egy ilyen kaliberű és költségvetésű filmbe berakják, mint Nick Fury..:)

L'Angelus 2012.05.26. 12:59:18

Ennyire nincs önismerete?

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2012.05.26. 13:01:24

@L'Angelus: Viccelt, csak viccelt:) Főleg, hogy a Piranha 3DD-ben is csak hülyült.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.05.26. 14:35:12

hát a filmben ahogy kinézett az igenis hasonlított a 616os Furyhoz.

mates11 2012.05.26. 16:51:01

Hehe,jó fej Hasselhoff bá'! xP

Am én azt bírom,hogy mióta Fury fekete és kopasz lett,azóta minden újabb marvel rajzfilmben is ez a helyzet,miközben eddig tényleg jobban hasonlított a jó öreg Davidhoz! :P

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.05.26. 16:56:40

@mates11: hát jah, a rajzfilmekben is keverik az ultimate-et a 616-al rendesen.

Sanosuke 2012.05.26. 18:56:19

lehet lassan Amcsi Kapitány is nigger lesz :D

L'Angelus 2012.05.27. 09:57:31

@koimbra: "Piranha 3DD" DD

És az a film "jobb lett" az első részénél legalább?

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2012.05.27. 13:41:21

@L'Angelus: Én totál elszórakoztam az első részen, amikor vicces volt röhögtem, amikor beindult a vérengzés ott sem volt gond.
Egyelőre úgy tűnik, hogy a folytatás inkább vicces lesz, mint véres:) Igazi paródia. Viszont már az eredeti film is egy Cápa paródia akart lenni, meg a remake is (meg asszem volt még egy remake:))
Szóval nem tudom, hogy jobb lett-e, de Alexandre Aja jó munkát végzett két éve. Az új rendező A dög trilógiát produkálta, nekem az nem jött be.

A nép fia 2012.05.28. 16:49:16

Oké, a film cinkes volt, de tény, hogy David tényleg úgy nézett ki, mint az eredeti Nick Fury! Ha valaki olvasta a régi képregényeket, abban nem egy kopasz feka csóka volt, hanem egy ilyen pasas.
süti beállítások módosítása