Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

CSAJOS TÉMÁK

2012.05.29. 09:46 Elanor_ 27 komment

 

Sziasztok!

Egy ideje gondolkodom azon, hogy vajon mennyi nő olvassa a Filmdroidot...? Időnként ugyanis azt a kritikát kapjuk, hogy túlságosan maszkulin az oldal: tele van akció- és sci-filmmel, thrillerrel, számokkal és csupa cool, zúzós, kemény dologgal.

Ez vajon csak a drága, aranyember Koimbra ;) érdeklődési köréből ered, vagy a kereslet diktálta a kínálatot és erre van igény?

Az lenne a kérdés, hogy vajon hány csaj, hölgy, nőtárs látogatja az oldalt... mert ha elegendően sok (hogy ez mennyi, azt nem definiáljuk, lepjetek meg, légyszi!), akkor indítanánk egy-két kifejezetten csajos rovatot... (Pasik ne rémüljetek, nem lesz gügyögés és pink fodor, csak olyasmi, ami egy mozi-geek hölgyet is érdekelhet).

Megtennétek kedves lányok, hogy vagy a kommentek közt, vagy egy lájkkal jelzitek, hogy itt vagytok? (A mondat vagy-vagy része fontos, különben duplikáljuk a létszámot.)

Előre is köszönet érte!

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr544544340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2012.05.26. 19:25:46

a kereslet határozza meg a tudatot...;)

Armida · http://armida.freeblog.hu/ 2012.05.26. 19:38:35

Oké, akkor elkezdem én.
Szeretnék kérni életrajzi posztot Fassbender-ről, Hardy-ról, Farell-ről. (Elképzelhetetlen mennyiségű képpel.) Köszi. :)

Maya-- 2012.05.26. 20:18:24

ühümm..jöhetnek azok a képek :)

biztosan sok csaj/nő olvassa a blogot. pl. én direkt a fantasy, scifi, akció stb. filmeket kedvelem. ha akarod, próbáld meg a csajos rovatot, de jó sok pasis dolog legyen benne, én inkább azt szeretem..
ja..és humoros legyen, na meg ne hozz okoskodó "szakértőket" mert azoktól komplexusom van :))
tőled is olvastam kritikát, tetszett, természetes voltál..ha ilyen lesz a rovat, akkor jöhet.

Doro_ 2012.05.26. 21:02:34

Hali:) Nagy filmrajongó lévén én pölö mindenevő vagyok. Nem (csak) az határozza meg látogatásaimat, hogy mikről írtok, hanem hogy amiről írtok azt jól csináljátok és gyakran frissítettek, a legújabb infókat adjátok :)
Így is elégedett vagyok és csak örülök majd ha bővül a tárházatok férfiak számára nehezebben emészthető alkotásokkal :)

Árkádia 2012.05.26. 21:52:50

Hali! Én is lány vagyok és filmbuzi, naponta olvasom a blog-ot! Szerintem naggyon király! Csak így tovább!

Elanor_ 2012.05.26. 22:33:07

:)))
okés, így tovább ;)

Brüsszeli csipke 2012.05.27. 08:07:35

Valahogy nem tűnt fel, hogy túl pasis lenne az oldal(persze a filmek is adottak, amikből válogatni lehet), de a kínálat bővítését biztos, hogy jó néven fogom venni :)

nyílméregbéka 2012.05.27. 17:40:35

Én is lány vagyok, de a filmek terén kevéssé díjazom az ún. csajos filmeket. Meryl Streep miatt pl. az Ördög Pradát visel-t megnéztem, és a SZex és NY is tetszik, de többnyire a halálba idegesítenek a romantikus vígjátékok meg a Hirtelen 30-féle csajos vackok.
Viszont a Trópusi vihar, Watchmen, Eredet, A kör, Harcosok klubja és társai nagy kedvenceim.
Aztán van egy köztes, uniszex szeretnivaló kategória, mint a Csillagpor, Csodálatos Júlia vagy a Sült zöld paradicsom, amit csípek. De a direktbe' csajosakat, Nők meg Dr. Szöszi, azokat nem.

FayeFaye 2012.05.27. 22:23:44

Lehet a csajos rovat ugyanazok a cikkek csak tilos lenne rajtuk "sunaznam" es "buzi twilight" kommenteket hagyni?

Elanor_ 2012.05.27. 22:51:28

@FayeFaye: :D
trollok mindig lesznek, de most már szívbaj nélkül moderálunk inkább, mint rágódunk.

nem igazán "csajos" filmekről lenne szó, mert - bármit is jelentsen ez a kategória - az szerintem továbbra is áll, hogy vagy jó filmeket nézünk meg, és ajánljuk, vagy kikerülhetetlen filmeket nézünk meg és próbálunk támpontot adni arra, hogy érdemes-e őket megnézni... szóval megváltozni nem fogunk, csak esetleg a filmipar holdudvarából, határozottabban csajokat érdekelhető híreket, érdekességeket, trendeket, sztárokat, poénokat, összeállításokat posztolnánk.
mindez feltételes módban, mert ez 6 "lájk" nem fogja koimbrát meggyőzni :S

[c] 2012.05.28. 00:42:47

+1 nő thriller-horror vonalon.

eppittvagyok 2012.05.28. 08:33:08

Én vagyok Brian.... és a feleségem is....

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2012.05.28. 13:01:30

@Elanor_: Igazság szerint az átidőzítés előtt volt már pár like, csak eltűnt.
Talán érdemes lenne jelentkezni egy csajos poszttal, megnézni, hogy annak mekkora sikere lesz. Egyrészt, hogy Te is meggyőződj arról, hogy lenne-e értelme csinálni.

Erari 2012.05.28. 16:09:36

Én is képviselem a női vonalat :)

sjbee 2012.05.28. 16:26:37

Sztem elég felesleges ez a közvélemény kutatásos poszt, feltéve ha egy új "rovat" indítása miatt jött létre, mert ha csak úgy érdekességképp az ivararány felmérése a cél (tudom, h nem), az még engem is érdekelne.

Írod, hogy csajos lenne, de azért mégsem, aztán mégis...
Tenni kell ki egy ilyen posztot, aztán hadd menjen. Nem hiszem, h kisebb lesz az olvasottsága, mint a hagyományos cikkeknek, szóval simán elférne egy ilyen dolog itt. De ez mind csak az én véleményem. Mindenesetre sok sikert hozzá :)

sjbee 2012.05.28. 16:27:38

Jó ok, látom koimbra már zöld utat adott xd

NatasaDoll 2012.05.29. 00:31:47

Sztem a filmmániás lányok eddig is olvasták a droidot, ezután is fogják. Nem attól függ, hogy ez most "csajos" vagy nem. A jó filmeket szeretjük - lehet az bármilyen besorolású. Szerintem a csajos filmek alapvetően nem fognak több olvasót hozni (aki csak azokra kíváncsi, az nem olvas utána a filmeknek), max a meglévő tábornak lesz több infója, h ha csak a fejéből akar kinézni, miket nézzen. Hardyval, Farrellel, Stathennel amúgyis megnézünk mindent. :)

Mese92 2012.05.29. 17:39:56

Nem egészen értem, csajos téma? Film droidnak lenni a lehető legnemtelenebb dolog, srácok is nézek romkom filmeket, a lányok meg akció filmeket.

jikininki 2012.05.29. 18:54:50

én srác vagyok, de pl az őrült dilis szerelem, és a mindenképpen talán szerintem nagyon jó kis filmek.

és be kell valljam a szerelmünk lapjai is tetszett

Elanor_ 2012.05.30. 09:24:36

akkor meg egyszer megprobalom, hatha ezuttal el is olvassatok:
nem csajos meg nem csajos filmek szerinti bontasrol meditalunk. nincs ilyen, h "csajos film" (max. vmi vadhajtas, ami engem amugy sem erdekel)
csajoknak szolo cikkekrol beszelek.
es nem az olvasottsag bovitese a cel, az mar igy is eleg szep, hanem esetleg kicsit mas profilu cikkek behozasa, amikre olyanok is megszolitva erzik magukat, akik eddig nem nagyon kommenteltek.

Maya-- 2012.05.30. 21:14:17

@Elanor_: ezt így nem tudod leszűrni, mondj konkrétan példát erre a más profiluságra. amúgy koimbrával értek egyet. tehát rukkolj elő bátran egy cikkel, vagy valamivel.. s majd mi írjuk, hogy kell e, vagy nem :)

Mese92 2012.05.31. 05:59:12

De mit jelent a csajoknak szóló cikkek? Minden kötözködés nélkül kérdem :D Legjobb lenne tényleg egy próba, oszt' vagy jó lesz, vagy nem, én mindenképpen írok majd véleményt!

Rebelde 2012.05.31. 11:51:28

Mi az hogy ha jó lesz vagy nem oszt' majd ti eldöntitek?!
Nem kell azt hinni, hogy Elanor posztjai mostantól olyanok lesznek, hogy az olvasgatásuk közben vagy miatt rózsaszín pántlikákat fogunk a hajunkba erőltetni és pörgős szoknyában ugrálni a laptop előtt azon keseregve jaj hát én eddig a sci-fit szerettem mit művelnek itt?! a fiúkról nem is beszélve:)

én már elmondtam neki hogy miket olvasnék szívesen és várom is, mert szerintem nagyon jó lesz:)

madárijesztő 2012.07.01. 12:02:36

Ebből végül nem lesz semmi?

Armida · http://armida.freeblog.hu/ 2012.07.01. 12:16:38

Nagyon várom a posztokat, hajrá!
süti beállítások módosítása