Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Heti néznivaló - Prometheus

2012.06.07. 20:55 koimbra 14 komment

Az év egyik legvártabb filmje a mozikban, a másik két alkotást inkább a művészfilmek műsorán keressétek.

Prometheus: Ridley Scott visszakanyarodott az Alienhez, felfedezők kis csoportja útnak a világűr egyik szegletébe, hogy ott válaszokra leljenek az emberiség eredetével kapcsolatosan. Noomi Rapace, Charlize Theron, Idris Elba, Michael Fassbender láthatóak a főbb szerepekben.

 

Michael: Az osztrák kamaradrámában egy 35 éves férfire fókuszál, akivel látszólag minden rendben. Csakhogy a férfi pedofil és egy tíz éves kisfiút tart a pincéjében. 2011-ben a filmes esélyes volt az Arany Pálmára Cannes-ban.

 

Egy őrült szerelem balladája (The Last Circus): A 2010-es francia-spanyol horror 1937-ben játszódik. Javier bohócként egy cirkuszhoz kerül, ahol barátságot köt a másik bohóccal, annak ellenére, hogy az napi szinten lealázza. Javier egyre közelebb kerül kollégája akrobata feleségéhez.


Címkék: néznivaló

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr194572390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dean6 2012.06.07. 21:38:48

Meg volt a Prometheus is :)
Nekem tetszett,igazán jó lett. Van benne még potenciál,kiált egy folytatásért. Van benne pár elég durva jelenet,nem ajánlom gyenge idegzetűeknek. A 3d szerintem nagyon gyenge,felesleges volt. Teljesen megérte moziban nézni,én olyan 8/10 -et adnék rá.

kerdezo83 2012.06.07. 23:09:49

Na ma megnéztem!!!
Bűn rossz... következetlen, rengeteg ellentmondás, érthetetlenségek!!!!
Amint lesz róla írás leírom, a hülyeségeket belőle!!!
Addig is, aki tudja kerülje!!!!!!!!
Scott papa sokat akart és keveset adott!!! Sorry 1/10.

Shyllard 2012.06.07. 23:43:03

Nekem is megvolt a Promi én nem csalódtam, igaziból fogalmam sem volt mit várhatok az egésztől, az első traileren kívül nem figyeltem nagyon a kampányt, de kicsit több választ vártam a filmtől, erre az arcunkba nyomtak még nagyobb kérdéseket, mint eddig :D Sztem jó volt, Alien-rajongóknak mindenképp nézős, de önnálló filmként is jól működött az egész. És valóban volt benne nem egy feszülős jelenet :D

a8zoli 2012.06.07. 23:56:33

ha lesz prom írás írok , de sajna látszik hogy ezt direkt nem egy részes alkotásnak szánják. és az volt az érzésem a film végén hogy úristen megfeledkeztünk vmiről... jah persze az alienekről :D
majd leírom mit gondolok bővebben is. addig is 7p.

Sonda 2012.06.08. 00:03:31

Csatlakozom én sokkal de sokkal többet vártam ettől a filmtől, műfaji ujragondolást paráztatást zsigerig hatoló félelmet, egyiket sem kaptam meg :(
Iparosmunka, sok pénzt hozzon legyen folytatás...
IMAX azért elég jó volt (először voltam) és leesett a hajam a 3D valami K*rva jo volt benne az a sok hologramm meg kütyü ami repked benne... :)
Szerintem azért mindenképp megéri elmenni érte moziba mert inkább 2/2 mint 1/2 !!
(egy filmet vagy megéri megnézni moziban vagy nem:)

Doro_ 2012.06.08. 00:16:32

Ne feledjétek, hogy a Prometheus nem egy direkt prequel (ha egyáltalán prequel, Ridley már ezt is cáfolta) és több hiányzó láncszem is van még ami tisztán kapcsolná az Alien filmhez. Ma láttam, végigizgultam és 10-ből 8-at adnék rá mert nemcsak megállta a helyét de valami nagy pluszt is hozott. Nem kíván az Alien helyébe/mellé lépni, ez téves hozzáállás szerintem.
(btw: tényleg durva jelenetek vannak benne, Fassbander pedig brillirozik)

kerdezo83 2012.06.08. 01:28:11

Lehet, hogy a színészi játék jó, de olyan "lyukak" vannak a történetben amit nem lehet megmagyarázni.

Dean6 2012.06.08. 04:01:22

@kerdezo83: A történetben direkt vannak benne a lyukat,egyrészt már az elején 2 részesre tervezték,másrészt Ridley Scott egy elgondolkodtató filmet akart csinálni. A válaszokat vagy a folytatásba rakják bele,vagy oda sem. Az élet keletkezését,okait...egyértelmű,hogy nem fogják rendesen elmondani.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2012.06.08. 10:00:08

Én elvileg ma nézem, egy vendégkritikát kapok holnap róla és kiteszem.

kerdezo83 2012.06.08. 10:55:24

@Dean6: A probléma, nem a lyukakkal van, hanem az ellentmondásokkal. Amíg nem lesz leírás és kritika a filmről nem akarok részletekbe menni. Utána folytathatjuk. :)

a8zoli 2012.06.08. 13:34:39

@koimbra: vandég kritika :D más dógozik helyetted :D

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2012.06.08. 15:06:11

@a8zoli: Mindig jó, ha beesik egy vendégkritika:)

Viktus 2012.06.08. 22:14:32

többet költöttek a promóra, mint magára a filmre Prometheus egy B kategóriás scifi kb.
süti beállítások módosítása