Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Ben Afflecket kérték fel hogy rendezze meg a Justice League filmet

2012.08.09. 08:00 BeniMan 38 komment

Justice-League.jpg

Az év talán legizgalmasabb hírét jelentették be, hivatalosan is megerősítették a Warner Bros. stúdiónál,hogy felkérték Ben Afflecket rendezze meg a  Justice League filmet. A tárgyalások előrehaladott állapotban vannak, a színész rendező már találkozott is Christopher Nolannel aki vállalta a produceri teendőket, jelenleg pedig Will Beall forgatókönyvét tanulmányozzák és ha minden jól megy nemsokára aláírják a szerződést is. A  Variety információi szerint a rendezői teendők mellett szerepelni is fog a filmben, Flasht játszhatja el Affleck. Ám ezt a hírt a stúdió nem erősítette meg. Ami viszont biztos, hogy Batman, Superman, Green Lantern, Wonder Woman és Flash benne lesznek a filmben.

Címkék: Justice League

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr194702892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.08.09. 08:32:23

hm, ne biztos, hogy olyan jó hír ez, de legalábbis nem tudom mit gondoljak még...

BuB 2012.08.09. 09:02:03

Szerintem nem rossz, Ben egész jó rendezővé nőtte ki magát...
Mondjuk az már kicsit furi,hogy szerepelni is akar benne:D (de hát miért ne tenné, egy borítékolható Avengers siker féle filmben), csak abban bízok, hogy télleg Flash lesz és nem akarja batman szerepét inkább magának...

nikodémus 2012.08.09. 09:19:44

Az igazi hír nem Affleck, hanem Nolan mint producer (legalábbis ez nekem most vadiúj). Affleck pedig szépen egyengeti saját rendezői életművét (a Gone Baby Gone és a Town egyaránt jó volt, az Argo-ra kíváncsi vagyok), szeret is szerepelni saját filmjeiben, és tulajdonképpen logikus választásnak tűnik Nolan producerségének fényében, mivel csimm-bumm helyett hangulatot és karaktereket szeret építgetni.

Tippem: ha így lesz (és ahogy a jövőre érkező Man Of Steel) teaseréből is ez sejthető), akkor ez a film a nolani képregény-értelmezés felé fog tendálni, nem a Marveles popcorn-eszképizmus felé.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.08.09. 09:22:53

@BuB: @nikodémus: nekem se az a bajom/félelmem, hogy Affleck nem jó, hanem az, hogy más egy relatíve kis ktgvetésű krimi/akció, vagy egy nagy hype film.

nikodémus 2012.08.09. 09:41:44

@doggfather: Nolan képes volt megküzdeni a teherrel (na jó, a TDKR az elvárásokhoz képest gyengébb lett, de sok hollywoodi rendező boldogan kiegyezne egy ilyen "gyengébb filmmel"...), és gyanítom, hogy producerként sem enged ki a kezei közül számára vállalhatatlan minőséget. Persze mindez a Man Of Steel bemutatójáig hipotetikus kérdés. (Azt meg csak járójelben, hogy Affleck szerintem már most messze jobb rendező, mint Snyder, s ha Nolannek utóbbival sikerül dűlőre jutnia, előbbi nem lehet gond.)

kerdezo83 2012.08.09. 10:37:58

Hála az égnek, úgy nézz ki, már passzolta is!!!!
Nekem (bárki is bármit mondd!!) az Affleckes Fenegyerek nagyon tetszett, szerintem egy nagyon jó kis képregényfilm. De amilyen nyilatkozatokat utána Affleck tett, azzal nálam egy életre leírta magát!!!

jikininki 2012.08.09. 10:38:54

ez nagyon nagyon jó hír!!! :)

bár bennem felvetődött a kérdés, hogy wonder woman és flash csak úgy bekerül a filmbe, vagy lesznek saját előzményfilmjeik nekik is?

Swarm · http://filmfreakblog.blogspot.com 2012.08.09. 10:57:49

Én örülnék neki. Affleck marha kreatív rendező, Nolannal pedig egy olyan Justice league filmet tudnának összehozni, ami verhetné az Avengerst.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2012.08.09. 11:05:06

Ha ez tényleg elkészülne végre, nálam sokkal várósabb lenne, még annál is, amennyire a Bosszúállók az volt. Affleck állati jó lenne rendezőnek, hiszen nagy tehetsége van hozzá, ráadásul a képregények világában is jártas.

Sanosuke 2012.08.09. 11:33:16

ha Batman akkor Bale ezt még bevállalhatná.
ha Superman akkor a Cavill játsza el.
ha GL akkor csakis a néger mint a rajzfilmsorozatban.
Flash meg ne Affleck legyen, oda mást keresnék.
Manhunter nem lesz benne ?
se Hawkgirl ?
egy kicsit szerepelhetne benne Black Canary, Giganta pl :)

ellenségnek meg legyen Luthor és a Secret Society.

Sanosuke 2012.08.09. 11:34:10

@Sanosuke: és még egy főeelenség a hatalmas és brutális Doomsday.

Ferenclabda 2012.08.09. 12:11:51

Szerintem Batman legyen Karl Urban, Supeman-Henry Cavill, Green Lantern-Ryan Reynolds, Wonder Woman-Mila Kunis, és Affleck pedig Flash, úgyis ász volt a Fantomok-ban. :D

countrypecos 2012.08.09. 13:15:38

Érdekes hír, meglátjuk! :)

Globetrotter2014 2012.08.09. 13:22:06

Remélem Affleck visszatalál a régi formájához,gondolom azt az Oscart nem malacon vette...

BuB 2012.08.09. 14:13:57

Hát ha nem hülyék aligába már az új Batmant hozzák be, és lehet nem kellene nekik egy külön film előtte, majd ebből a Liga filmből kivezetik a spin offokat (Flash, WW és az új bats).
Amúgy a kinti fanok Gina Caranot akarnák Dianának, és ő azért télleg telibe b@$zott jó választás lenne.

Rolee83 2012.08.09. 17:00:50

Ebből a sok maskarásból én csak Batmant meg Supermant ismerem! Egyébként nem tudom miért, de úgy érzem ez a film a közelében nem lesz a Bosszúállóknak!

Sanosuke 2012.08.09. 17:42:48

@Rolee83: az új Pókember meg nyomába sem ér a TDKR-nek :D

kerdezo83 2012.08.09. 17:45:20

@BuB: Jézus Mária!!! Csak őt neeeee!!!!!!! Nem hiába buktak az eddigi filmjei!!!!

Dean6 2012.08.09. 18:49:58

Affleck remélem elvállalja,szerintem jó rendező,a tolvajok városa győzött meg erről. Ha van eszük,akkor folytatják a sötétebb,realisztikusabb hangvételt,és remélem így is lesz. Azért kíváncsi vagyok ki lesz az új Batman,igazából szerintem Bale igazán elvállalhatná,főleg ha tényleg nem cseszik el,és egy komolyabb hangvételű filmet csinálnak.

Blake007 2012.08.09. 18:53:35

Superman remélem marad Henry Cavill, Reynolds meg a Lámpás, ugye Bale már nem akar Batman lenni, és az a világ nem is menne itt el, báár fenetudja. Batman meg lehet új is akár. Egy Jon Hamm, vagy Joel Edgerton elmenne neki. Ütné a Bosszuállókat ilyen felosztásban :) De szerintem a Bosszúállók se lett volna akkora siker, ha minden szereplőt más kelt már életre, pont azért működött ennyire, mert minden hőst már jól ismertünk a filmjeikből, ugyanazokkal a színészekkel.

robbie90 2012.08.09. 20:45:58

Ha Nolan keze is benne lesz a dologban, akkor szerintem több mint valószínű, hogy JGL lesz Batman.

Sanosuke 2012.08.09. 20:53:33

@robbie90: nemár :D
ő inkább Nightwing vagy KidBat lehetne :D

NZ79 2012.08.11. 09:18:18

Affleck, az egykor dédelgetett hollywoodi sztár jó rendezővé érett(lásd anno Mel Gibson)
Ha Nolan tényleg producerként bevállalja,nem azért teszi, hogy ne legyen beleszólása...
Jó rendező, sajátos hangvétellel, remek producer, JGL Batmanként..működne..:)

nemecsek ernő áruló 2012.08.18. 10:56:10

@nikodémus: "TDKR az elvárásokhoz képest gyengébb lett"
Nem értem, miről beszélsz. Nem értem az embereket, akik olyan elvárásokkal ülnek be egy filmre, aminek nem lehet megfelelni. Én kiválóan szórakoztam a TDKR-n, és alig várom a trilógia BluRay megjelenését.

nikodémus 2012.08.18. 11:21:41

@félázsiai nemecsek ernő áruló: Na jó, elismerem, pontatlanul fogalmaztam: a TDKR az elvárásAIMhoz képest gyengébb lett. De olvasd el az utána következő mondatot is: de sok hollywoodi rendező boldogan kiegyezne egy ilyen "gyengébb filmmel"...

nemecsek ernő áruló 2012.08.18. 11:26:00

@nikodémus: Na itt követted el a hibát! Nem szabad "elvárásokkal" beülni semmilyen filmre, mert a csalódás minden esetben borítékolható. ;)

nikodémus 2012.08.18. 12:54:53

@félázsiai nemecsek ernő áruló: Elvárások, előzetes elképzelések nélkül nem lehet beülni egy filmre, ahogyan nem lehet nekikezdeni egy könyvnek vagy zenehallgatásnak sem. Nem tudsz te se, én se. És ez nem egyenlő a mesterségesen, marketing-eszközökkel gerjesztett hpye-pal, amit én általában ignorálni szoktam.

Vagy nagyon naiv vagy, vagy fogalmad sincs, miről beszélsz.

nemecsek ernő áruló 2012.08.18. 13:29:18

@nikodémus: Szerintem csak te érted félre, amit írok.

Nyilván voltak elvárások, nyilván volt, amire számítottam, hogy a film megadja nekem. De ezek szerint az én elvárásaim azon a határon belül voltak, amit a film teljesíteni tudott. Nyilván azért mert rám a mesterségesen gerjesztett hype VALÓBAN nem hatott. Azt viszont megfigyelem, hogy ennyire felhype-olt filmeknél mindig megjelennek "az elvárásoknak nem tudott megfelelni" dumák, a te kommented is ebbe a sorba illeszkedett, én csak erre reagáltam.

Végülis ha akarod veszekedhetünk itt szemantikai kérdéseken, azon akkor sem változtat, hogy szerintem a TDKR egy kurva jó mozi lett, és a trilógiát egyben véve (mert ilyen összefüggő sztorikat csakis úgy lehet, ahogy a LotR sorozatnál sem igazán beszélhetünk külön művekről) abszolút minden reális elvárásnak meg tudott felelni, amire ilyen mozinál az embernek szabad számítania.

Minden más csak a mesterséges hype része, ahogy az azt követő fanyalgás is.

nikodémus 2012.08.18. 13:59:28

@félázsiai nemecsek ernő áruló: Bírom az ilyet: te aztán nagyon jól tudod, hogy én a hype rabja lettem, te bezzeg attól függetlenül ítéled meg a filmet. Kösz, de maradnék a saját véleményemnél.

Elvárásaim pedig az előző két rész + a nolani életmű fényében alakultak. A trilógia utolsó darabjaként elmegy a film, de a nolani életműben szerintem egyértelműen a leggyengébb darab.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.08.18. 15:27:44

@félázsiai nemecsek ernő áruló: ez nem olyan trilógia, mint a LOTR, azt eleve annak írták, ezt nem.
Ez menet közben lett az, menet közben írták a forgatókönyvet.

@nikodémus: sztem is gyengébb lett, mint a várt (legalábbis amit én vártam)
süti beállítások módosítása