Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

THANK YOU, TWILIGHT FANS!

2012.08.21. 11:04 doggfather 6 komment

E videó annak apropóján készült, hogy a Twilight lett az első olyan film aminek a twitteren egymillió követője van. Mi is Gratulálunk?

Címkék: teaser miújság könyvből film

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr284722881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

speedle 2012.08.21. 14:36:49

nem merem megnézni.... nekem ezekről a tvájlájt fanokról egy vérszomjas zombihorda v egy orkhorda ugrik be hirtelen...

FayeFaye 2012.08.21. 14:52:38

@speedle: Szerintem semmivel sem rosszabb, mint egy átlag Hall H közönség, ott sem szokták egy higgadt főbólintással köszönteni a színpadon megjelenő sztárokat, vagy akik képesek a járdán aludni, hogy az elsők között szerezzék meg a Call of Duty-t. Hogy te nem így képzeled el a fiatal lányokat? Pech.

Sanosuke 2012.08.21. 18:47:35

hogy én is gratuláljak ?

egy nagy büdös lószart :D

Maya-- 2012.08.21. 20:03:19

kinottem mar belole, de mind olvastam a konyveket es a filmeket is megneztem. egy bizonyos korosztalynak van kb. 17 eves korig. ennyi. aki ezt elhagyta, az inkabb ne nezze meg :)

speedle 2012.08.25. 15:28:57

@FayeFaye: alapvetően az ilyen szintű rajongást nem értem.... én is szeretek filmeket-sorozatokat-könyveket... stb, de nem tudok megőrülni ilyen szinten. amúgy is a legdurvább amit eddig láttam az a hard days night-ban volt.... eszméletlen... na mind1.

fiatal lányokkal kapcsolatban ez megint általánosítás... nem mindegyik ilyen, bár én már messze magam mögött hagytam ezt a korosztályt, de te lehet h többet tudsz róla
süti beállítások módosítása