Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Ha nem zavar a reklám!

2012.09.03. 08:15 doggfather 7 komment

Hogy mi ez? Ennek a folytatása.

21:20, Viasat 3, Bourne-rejtély.

dvdhome_1130.jpg

Egy amnéziás hajótörött férfivel indul a film akiről kiderül,hogy nem egyszerű halász. Mivel a héten mutatják be a franchise folytatását, így aktuális az első részek újranézése.

A film főszereplője Matt Damon (Good Will Hunting írója/szereplője) és Franka Potente (a Lé meg a Lola), rendezője Doug Liman (Bourne filmek, és Mr és Mrs Smith köszönhető neki). A filmet Robert Ludlum azonos című regényéből forgatták, a forgatókönyvírója Tony Gilroy volt, aki a Bourne sorozaton kívül az Ördög ügyvédjét, és az Armageddont is írta többek között.

Ítélet:

Pörgő akciók, és mnt írtam előtanulmány a frissen bemutatásra kerülő Bourne-hagyaték előtt.

Címkék: tv ajánló akció dráma miújság néznivaló sequel

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr594748551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lombos Péter · http://prolihisztor.postr.hu 2012.09.03. 09:00:59

Tetszik, hogy a tv-csatornák igyekeznek reflektálni a filmpremierekre. Szombaton az RTL Klub tolta az Expendables-t, most meg Viasat 3 a csütörtöki Bourne-bemutatóhoz hangolta az esti filmjét. Pechjükre múlt héten már ledaráltam a trilógiát :P

BuB 2012.09.03. 09:17:21

Holnap meg a Tv2 fogja leadni ugyanezt a részt, míg a Viasat nyomja a másodikat...

TomPowell25 2012.09.03. 09:22:00

Ja, ez tényleg vicces, hogy ma a Viasat, holnap a TV2 adja le ugyanazt. A slussz poén, hogy én meg tegnap néztem meg.:)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.09.03. 09:55:59

@Prolihisztor: nekem is tetszik, nagyon helyes, hogy próbálnak reflektálni a mozira a tvk.

Az, hogy nem tudnak összehangolni, vagy nem akarnak az meg vicces. :D

a8zoli 2012.09.03. 10:34:24

én most 7 végén lenyomtam mind a 3-at és nekem az 1-2 tetszik a 3. annyira nem. de kiv. vagyok a 4.re úgyhogy majd egy mozi lesz ;)

elmouse 2012.09.03. 10:44:52

Nem, nem, nem és nem! Nem.

Film+ - 21:00 Utánunk a tűzözön

Na ez már igen! :)
süti beállítások módosítása