Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Ha nem zavar a reklám!

2012.09.05. 08:00 doggfather 4 komment

Mára egy négy Oscar díjat nyert alkotás jön, Film+2, 21:00 A tégla.

a tégla.jpg

Legjobb film, legjobb rendező, legjobb vágás, legjobb adaptált forgatókönyv. Mi kellene még ezen kívül?? Ennél csak az lenne jobb, ha az eredetit a hongkongi Szigorúan piszkos ügyeket adná a tv. A főbb szerepekben, Leonardo DiCaprio (a rendező személyes kedvence), Matt Damon, Jack Nicholson és Mark Whalberg. A filmet Martin Scorsese rendezte, ezért kapott először Oscart. A film egyébként rengeteg díjat söpört be, Golden Globe, BAFTA, Boston, Chicago, Dallasi, Floridai, New Yorki, Las Vegasi, Washingtoni kritikusok díjai, és még ez sem a teljes lista.

IMDB: 8.5

Rotten Tomatoes: 93%

Ítélet: ismét azt kell, hogy írjam, gengsztermozi, tehát nálam jöhet bármilyen formában, de azért ha tehetitek mindenképpen nézzétek meg legalább egyszer az eredetit is.

Címkék: tv ajánló akció miújság néznivaló

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr704749191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

countrypecos 2012.09.05. 08:46:06

Az eredeti jobb. Plusz én nem szeretem ezeket az adaptált, tehát lopott forgatókönyveket. Nem rossz film, jó volt tényleg, de az amerikai "csináljuk meg mi is" mód az agyamra megy.

robbie90 2012.09.05. 13:15:15

Nekem jobban bejött, mint az eredeti, főleg a színészeknek köszönhetően. Ha valaki még véletlenül nem láttam volna az feltétlenül nézze meg.

Maya-- 2012.09.05. 16:19:04

nekem is tetszett a film:)

Cucuminator 2012.09.06. 12:06:27

Én tegnap pótoltam az eredetit. Mindkettő remek film, de valahogy a Tégla jobban bejött. Több benne a "lélek" amik persze a színészeknek köszönhető, váratlanabbak a fordulatok. Az eredeti inkább az a hűvösen centire kimért fajta, de ez is rendkívül tetszett. Az én szívemben mindkettőnek van helye. :D

Scorsese meg ha nem is ezért, de már 20 másik filmjéért megérdemelte volna az Oscart, szóval nem volt kár érte. Persze a forgatókönyv Oscar az egy vicc.
süti beállítások módosítása