Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Ha nem zavar a reklám!

2012.09.13. 08:00 doggfather 7 komment

21:20 Viasat 3 Hetedik

2667_1.jpg1995-ben készült, Morgan Freeman, és Brad Pitt főszereplésével. David Fincher rendező második rendezése, a Végső megoldás: halál című film után.

A filmben egy fiatal tapasztalatlan nyomozó David Mills (Brad Pitt) kerül össze egy veteránnal William Sommerset-tel (Morgan Freeman), és egy rendkívüli megoldásokkal operáló vallási fanatikus sorozatgyilkos után kell nyomozzanak. A film külön érdekessége, hogy a gonosz nincs nevesítve, sőt az őt játszó színész külön kérte, hogy ne kerüljön rá a plakátra, hogy a film végéig izgalmas legyen, hogy ki az ellenség. Több, mint 25000 szavazattal bekerült az Imdb top 250-es listájára, és a 27-ik helyen áll.

Imdb: 8.7

Ítélet:

Rendkívüli film amit a reklámok se tudnak megölni. Spoiler nélkül nehéz róla még többet írni, ti megnézitek?!

Címkék: tv ajánló akció thriller dráma miújság

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr794766437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lombos Péter · http://prolihisztor.postr.hu 2012.09.13. 08:19:55

Szép húzás... Azért a Tesó-tusa sem rossz választás, ha ezen esős csütörtökön nem borongani akarna a jóember!

backdraft · http://www.brickset.com/search/?OwnedBy=backdraft 2012.09.13. 11:52:43

Nagyon jó film. De nincs Viasat, DVD-n meg megvan, így reklám nélküli verzió a jobb lehetőség.

Fincher egyik legjobbja. Ez még a 90-es évek Finchere, aki szinte mindig - sőt mindig - zseniális volt.

Cucuminator 2012.09.13. 11:57:17

Egyik kedvenc filmem. Sajnos ma nem tudom megnézni... :(

Maya-- 2012.09.13. 17:42:26

nekem is egyik hatalmas kedvencem :)..en is csak ajanlani tudom.

NZ79 2012.09.13. 20:20:35

A spoilerről jut eszembe...volt szerencsém anno amozi előtt ácsorogni a magyarországi bemutató idején. Egy barátom bátyjával, mivel én még korhatár alatt voltam-és viszonylag kis város lévén-jó tizenöt éve ezt még komlyabban vették.Sokmindent halottam akkor már filmről, szerencsére a végét nem.....de amoziból kifelé jövet egy "jóember"némi basszusozás közepette jó hangosan, tömören összefoglalta a lényeget......nem mentem be a moziba, és vagy öt évig meg sem néztem. Azóta már többször is. Nagy kedvenc, akárcsak a rendező:)

tylerdurrr 2012.09.13. 20:24:29

Mindenképpen megnézem, de csakis reklám nélkül DVD-n!!!:P:)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.09.13. 21:48:23

@NZ79: én a fűrész első részével jártam így, azóta se néztem meg.
süti beállítások módosítása