Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Megüresedett a Dawn of The Planet of The Apes rendezői széke

2012.09.27. 11:00 ForgerON 11 komment

rise-of-the-planet-of-the-apes.jpgAmi eddig pletyka volt, most valósággá vált, miszerint Rupert Wayett hivatalosan is kivált a A Majmok bolygója: Lázadás folytatásának projektjéből. A Fox összeállított egy listát a lehetséges rendezőkről, aminek az élén Matt Reeves szerepel. Neki köszönhetjük többek között a Cloverfield, és a Let me in című filmeket. A többi lehetséges rendező jelölt pedig: J. Blakeson, Juan Carlos Fresnadillo, Jeff Nichols, valamint Guillermo del Toro. Ti kinek örülnétek, kit ültetnétek a rendezői székbe?

Címkék: miújság sequel down of the planet of the appes

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr814804894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leone51 2012.09.27. 11:21:07

Rupert Wayett miért szállt ki? Azt lehet tudni?
A felsorolt rendezők közül del Toro bácsinak örülnék a legjobban, ha nekem kéne választanom akkor Michael Bay! (Csak vicc, Isten ments!) Amúgy én Ridley Scott-ra szavaznék!

Cucuminator 2012.09.27. 11:30:47

Rupert Wayett-et ültetném. Az első rész szerintem zseniális volt. Amikor beültem rá (nem magamtól) azt hittem valami látványos szart kapok, erre mi jött? A nyár legjobb filmje. Serkins mikor kap már Oscart? Szerintem százszor odaveri a némafilm teljes színész gárdáját.

vtbxx 2012.09.27. 11:57:53

Én Juan Carlos Fresnadillo-t. A 28 héttel később nekem nagyon bejött.
Persze del Toro is jöhet :)
Az első rész tényleg magasra tette a mércét, pedig őszintén megvallva nekem nem nagyon tetszett az eredeti alap film sem, meg egyik folytatás sem, de ez az új értelmezés, meg a hangulata ami áradt belőle az új szintre emelte.

Rolee83 2012.09.27. 12:14:38

Nem tudom ki lenne a legalkalmasabb a rendezésre, de Rupert Wayett magasra tette a mércét! Nagyon remélem, hogy egy jó folytatást kapunk, mert az első zseniális! És persze a többi szereplőnek is vissza kell térnie!

tutiadöfi 2012.09.27. 12:31:04

azért szállt ki, mert nem kapott elég banánt

game ower 2012.09.27. 19:44:46

Mindegy,csak az Assylum égisze alatt készüljön,abból baj nem lehet!:):):)

Flasztimill 2012.09.27. 21:20:33

Csak Reeves-t ne, rombolni azt tud, de érzelmeket nem tudom hogy facsarna ki az anyagból (Serkis miatt különösebben nem akadok, ő rendezi saját magát :D)!

Reevs helyett stílszerűen inkább Thomas Alfredson, megnézném ahogy akció-drámát rendez, és színesítené a repertoárját!

Del Toro... nem feltétlenül..., de jobb híján!

a8zoli 2012.09.28. 11:18:29

justin lin Fast and furious 7 : Grease Monkey-s :D

NZ79 2012.09.30. 09:07:17

Szomorú hír..Wyatt igazán tehteséges fickó. A Majmok ..előtti rendezése The Escapist című börtöndráma, mindenkinek csak ajánlani tudom.Kiváncsi vagyok, milyen filmel rukkol majd elő. Del toro szerintem jó választás, meg a számomra ismeretlen másik latinos csengésű rendező is jöhet..a semmiből előbukanó direktorok bizonyítási kényszere , és a nagy költségvetés gyakran jól működik..(Lásd Nolan :)
süti beállítások módosítása