Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

G.I. Joe mozihír

2007.12.06. 19:42 koimbra 1 komment

Már korábban kiderült, hogy Siena Miller fogja alakítani a Bárónét a készülő Joe filmben, most úgy tűnik elkelt még egy szerep. Ray Park Kígyószem bőrébe bújhat Ray Park, kinek talán leghíresebb szerepe a Star Wars-ban Darth Maul volt emellett megvillant az X-men moziban is már. Kígyószem a G.I. Joe alaptagja, maszk nélkül sose lehetett látni és nem igen szokott megszólalni ( egyszer Joe mesében suttogott 3 szót, láttam:)) Mellesleg az egyik legnépszerűbb karakter, én is gyerekkoromban őt kedveltem igazán(nem félreérteni)

Na és akkor két intro a meséből.


No meg egy rajongói trailer:)
Címkék: miújság g.i. joe

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr69254779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seraphin 2007.12.07. 22:20:33

ez a feketeruhás nindzsa nekem is megvolt. elcseréltem egy feka Joe-ra. a balek...
süti beállítások módosítása