Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A legjobb ausztrál film a Mad Max óta

2008.01.28. 18:00 koimbra 5 komment

A Twitchfilm szerint ez lesz a legjobb ausztrál független film a Mad Max óta, amolyan gótikus Mátrix-Holló keverékre számíthatunk. A Menny és Pokol küzdelmét Gabriel arkangyalon kereszült követhetjük.

 

Címkék: előzetes

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr40314917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sjbee 2008.01.28. 20:41:16

A trailer alapján nem tűnik vmi nagy filmnek és még finoman fogalmaztam. Azért még nem mondtam le róla...

vegyeskazetta · http://vegyeskazetta.blog.hu 2008.01.30. 21:23:14

Karmolom az angyalos-ördögös témákat, de ez a trailer nem is trailer. Nincs benne semmi. Nem baj, egy letöltést majd megér.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.02.02. 21:06:30

Elbattyogtam a téka előtt, 21-én jelenik meg videon. Ez se megy moziba

csibeee 2008.07.08. 22:26:00

Hát én eggyáltalán nem értek eggyett az előttem szólókkal, habár már elég régen megnéztem ezt a filmet, de tisztán emlékszem rá, hogy naggyon jól sikerült. Igaz kicsit sötét az egész film beállítása, de nagyon jó az alaptörténet, egy lightosabb trailernek tökéletes.
Engem megfogott.
süti beállítások módosítása