Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Gerard Butler és Katherine Heigl romantikázik

2008.11.27. 10:58 koimbra 5 komment

Abby (Katherine Heigl) egy tévé show producere, akinek egy hímsoviniszta ismerőse (Gerard Butler)  be akarja bizonyítani a kapcsolatokkal összefüggő teóriáját, eközben segít a lánynak megtalálni a nagy Ő-t. A romantikus film címe: The Ugly Truth

Szerintem ne lepődjön meg senki, ha a végén összejönnek.

Címkék: trailer the ugly truth

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr50791010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FayeFaye 2008.11.27. 12:47:34

Nekem tetszik, jok a szineszek (persze a tortenet mindig ugyanaz, ugyhogy csak ezen mulik)...inkabb ok, mint Kate Hudson as Matthew McConaughey megint.

Armida 2008.11.27. 14:13:38

Butler irtó szexi! :)

FayeFaye 2008.11.27. 15:29:47

Nem elfelejteni, hogy igazabol nem teljesen ugy nez ki, mint a 300-ban!:P Kar, hogy nem a sajat akcentusaval beszel, en azt birom benne a legjobban...

Fterke 2008.11.27. 22:32:42

Sajnos tényleg annyira írtózatosan szexi Butler, hogy totálisan begerjedek :)))))))))))))))))))) főleg ha skótkodik :))))))))))) ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Armida 2008.11.27. 23:10:19

Nekem nem is a 300-ban tetszett, na jó ott is, de a Drakula 2000-ben már tudtam hogy ő lesz a következő nyerő hapsi, így azóta sok filmjét láttam. (a P.S. I love you-t meg majdnem végigsírtam, olyan édes volt benne)
süti beállítások módosítása