Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Jégkorszak 3: A dínók hajnala 3D

2009.07.10. 15:55 Miecs 5 komment

Éljenek a dínók!

Tegnapi nap folyamán volt szerencsém megtekinteni a Jégkorszak 3: A dínók hajnala című filmet. Természetesen az újdonság varázsa miatt 3D-ben láttam.

A film eleje szokásos: Motkány alkot a makkjával, általában ezeket a részeket már mindenki ismeri a film megnézése előtt, mert ezek felkerülnek ide-oda ízelítőként. Bevallom nőiesen a moziban kb én voltam az egyetlen, aki nem ismerte előre.
Természetesen ebben a részben is Sid hozz a bajt a kis csapatra. Sid lekerül a jégvilágból az "alvilágba", ami gyönyörű esőerdőkből, dínókból és más érdekes élőlényekből. Manny, Diego, Ellie és az oposszumok megmentésére sietnek. Vezetőjüknek az ismeretlenben Buck, a félszemű menyét áll. Rekeszizmokat nem kímélve természetesen sikerül megmenteniük Sid-et és helyreáll a jégkorszak rendje.

Van benne eltunyulás, csorda bomlás, család alapítás, igaz barátság, szerelem, szeretet, szülővé válás és számtalan sok kaland. Minden amit az eddigi Jégkorszakoktól elvárhattunk. És 3D-ben minden szereplő csak egy karnyújtásnyira van.

Ami a személyes véleményem, hogy már nem hat annyira az emberekre mint az első rész. Ezt talán az is mutatja, hogy a moziban voltunk körülbelül vagy 20an. Vannak benne nagyon jó poénok és hülyére neveti magát néző a film végére, de csak egy könnyed esti/délutáni szórakozásnak megy el. Igazán jó ötlet volt ez a 3D megoldás, csak nem használja ki teljesen. Míg a havas táj, az esőerdő tényleg úgy tűnik, hogy körülvesz minket, a kedvenceinket nem érezzük megsimogathatónak. Sőt mitöbb, nekem néha fájt a szemem. Lehet, hogy ez csak egyedi eset, de nem volt kellemes érzés.

Nálam a 10es listán 7et kap.



Stúdió: 20th Century Fox Animation
Rendező: Carlos Saldanha
zene: John Powell

Szinkron magyarul: Geszti Péter, Szabó Sipos Barnabás, Berzseny Zoltán, Bognár Gyöngyvér
 

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr671238878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.07.10. 16:41:46

Szeretnék már én is egy 3D-s filmet látni.:)
A Jégkorszak 1-2 nálam nem hagyott mély nyomot, de azért majd ezt is megnézem.

Spawn85 2009.07.10. 17:34:46

Nálam is 7/10 lett. De én sajnos nem tudtam 3D-ben megnézni.

sélli_ 2009.07.13. 15:51:31

Hmmm... úgy látszik nem egy filmet néztünk: a mozi fullon volt, pedig premier után 2 héttel néztük meg. Messze ez volt a legjobb a 3 rész közül.. mind a sztori mind a poénok terén. Ezek után, csak és kizárólag 3D-ben fogok rajzfilmet nézni, mert arcleszakítósan jól meg volt csinálva. Minden percben azt éreztem, hogy valóban ott vannak a karakterek. 8,5/10
De hát kinek a pap, kinek a paplan.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.07.13. 20:01:51

Na túl vagyok rajta én is. Nem is tudom hány filmben hallottam azt már, hogy jé, hát alattunk van egy másik világ?:) Na jó, nem sokban, de azért volt egy pár.
Jókat nevettem, ez a lényeg, bár a poénok többségére már most nem emlékszem.
süti beállítások módosítása