Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Új nemzetközi előzetes a Titánok harcához

2010.02.01. 22:18 koimbra 11 komment

Egy hetet késik a Titánok harca bemutatója, mivel 3D-be konvertálják át az egészet, úgy gondolják, hogy az Avatar világraszóló sikere után a harmadik dimenző hozzáadása csak több nézőt jelent. Így nem márciusban, hanem áprilisban fog érkezni a produkció. A fantasy-kalandfilmben Perszeusznak le kell győznie Hádészt, mielőtt az elszabadítja a poklot a Földön, ezen kívül pedig szerelmét is ki akarja szabadítani. Különféle szörnyeken vágja át magát hősünk, úgyhogy a látványfilmek kedvelői biztosan örülni fognak, különösen a Krakennek.

Címkék: trailer remake titánok harca fantasyelőzetes

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr601721401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dejdő 2010.02.01. 22:47:39

AZZTTAAAA! Ezt nevezem Én Gigászi produkciónak! Nagyon üt ez a metal zene is! Bár a 3D-t feleslegesnek tartom,teljesen ellene vagyok a 3D-nek! Talán csak a studió akar több pénzt! Mindegy a film k...a jól néz ki!

Rolee83 2010.02.02. 04:49:00

Biztos vagyok benne, hogy brutál durva lesz a film, amire rátesz még egy lapáttal a 3D!! Nagy szerencse, hogy átkonvertálják és úgy is nézhető lesz!! Remélem hogy ezentúl az összes látványfilm 3D-ben is érkezik majd!! :)

freakin' · http://azutolsoakciohos.blog.hu 2010.02.02. 08:17:48

szerintem semmi pluszt nem fog adni a 3D, mivel utólag konvertálják. sőt, ezzel csak azt érik el, hogy többe fog kerülni a jegy, de semmi pluszt nem fogunk kapni érte, és én ennek speciel nem örülök.

bár amúgy sem vagyok a 3D híve :)

tolcsi 2010.02.02. 08:59:28

régivágású vagyok inkább én is,de ez omgomgomgomgomg!

balukaaaa teh master · http://gothic-risen.blog.hu/ 2010.02.02. 13:20:42

na basszameg, ez megint "túl sok poént lelövős"-nek tűnt. ehhez se nézek semmi előzetest a mozifilmig...

Shyllard 2010.02.02. 14:45:22

Énis hasonlóan vagyok, mint balukaaa. Kicsit túl sokat mutat. Mindegy is. Valaki nem tudja a szám címét, mert már az előző trailerjét is csak emiatt megnéztem már +20-szor.

icevox 2010.02.02. 15:11:54

@Shyllard:
The Bird and the Worm - The Used

nem rossz szám de nekem valahogy a trailerhez jobban bejött!

A film várós nagyon!

Shyllard 2010.02.02. 17:16:13

@icevox: Tényleg sokkal jobb a trailer alatt. Ha nem lenne benne szöveg még élvezhető is lenne :(

icevox 2010.02.02. 20:28:41

@Shyllard: Nincs mit. Vannak progik amivel el lehet távolítani a szöveget de nem hinném hogy megéri a fáradtságot. XD
süti beállítások módosítása