Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Jön a Mátrix negyedik és ötödik része? Update: kiderült, hogy kamu

2011.01.24. 10:47 koimbra 44 komment

Update: A Playlist oldal kapcsolatba lépett Reeves ügynökével, aki cáfolta, hogy a színész Londonban lett volna, így nem is mondhatott ilyesmit. Szóval kamu az egész.

Keanu Reeves Londonban, a színiakadémián beszélt jövőbeli filmterveiről. A 47 Roninról azt mondta, hogy egy 3D-s R kategóriás akcióbomba lesz, jó néhány látványos harc lesz benne. Megemlítette a Bill és Ted harmadik részét, amelyről csak annyit mondott, hogy be van tervezve.

Hozzátette, hogy karácsonykor együtt ebédelt a Wachowski testvérekkel, akik elárulták neki, hogy már megírták a Mátrix negyedik és ötödik részének a forgatókönyv vázlatát és szeretnék őt viszontlátni Neoként. A testvérek már bekopogtattak James Cameronhoz, hogy a 3D-vel járó előnyökről és hátrányokról beszéljenek. Az elgondolásuk az, hogy olyasmit akarnak bemutatni, amit eddig még nem látott senki. Reeves azt állítja, hogy az első Mátrixhoz hasonlóan az új részek is forradalmasítani fogják az akciófilm műfaját.

Oké, oké, már csak az a kérdés, hogy ezzel vissza tudják-e csalogatni az első felvonás rajongóit a mozikba? 1999-ben 171 millió dollárt hozott Amerikában (összesen 463 milliót) a Mátrix, videón és DVD-n is megtalálta a közönségét, hatalmas rajongás övezte. Látta ezt a Warner is, ezért beleegyeztek, hogy a második és harmadik részt együtt forgassák le. 2003-ban mutatták be mindkettőt, az Újratöltve már 281 millióig vitte (összesen 742-ig), de rengetegen kiábrándultak a franchise-ból, ez meg is látszott a harmadik eredményein, ami már csak 139 millió dollárt termelt (összesen 427-et). Ennek fényében  a stúdió biztosan nem ad zöld utat azonnal, ráadásul a Mátrix óta a testvérek nem igazán tudtak kasszasikert összehozni.

Wachowskiék hamarosan hozzálátnak a Cloud Atlashoz és az asztalukon ott hever a modernizált Robin Hood történet is, amelynek forgatókönyvét rekordösszegért, 5 millió dollárért adták el. Ezzel kapcsolatban a Terminátor 2-őt emlegetik, tehát a rendelkezésre álló trükktechnika határait fogják feszegetni. Úgy hírlik, hogy a főszereplő Will Smith lesz.

Címkék: matrix miújság sequel

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr242609305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

countrypecos 2011.01.24. 10:50:52

Szerintem ezt már nem kellene feszegetni. Jó úgy, ahogy hagyták. Kicsit nyitva, kicsit zárva... Nem kell már bolygatni.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.01.24. 10:51:59

Az első nekem nagyon tetszett, a második már inkább jó kis akciófilm volt, az egyik legjobb autópályás üldözéssel. A harmadik már egy rettenetes, unalmas befejezés volt.

countrypecos 2011.01.24. 10:57:38

@koimbra: Akkor mit mondasz, szerinted folytassák? Na nem mintha rajtunk múlna ennek a kérdésnek az eldöntése. ^^ De azért érdekel a véleményed. :)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.01.24. 11:02:02

Ne folytassák, a harmadik nagyon elcseszték. Olyan érzésem van, hogy újra 100 millió feletti sikert akarnak és ezért visszanyúlnak a Mátrixhoz.

countrypecos 2011.01.24. 11:07:19

@koimbra: Szerintem nem érzed rosszul. A Wachowski testvérek a Matrix trilógia óta nem tettek le nagy sikert az asztalra. Ugyan nekem tetszett a V for Vendetta, de az sem volt akkora siker. A többi katyvasz filmjükről már ne is beszéljünk. Nem csoda, ha vissza akarnak nyúlni ők is. Gondolják: "Miért ne, ha más is?!" :-/ Ostobaság...

Mellesleg a 3. Matrix rész tényleg lehetett volna sokkal jobb. Technikailag nagyon klassz volt, de a történet, a befejezés... Hááát...

Ezen már nem tudnának javítani, szerintem. Inkább nyugodnának bele, hogy ez lett a vége, mint mindenki más. Én egyben nézem a 3 részt, úgy sokkal jobb rá tekinteni. Külön-külön, nem sok értelmük van. Kicsit jobb elviselni a végét is, ilyen alapokon.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.01.24. 11:28:01

Az első rész mégcsak hagyján, de a többi leves...
Nem kell ezt folytatni.

Mese92 2011.01.24. 11:39:47

Szerintem az első rész atom jó volt, a második még talán, de a harmadik nem jött be :( Szerintem nem kéne folytatni.

Globetrotter2014 2011.01.24. 11:46:33

Jöhet, a 2 rész úgyis alúlmúlta a várakozásokat (amík mondjuk hatalmasak voltak), remélem marad a ktsvetés, azt a lezárást meg nem nehéz folytatni...

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2011.01.24. 12:04:10

Nekem az egyik barátom definiálta le jól a Mátrix-sorozatot.
"Van a Mátrix, meg utána készült két, nem olyan jó film, a Zion 1-2"
:) Félek, hogy az utolsók nőnek meg egy-két résszel...

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.01.24. 12:11:08

@Vészmadár: Igen, ez a def ez találó is, meg jó is.

gisss 2011.01.24. 12:16:04

Szerintem meg jöhet nyugodtan az a két rész. Ha ne adj isten jó lesz azzal nyerünk, ha meg nem, akkor se vesztünk semmit. Legalább az esély meg lenne arra hogy készülhet egy két jó film.

Blake007 2011.01.24. 13:14:09

Jöjjön csak, Mátrixok értelmes filmek voltak legalább, nem mint a mostani popcorn szemetek. Amiben meg Will Smith játszik, bármilyen atom szuper produkció is, sajnos teljesen érdektelen a számomra.

a8zoli 2011.01.24. 13:39:28

ha az animátrixból a 2. reneszánsz történetét veszik elő akkor zsír lenne.
sztem nem kéne a nagy béke utáni újjabb nejjós szenvedés.

A nép fia 2011.01.24. 13:50:09

Kiderülne, hogy az elmúlt 6-7 évben Neo ott élt a gépek városában.
Morpheus lett Zion vezetője, ő az öreg bölcs.
Aztán Neo rájönne, hogy a gépek és emberek közt sosem lehet béke, mert az emberek csak tönkreteszik a világot, így a gépek oldalán az emberek hentelésébe kezd. Ez lenne mondjuk a 4. rész.
Az 5.-ben pedig nagy pálfordulás, rájön, hogy ő is ember és a saját fajtája ellen fordult. És megy, és tönkre vágja a gépek városát, és a végén ő maga lesz a Mátrix.

A nép fia 2011.01.24. 13:52:57

A kislány, akit megmentettek (az a kis indiai) lenne az új kiválasztott, aki felveszi Neo ellen a harcot.

Spawn85 2011.01.24. 13:58:39

Én már anno azt sem hittem el, hogy eleve trilógiának tervezték. Ugyanis nekem a nagyon jó első rész után a folytatások eléggé összecsapottnak tűntek.
De persze, ha akarják folytassák, csak akkor legyen olyan jó, mint az első rész volt.

@Blake007: Vicces, hogy ezt írod, mert ha jól tudom, először a Mátrix főszerepét is Will Smith-nek ajánlották fel. :) (Csak ő visszautasította.)

HJ77 2011.01.24. 14:00:32

Inkább ne folytassák. Az első rész persze szenzációsan jó volt, de a két folytatás...A második is gyengén sikerült, csak az autópályás üldözés és pár jó akciójelenet miatt volt nézhető, a harmadik viszont borzalmasan rossz volt. Egyszer szenvedtem végig moziban azóta se bírtam újranézni. Nálam a Mátrix csak az első részből áll...

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.01.24. 14:12:15

Vicces, hogy az egész sorozatban a legjobb az animátrix volt...

Jegkoko 2011.01.24. 16:09:26

Gondolom a többség nem tudta összerakni a teljes mátrix világot, ami a 3. részel illetve az animátrixal vált teljessé.Véleményem szerint a 2 3. rész igen is jó volt,méltó lezárása azelső epizódnak.De tipikusan az a film amit nem elég 1x megnézni, ugyanis elsőre nem lehet megérteni mindent, de sokan pont ezért szarozzák le, mert a felét se képesek felfogni.

edi95 2011.01.24. 16:22:55

@A nép fia: Te aztán tudsz ! :)
Irány Hollywood ! :D

Na de most csak megerősítésképpen mert én csak az első részt láttam és azt is már nagyon rég..... maga a mátrix egy program vagy mi a fene , nem ?
Amiben valahogy emberek vannak vagy mi ,aztán felszabadítják őket meg...nah mindegy én nem nagyon vágom a filmet meg mondjuk nem is nagyon érdekel de a történetére kíváncsi lennék :P

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.01.24. 16:23:50

@Jegkoko: Olyan sokan csinálják ezt, hogy valami marha komolyan filmet akarnak csinálni belőle, hogy csak nah.
Annyira azért nem bonyolult, hogy többször meg kelljen nézni, hogy megértsd...

COLT 2011.01.24. 16:24:57

Ez így igaz, veszteni már nem veszthetünk vele, de ha belegondolunk a 3. rész technikai megvalósítását ma már 40000-szer felül lehet múlni, ha nem még többször, és egy jó kis 3D-s mátrix biztos nem lenne rossz, már csak a látványért, meg a lassított jelenetes lövsek, rugások kedvéért. a Történetnek meg már úgy is tökmindegy, mondhatni kaput, akár nem is kell, vagy esetleg valami előzmény film, ahol Neo apja is kiválasztott volt, vagy valami:D

E.D.I. 2011.01.24. 16:25:17

Megmondom őszintén, engem meglep, hogy ennyire negatívan van megítélve a 2-3 rész. Részemről mind a 3 epizód teljesen rendben van. Az lehet hogy történetileg az első a legerősebb. Viszont a másik két filmben is vannak olyan dolgok, amik nélkül nem lenne ugyanaz a Mátrix univerzum. Csak hogy példát is megemlítsek, véleményem szerint a 3-ik filmben látható, minden idők legjobb mecha csatája, vagy a másodikban pedig a legjobb autós üldözés. Ezek nélkül számomra nem lenne ugyanaz a Mátrix. Egyszerűen nem tudok az első filmre úgy gondolni, mint egy különálló műre.
Na de hogy a hírre is reagáljak, én már most azonnal megrendelném a mozijegyet, ha tehetném.

Alex Mahone 2011.01.24. 16:36:27

Mivel a Mátrixból (vagy három éve láttam utoljára a harmadikat, a többit pedig ki tudja, mikor...) soha nem értettem egy kurva szót sem, az akciókért megnéznék még kettőt. A többi meg mehet a levesbe.

countrypecos 2011.01.24. 16:42:57

@edi95: Akkor köszi a hozzászólást. Értékes volt. XD

@Jegkoko: Lehet. Mondjuk én egyben tekintek, az egészre egyként. H mindenképpen ki kellene választanom a legjobbat, akkor nyilván az elsőt választanám. Annyira korszakalkotó volt, és meglepő, hogy szerintem ez a választásom nem csoda.

Folytatás akkor sem kell. Nekem nem hiányzik. De amíg pénzt látnak benne, lehet belőle valami.

countrypecos 2011.01.24. 16:43:53

De megnézném, ha elkészülne!!!! XD

I3eni 2011.01.24. 17:51:07

1 rész remek volt, mai napig az egyik kedvenc és olyan elemeket tartalmaz látványilag, h a mai technika se alázza porba. A 2-3 résszel nem volt komolyabb bajom, bár szerintem se volt valami áttörő a befejezés. Az a bajom, hogy sose voltam híve az "együtt forgassunk le 2 részt egymás után" mert ez nekem erőltetett és meg van a maga íze annak h akár 1-2 évet is várjak egy filmre és a technika közbe változik, így szeretek felfedezni új trükk elemeket, kidolgozást stb. A másik nagyon zavar, h tudom kész a film, de a mozikba majd csak xy hónap múlva mutatják be... :D szal idegel. De a filmet várnám, bárki akármit mond, lehet jó filmet még összehozni a dologból és tény h veszteni nem fogunk, max a kiadó de ez már az első (4.)rész után is kiderül. Én várom, bízok benne. :)

kuki123 2011.01.24. 22:54:59

a rohadt életbe pedig már azt hittem hogy végre jön a fojtatás nekem az összes nagyon bejött

akkor is kell a mátrix 4-5

kuki123 2011.01.24. 22:56:18

@Jegkoko:
teljesen egyetértek veled

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.01.24. 23:42:51

a 2 folytatás egy-egy újabb rúgás lenne az első részbe... a 3. részt pl harmadjára sikerült úgy végignéznem, hogy ne aludjak el rajta ...

2011.01.25. 00:07:42

@HJ77: "második is gyengén sikerült, csak az autópályás üldözés és pár jó akciójelenet miatt volt nézhető"

Nekem pont az autópályás jelenet nem tetszik. Látványos, de unalmasan hosszúra sikerült...

Jobban szeretem a mondanivalót, mint amikor 100 bomba után robban egy 101-edik is.

billy reed 2011.01.25. 00:44:37

Igen, én is úgy teszek, mint a Hegylakóval: csak az első rész létezik, a többiről inkább tudomást sem veszek, meg sem történtek...

nick: 2011.01.25. 01:08:51

"Terminátor 2-őt"?!

ennyire nehéz toldalékolni?
ne már!... :-S

Bobby Newmark 2011.01.25. 02:51:35

@Spawn85: "Én már anno azt sem hittem el, hogy eleve trilógiának tervezték. "

Pedig de, csak épp nem így. A Második Reneszánsz lett volna egy film, meg a mostani 2-3 _egy_ másik film. Majdnem biztos vagyok benne, hogy ha úgy csinálták volna, nem lenne ilyen negatív a megítélése.

Bobby Newmark 2011.01.25. 02:55:09

@E.D.I.: "Csak hogy példát is megemlítsek, véleményem szerint a 3-ik filmben látható, minden idők legjobb mecha csatája"

Ízlések és pofonok, én sokkal röhejesebb és idétlenebb mechákat még nem láttam.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.01.25. 07:02:09

a világ legjobb filmje a trilógia

nem tudom a siránkozók mint várnak, hogyan kellett volna befejezni egy ilyen eposzt
talán happy end-del, hogy érzékeny kis lelkük ne sérüljön meg

folytatni nem lehet egy ilyen komplex művet, viszont egy előzmény film, vagy egy zion/gépek társadalmi háttér érdekes lehet

TomAce 2011.01.25. 07:42:38

most, hogy kint az update, örülök, hogy kacsa volt. az első rész annyira, de annyira jó volt, hogy sírtam a folytatások láttán. inkább azokat kellett volna rendesen megcsinálni

f.m.j. 2011.01.25. 08:02:56

ebből csak az első volt valamirevaló, kár hogy egyáltalán volt 2. 3. rész... és csinálnak 4-5-ket, jujj, hát nem szedték meg magukat eléggé?

Terézágyú 2011.01.25. 08:24:23

Még egy strigula arra az oldalra, hogy az első rész egy (szinte) tökéletes, lezárt egész, a másik kettő meg valami értelmetlen zagyvaság, felböfögése az előzőnek pénzmaximálási céllal. És alighanem az új részek is ilyenek lesznek csupán.

Attila1234 2011.01.25. 08:28:33

Ez a "hír" kamu.

screenrant.com/matrix-4-5-bill-and-ted-3-keanu-reeves-rob-97796/

Lehet frissíteni a postot, nincs itt semmi látnivaló.

Bobby Newmark 2011.01.25. 09:01:15

@wmiki: Hát nem tudom, nekem pl épp az vele a bajom, hogy rózsaszín heppiend a vége. Szerintem te nem is láttad a filmeket.

oszi1113 2011.01.25. 09:18:12

az első rész tökéletesre sikeredett, szinte. jött a második, ami még valamelyest az első rész hangulatát, szinte annak a remakeje volt, jött a harmadik, amit sikerült olyan elemekkel tönkretenni, amik nélkül még jó is lehetett volna. telepakolták a 2. de főleg a 3. részt olyan hálivudi elemekkel, amelyek csöpögős, lovestoris, sablon filmeknél elmennek, csak ide valahogy nem passzoltak.
ha elkészül a 4-5. rész remélem lesznek olyan bátrak a tesók, hogy az első filmet, annak hangulatát, lendületét, mondandóját veszik alapul, nem a második rész megmondomamegmondanivalómegmondásánakhelytelenségébőlfakadónemmegmondásmagyarázatát, a már említett szirupos elemeket a 3. részből. mert potenciál, az van benne.

Gyárfás 2011.01.25. 10:17:37

Folytatni nagyon nem kellene.
Azt el tudnám képzelni, hogy a 4. rész azzal kezdődik, hogy a NEO felébred egy álomból, mint Bobi a dallasból hogy a 2. és 3. részt csak álmodta.
És 3Dben megcsinálnák normálisan a folytatásokat...

Spawn85 2011.01.26. 11:29:06

@Bobby Newmark: Hát úgy valószínű jobb lett volna.
Mert így nekem az jött le, hogy meglepődtek az első rész nagy bevételein, és gyorsan összedobtak még két részt. De akkor ezek szerint nem így volt...

@wmiki: Hát...épp hogy happy end-del fejezték be a trilógiát. Ez még önmagában nem is gond, csak szerintem kicsit túl egyszerűen zárták le a történetet, ahhoz képest amennyi esemény történt a 3 film során.
süti beállítások módosítása