Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Újabb Blitz előzetes

2011.03.13. 14:13 koimbra 10 komment

Jason Statham kemény, mint mindig. Tehát semmi változás nem történt körülötte. A színész Elliott Lester irányítása alatt akciózott, az úriember leginkább kliprendezőként tevékenykedett, ám nem a Blitz az első kirándulása a filmek világába, 2006-ban tette le az asztalra a Love Is the Drug drámát. A forgatókönyvet Nathan Parker vetette papírra Ken Bruen regénye alapján. Parker korábban a Hold (Moon) szkriptjét mutatta fel, ami teljesen más műfaj, mint a Blitz. Statham egy zsarut formál meg, aki egy sorozatgyilkos nyomában lohol. Egyelőre még nem ismeretes, hogy mikor mutatják be.


 

Címkék: trailer blitz akcióelőzetes

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr72735711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mr.roper 2011.03.13. 14:41:26

az a legfrankóbb Statham esetében hogy mindig azt kapom tőle amit a film címe és a plakát alapján várok, nem okozott még csalódást, megnézős lesz...sajna még a Mechanic-ot sem láttam, az eredeti tetszett, meg is van, lássuk be végre ő az új Charles Bronson/Willis...ez kell nekünk sztem.:-))

COLT 2011.03.13. 14:52:35

@mr.roper: HÁt igen, bár már ő sem az a kimondott fiatal, de még bőven van helye az akció filmek világlában!

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.03.13. 15:13:34

Ezt is meg fogom nézni az biztos.
Csak ismételni tudom, az előttem írókat, Statham nagyon jól játssza a keményet.

Shyllard 2011.03.13. 15:33:32

Statham az már nálam is olyan, mint Willis, v Swarci. Csak ő még nem okozott nekem csalódást egyszer sem :)

COLT 2011.03.13. 16:00:15

@Shyllard: nekem még ők se nagyon okoztak:)

Shyllard 2011.03.13. 16:06:07

@COLT: Willis-nek a filmjei mostanában eléggé hanyagok (pl a Hasonmás egyenesen förtelmes volt sztem) éshát Swarcinak is becsúszott anno egy-két vígjáték.

mr.roper 2011.03.13. 16:14:13

@Shyllard: a Hasonmás sztem is vérgagyi volt, még az alap-képregényötlet sem tetszett, viszont azt szeretem amikor mindenki ugyanazon a véleményen van Frank Martinnal kapcsolatban.:-)))

Jamalot · http://standupkomediasok.blog.hu/ 2011.03.13. 17:59:19

Várós film, mint az Exp. 2. része.

Egy Transporter 4.-et elviselne a közérzetem.

COLT 2011.03.13. 18:10:02

@Shyllard: Mondjuk ez tény és való, bár én nem láttam a hasonmást. A legutolsó Willis film a Red volt amit láttam, de asszem hogy azok után kihagyom a redet. Schwarzinak meg voltak jobb akcióvígjátékai, mint például a két tűz között.

mr.roper 2011.03.13. 21:21:41

@Jamalot:ja, az kedelyjavito pirula lenne minden filmgeek szamara,jaaa:-))
süti beállítások módosítása