Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Még egy kép a Silent Hill 2-ből

2011.04.16. 14:35 koimbra 5 komment

5 éve tervezgették a Silent Hill folytatását, idén végre hozzá is láttak a munkálatokhoz. A rendezést Michael J. Bassettre bízták, aki a komor Solomon Kane-t készítette, reméljük, hogy vizualitásban és rémisztgetésben is meg fogja állni a helyet. A film 3D-ben készül, Sean Bean, Radha Mitchell  és Deborah Kara Unger visszatér, a főszerepet Adelaide Clemens játssza. Clemens karaktere rémálmokkal küszködik, ráadásul 18. születésnapja után édesapjának nyoma vész. Később rádöbben, hogy ő valójában nem is az,  akinek valójában hitte magát, hamarosan egy démoni helyen találja magát és fennáll annak a veszélye, hogy örökre ott ragad.

Címkék: képben sequel játékból film silent hill silent hill 2

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr612831056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

COLT 2011.04.16. 21:41:54

Az egyet nem láttam, de megvan dvd-n, a játékkal futólag találkoztam még, anno amikor játszogattam 2-3 évvel ezelőtt, de nem igazán kötött le, nem volt rossz, csak éppenséggel nekem nem. A 2 viszont elvileg 3D-s lesz, én meg enyhén 3d horror buzi vagyok, szóval megnézem.

Fuckup_with_marmelade 2011.04.16. 22:59:18

Fú, én is várom :) Az első része nagyon bejött :)

Sanosuke 2011.04.17. 09:15:53

Hamarosan rádöbben, hogy ő valójában nem is az. de mi nem az ?
süti beállítások módosítása