Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A Karantén 2 posztere

2011.06.10. 16:28 koimbra 10 komment

Miután a Karantén (Quarantine) sikeresen lemásolta a [REC]-et berendelték a folytatást, ami már nem a spanyol horror második részét követi. A történések egy repülőn indulnak be, mikor a halálos vírus elszabadul. A pilóta kényszerleszállást hajt végre, az egyik utaskísérő Jenny, (Mercedes Masohn) próbálja megmenteni az utasokat, majd hirtelen karantén alá vonják az azt épületet, ahova bevonultak. John Pogue rendezői debütálását láthatjuk, horrorhoz nem nagyon volt eddig köze, leszámítva a Szellemhajót (Ghost Ship), aminek a forgatókönyvét jegyzi. E mellett a Koponyák (Skulls) és a Rollerball szkriptjeit tette le az asztalra.

Címkék: poszter sequel quarantine quarantine 2

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr22973438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.06.10. 16:31:42

ez is egy olyan film lesz aminek az első részét se láttam még...

COLT 2011.06.10. 20:11:55

@doggfather: Megéri megnézni, én is csak az Amerikait láttam asszem, a spanyolt csak félszemmel. Mindenki azt mondja hogy az Amerikai kb. pont fele olyan jó mint a spanyol, én osztom ezt a véleményt. Egyébként az utóbbi évek legjobb horrora, az én edzett idegrendszeremet is megrémítette éjszaka:D

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.06.10. 20:37:52

@COLT: a spanyolt se láttam, nem nagyon nézek horrort, félek tőlük.

COLT 2011.06.10. 21:39:38

@doggfather: Ezzel igazándiból az a vicc hogy én is dettó így vagyok, nagyon sok horrorral. Persze, hajt a kíváncsiság, meg minden, de nem vagyok nagy fan, a műfaj királyait azért egyszer megnéztem, van egy pár ami kimaradt, de igazából a legnagyobb gond hogy nem érdekelnek:D inkább cserkész vagy commando továbbra is:D

Atkakukac1989 2011.06.11. 07:48:54

Azt lehet tudni mikor érkezik USA-ba vagy nálunk???

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.06.11. 12:20:11

@Atkakukac1989: USÁban limitáltan bemutatják június 17-én.

suo tempore 2011.06.11. 12:58:43

hát ez elég szar egy poszter

horrort meg én se nézek, mióta ki kell járjak éjszakánként :DDD

COLT 2011.06.12. 11:36:28

@suo tempore: nekem bejön, de az utóbbival egyet értek:D pláne a multkori után:D
süti beállítások módosítása