Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A hódkóros posztere

2011.07.13. 17:01 koimbra 21 komment

Mel Gibson az Apocalypto után kissé eltűnt a színről, majd üstökösként zúgott be újra a figyelem középpontjába. Sajnálatos, hogy ezt nem filmjeivel, hanem botrányaival érte el. A színész A sötétség határán (Edge of Darkness) thrillerrel próbált visszatérni, majd leszerződött A hódkóros (The Beaver) vígjáték-drámára. Jodie Foster rendezését limitáltan mutatták be, a közönség nem volt vevő a filmre, ezért nem is erőlködtek Amerikában, hogy több moziban tegyék próbára az alkotást. Itthon úgy látszott, hogy az alkotás elegánsan elkerüli a vásznakat, helyette csak DVD-n jelenik meg, de a Corner Film felkarolta A hódkórost, így elmehetünk rá a mozikba.

Gibson karaktere csöppet összezuhan, egyre depresszítósabb lesz, majd rálel egy hódbábra, amit a kezére húz és hirtelen minden megváltozik. Sokkal felszabadultabb lesz, amivel nem lenne semmi baj, ha nem kezelné úgy a bábot, mintha élő személy lenne.

Címkék: poszter the beaver

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr603063742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

countrypecos 2011.07.13. 17:56:50

Hát ez nagyon édes-cukipofa!!!!! XD Szeretném megnézni!!!! :)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.07.13. 18:24:45

minek poszter egy téka filmhez?!?!

COLT 2011.07.13. 21:04:30

@Gyani: Nagyon:/ Pedig régebben mennyire bírtam :(

Egyébként meg a személyes véleményem hogy még jó film is lehet, bár ahogy hallom külföldön bukott a mozikban. Ja, és 21 millióból készült, én azthiszem hogy megfogom nézni a moziban, ennyit még megérdemel Mel Gibson, ez a kiégett és lecsúszott sztár.

NZ79 2011.07.13. 21:06:47

Én várom...remélem Gibson kap még lehetőséget....más botrányos életű tehetségek is képesek voltak visszakapaszkodni pl Mickey Rourke...

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.07.13. 21:21:28

Szerintem jó film lesz. Én az HBO - n láttam róla egy rövid werkfilmet, és nagyon érdekesnek tűnik.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.07.13. 21:27:55

@Sparrow: hbo-n én is meg fogom nézni a filmet, de egy fillért nem költök rá külön...

Globetrotter2014 2011.07.14. 08:56:40

Érdekes filmnek ígérkezik, sok jó filmje volt Gibsonnak (mondjuk a halálos fegyver sorozatot nehéz megbocsátani neki), de ez szerintem az előzetesek alapján nem érdemel mozis bemutatást.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.07.14. 08:59:38

@ZF2: nehéz megbocsátani?!?!

Szerintem az egy jó sorozat volt, mi a baj vele?!

Globetrotter2014 2011.07.14. 09:03:24

@doggfather: szerintem a csúcs utáni Van damme filmek szinvonala. Payback, Ransom, What women wants, Million dollar hotel, Még a mad max 3 is belefér, de a Halolos fegyver 1 után minden új rész fájdalmasan rossz. Persze ha mondjuk a Drágán add 2 neked bejött akkor valszeg a HF 2-4-yel sem lesz semmi bajod...

COLT 2011.07.14. 10:01:58

@ZF2: Na most én sem értelek. Szerintem a Halálos Fegyver mindenindők legjobb akicó film, és rendőr film sorozata. Marha király, mindegyik részt másért lehet, és kell szeretni, bár nekem is az első a kedvencem, miután azt láttam először, és nagyon sokszor megnéztem. Személy szerint nekem a Die Hard 2 is nagyon tetszett. Szerintem a Mad Max ami megbocsájthatatlan, elképszetően rossz film, a Paybacket meg nem láttam, de meg kéne néznem valamikor. Ja, és csak annyit, hogy még nekem a Die Hard 2-3-4 is nagy kedvencem, (meg ugye a nagybetűs első rész) és az összes Halálos Fegyver.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.07.14. 10:55:36

@ZF2: ne viccelj már, hogy lehetne a csúcs utáni film a HF?!
Az volt a csúcs azzal lett szupersztár, a what women pl sokkal utána készült.
(ettől lehet rosszabb, csak nem a csúcs után készült.)

madnesstears 2011.07.14. 13:31:23

Die Hard 2 nagyon gyengen sikerult, a tobi ok volt.

Globetrotter2014 2011.07.14. 16:00:53

@doggfather: nem én a HF sorotzatot (főleg a második részt), kb annak a szíionvonalnak gondolom ami Van damme csúcs utáni de még dierct do DVD korszaka előtti filjeit jellemezte. Pénz van, tudás vegyesen de az eredmény már eléggé megkérdőjelezhető.

Globetrotter2014 2011.07.14. 16:02:23

@COLT: ha a paybacket nem láttad akkor pótold, én eredetileg moziban láttam nagyon jó volt, azóta DVD-n is újranétem ezóta is ott van a szeren. A nyitás nagyon jó "minsőgéi TB ellátás" www.youtube.com/watch?v=KIrAfZQHkXI

Én a HF2 nél a debil poltitikai körítéstől eléggé ki voltam bukva egy nagyopn felszínes amerikai színvonalára lőtték be.

mr.roper 2011.07.14. 16:22:58

@madnesstears: Pont a DIE HARD 2?Azért én ezzel vitatkoznék, szerintem a harmadik new york-i kaland volt a leggyengébb láncszem, ami néha egy Harmadik Műszak jellegzetességeit viseli magán(vagy annak az előfutára), főleg a második felében, a 4. inkább már egy inváziós James Bond filmre emlékeztetett, de a második rész szerintem az elsőhöz méltóan kiállta az idő próbáját....

Globetrotter2014 2011.07.14. 16:33:39

@ZF2: visszanézve ebből a vágásból pont a minőségi TB ellátás réasz hiányzik, pedig zseniális nyitány...

Globetrotter2014 2011.07.14. 16:38:03

@mr.roper: szeritnem a 2 tipikusn az a fajta remake ahol a készítőknek fogalmuk nem volt róla mitől votl jó az 1, de midneből többet akartak beletenni, főggetlenül az összhatástól. Nekem a Speed 2 volt még ilyen. Nem elég a busz, van hajó. Nem volt elég az épület, kell egy egész repülőtér.

mr.roper 2011.07.14. 17:15:42

@ZF2: ja, a háromban meg egy egész metropoliszra volt szükség, ami Godzillának is elég lett volna:-)azért szerintem nem ugyanaz a szitu a Die Hard 2-vel mint a Féktelenül 2-vel, mivel ott már a férfi főszereplőt is lecserélték, Bullock nevére épült az egész, és tényleg csupán pénzszaga volt a produkciónak, a Die Hard második része tudatosan ötvözi az airport filmek jellegzetességeit a kommandós akciófilmek manírjaival...szerintem sikeresen, de ízlés dolga persze :-)

Globetrotter2014 2011.07.14. 17:34:06

@mr.roper: ja csak azok a zseniális jelentek hiányoznak belőle amik a DH1et jellemezték, Meg a főgonosz stílusa, Sadler egy ZS kat fazon, Franco neróval együtt sem érnek Rickman nyomába. A film tele van ididótábbnál idiótább oda nem való jelenettel. Néem hogy mit produkált Mcterman még, és bizony eléggá úgy tűni, hogy a DH1 és a vörös október (na meg a Predator) meleltt a legtöbb filmyje ilyen túlbecsült projekt (ez a rolelrballnál igazán gáz, ahol kevésből hozott össze még kevesebbet...)

mr.roper 2011.07.14. 17:58:51

@ZF2: igen, mert a kettőben már Willis-t tették meg egyeduralkodó sztárszereplőnek, ezért lehetséges hogy nem raktak mellé egy fajsúlyos megalomán gonosztevőt, hog az ne lopja el hősünktől a jeleneteket, nm kifejezetten értem mire gondolsz idióta, oda nem való jelenetek alatt, de ha az irrealitásra gondolsz, nos akkor lehet hogy nem vagy teljesen tisztában az adott műfaj és hollywood működési elvével.Amúgy Mctiernannak nem is szoktak a Predatoron ill. a DIE HARD első részén kívül más alkotásait felemlegetni mint kultikus mozikat, csak ezt a kettőt, néha a Vadászat is befigyel, de nem szokták őt túlhozsannázni egyébként.:-)
süti beállítások módosítása