Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

3 kép a Tetovál lányból

2011.08.17. 19:32 BeniMan 2 komment

December 21.-én kerül az amerikai mozikba A Tetovál lány amerikai feldolgozása David Fincher rendezésében. A főbb szerepekben Daniel Craig, Rooney Mara, Christopher Plummer aussi, Stellan Skarsgard, Steven Berkoff, Robin Wright, Yorick Van Wageningen, és Joely Richardson.

Címkék: a tetovált lány

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr673160928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

willgrimm · http://egyszer-volt.blog.hu/ 2011.08.17. 21:42:59

Az eredeti film elé túl nagy elvárásokkal ültem le, ezért kicsit csalódtam. Fincher eddigi dolgait szerettem, ez a változat talán még tetszik is majd. A könyvet meg még nem olvastam.

oOMoHiOo (törölt) 2011.08.17. 22:13:30

A csaj kapásból nem szimpatikus... az eredeti jobban bejött...

Én nem várom különösebben, de hajrá, talán nézhető lesz.
süti beállítások módosítása