Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Mit tanultunk Torrentétől?

2012.02.13. 22:04 koimbra 9 komment

Spanyolországban már tavaly márciusban csapkodhatta a térdét Torrente újabb marhaságain, de a negyedik rész hozzánk csak nem akart megérkezni. Lehetett arról hallani, hogy december elején megjelenik DVD-n, de hiába, csak vártunk és vártunk...

Parlux Entertainment végül felkarolta a filmet és április 1-től mi is röhöghetünk lusta, alkoholista, rasszista (stbstb) ex-zsarun, méghozzá 3D-ben záporozhatnak a poénok. A vígjáték szinkronosan kerül a mozikba, a "főhőst" ezúttal is Csuja Imre szólaltatja meg.

A történet: Torrente bevállal "gyilkos feladatot", kerít is hozzá embereket, ám kénytelen rádöbbenni, hogy megbízói átverték, csak a bűnbak szerepét szánták neki. Le is sittelik, ám emberünk nem nem kíván a rács mögött maradni, meg akar szökni, hogy kiderítse ki verte át. Kedvenc filmje a Menekülés a győzelembe, ezt veszi alapul a szökéshez, focimeccset szervez a rabok és az őrök között. A mérkőzés alatt egy alagúton osonna ki néhány emberrel, csakhogy az összeomlik. Ám a fegyházban fellép egy kórus és ezt kihasználva tervet eszel ki, hogy kereket oldjon. Ezúttal sikerül, lelécel és hozzálát tisztára mosni a nevét, ami elég nehéz feladatnak bizonyul.

 

Mellesleg Hollywoodban tervezgetik a remake-et is, Sacha Baron Cohen neve keringett a produkció körül.

Címkék: torrente

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr894102666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

winterrain 2012.02.13. 22:27:48

Nekem Torrente a példaképem!

Newzoli 2012.02.13. 22:53:29

Nehogy már amerikaizálják????????????Torrente rugj seggbe egy két jenkit:))

a8zoli 2012.02.14. 08:11:08

nekem az 1-2 ami bejött a másik kettő nem.
De áll Santiago az életben is totál ilyen figura , valenciában lévő üzleti partnerekkel beszélgettünk egyszer és előjöttek a filmek , pláne a Torrente és ők mondták nem kell csodálkozni mert csak totál önmagát adja :D

slowclub1 2012.02.14. 11:12:41

Én vagyok az egyetlen, akinek abszolút nem jön be? Az első résznek négyszer ültem neki, és a leghosszabb idő a fél óra volt, amit bírtam. Pedig imádom a jó vígjátékokat, de ez nem az én műfajom. Ettől még biztos jó, nem fikázom, csak nem értem... PEACE!!!

Simson 2012.02.14. 11:17:35

@slowclub1: Én a Family Guyjal vagyok így :) már nem erőltetem, Torrentét viszont imádom :D

little2 2012.02.14. 13:44:54

@slowclub1: Bárcsak mindenki így állna hozzá azokhoz a filmekhez (meg minden máshoz is) amik nem tetszenek.:)

Sanosuke 2012.02.14. 19:01:48

Torrentét egy nyomorék zsidaj játszaná.

meg a nagy lószart.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2012.02.15. 10:19:05

@slowclub1: Azt az oldalt itt ne emlegessük, kösz:)

slowclub1 2012.02.15. 18:48:37

@koimbra: Rendben, elnézést! Sejtem, miért... :-)
süti beállítások módosítása