Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A bárányok harapnak (Black Sheep)

2008.01.18. 14:29 koimbra 3 komment

 

Új-Zélandi horrorparódia. Jól hangzott így elsőre, hiszen Peter Jackson Hullajó alkotása is innen származik, és a WETA (Jackson cége) készítette a speciális effektusokat. Természetesen évente érkezik több tucat horror a mozikba és a tékákba, így néha jól esik egy vígjáték-paródiát is látni, bár nem sikerül mindegyik jól. Legutóbb a Csapatleépítésben fogyatkozott egy társaság magyar killereknek köszönhetően, előtte pedig a Slitherben terrorizált pár „giliszta” egy kisvárost.

Hogy nem komoly dologról van a magyar címben is kifejezték, sőt utalás A bárányok hallgatnakra.

 

Henrynek bárányfóbiája van, otthagyja a családi tanyát, mégis 15 évvel később kénytelen visszatérni, apja halála miatt. Testvére Angus titkon genetikai kísérleteket végez a birkákon. Két állatvédő azonban bezavar a kísérletekbe és a birkák kiszabadulnak. A kis gyapjaskák már nem olyan kis aranyosak, hanem igazi vérbarik, már nem füvet kajolnak, étrendükben a hús is szerepel, röhögve széttépnek egy embert is akár, a táj véres lesz és a testek tartalma kiömlik.. Ha pedig valakit megharapnak az is átváltozik, mutáns ember-birkává. Henry kénytelen a fóbiája ellenére is megakadályozni bátyja őrült tervét, segítségére van az aktivista csaj is.

 

Új-Zélandon 40 millió birka található, csoda, hogy eddig senkinek nem jutott eszébe erről eddig horrort forgatni. Az Underdog film után, amiben egy kutya tesz szert szuperképességekre még azon se csodálkoztam volna, ha a nyájból egyszer csak felemelkedik egy pirosköpenyes szuperjuh (á lá Worms).

 

Tűrési határom elég nagy, szeretem a poénokat, sőt még viccelődni is szoktam (:)), de ezen a filmen nem igazán röhögtem. Volt néhány dolog, amin mosolyogtam, akadt pár véres jelenet is, de összességében nem sikerült valami jóra. Inkább olyasmit éreztem, hogy megint nekem vágtak egy tanulságot, miszerint „Ne klónozzál, mert a kísérlet visszaharap.”

A mű néhol igencsak leül, ellaposodik, sok helyen pedig erőltetett. Néhol megvillan az esély, hogy na most jó lesz és elfeledhetjük az eltelt perceket, de sajnos a villanás hamar el is tűnik (vagy kihuny) és az egészből nem lesz más csak egy jól kivitelezett erőlködés. Már csak az hiányzott volna, hogy egy eltévedt farkasember vagy egy hobbit arra somfordáljon.

 

 

 

Értékelés: 30 %

 

Amerikai bevétel: 84 ezer dollár

Összbevétel: 4,4 M $

 

Szereplők:

    Henry Oldfield – Nathan Meister

    Experience – Danielle Mason

    Angus Oldfield – Peter Feeney

    Tucker – Tammy Davis

Címkék: horror iromány vígjáték 30 %

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr74302220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kahuna (törölt) · http://bigkahuna.blog.hu 2008.01.18. 15:09:26

Amikor kijöttem a moziból még hat pontot akartam adni, aztán rájöttem, hogy nagy túlzás és ötöt adtam, de a te 3 pontod talán közelebb áll az igazsághoz így ráaludva egyet. A tréler alapján nagyon ráálltam, de legalább akkorát csalódtam.

kompi · http://filmtrailer.hu 2008.01.18. 15:23:01

Hamarosan én is megnézem. amúgy 2006-os film, nálunk csak Argentínában vetítik később...

poljakoff 2008.01.19. 20:08:32

Egyetértek, bár ezt már úgyis tudod, rém gyenge film. A WETA meg ne égesse már magát ilyenekkel...
süti beállítások módosítása