Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Én, a robot

2008.02.09. 13:16 koimbra 4 komment

Trailer: Wall-E

Nekem Wall-E fejéről Zax jut eszembe, vagy kb 20 éve adtak egy sorozatot, amiben egy hasonló robot volt, csak az lebegett. Nem emlékszem már a tartalmára pontosan, de egy ilyen földönkívüli gyerek került a Földre, akinek hatalmas rangja volt, de menekülnie kellett, mert ki akarták nyírni. Védelmezője ez a lebegő aranyszínű Wall-E fejű robot volt, plusz segített még Benji is, a trailer után berakom a képet.



Ez pedig a kép Zaxról.
Címkék: trailer wall e

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr22332334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dzsango 2008.02.09. 19:17:25

Láttam ezt a sorozat , emlékszem ha robottal valami történt, akkor a szemei átbentek bandzsába, az egyik szemgolyó elment bal felülre, a másik meg a lennti sarokba

RRomeo 2008.02.09. 21:56:28

Nekem meg az 5-os robot a Rovidzarlatbol!

sjbee 2008.02.09. 23:43:39

Nehéz napok egy Föld nevű bolygón
Szerettem azt a sorozatot, de nekem a rövidzárlatos robot ugrik be Wall-E-ről.

kompi · http://filmtrailer.hu 2008.02.10. 11:33:39

Nekem is egyből a rövidzárlat jutott eszembe.
süti beállítások módosítása