Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Bezárt a bazár: Aliens vs Predator: Requiem összegzés

2008.02.27. 20:35 koimbra 64 komment

 

 

Na bezárt a bazár! Kifutott az Aliens vs Predator. Az USÁ-ban már nem vetítik, nemzetközi szinten is csak már pár helyen fut.

 

 

 

 

 

Előállítási költsége: 40 millió dollár

Amerikai bevétel: 41,7 millió dollár

Eddigi összbevétel: 128 millió dollár

 

Az első rész 60 millió dollárból készült.

Amerikai bevétele: 80,2 millió dollár

Összbevétel: 171,2 millió dollár

 

Összehasonlítás a többi Alien és Predator filmekkel:

 

 

Cím

USA bevétel

(M $)

Összbevétel

(M $)

Büdzsé

(M $)

Bemutatási év

Alien

80,9

104,9

11

1979

Aliens

85,1

131

18,5

1986

Alien3

55

159,7

50

1992

Alien Ressurrection

47,8

161,3

75

1997

Predator

59,7

98,2

15

1987

Predator 2

30,6

57,1

35

1990

 

 

 

A Strause tesók ígértek Ők majd megmutatják, hogy kell AvP filmet csinálni, nem is fog hasonlítani az első részhez. Ehhez képest megjelenésekor a kritika darabokra szedte a filmet, a külföldi oldalakon lehúzták erőteljesen. Azért kis hazánkba is befutott a film és itt sem volt jó sorsa.

 

Persze vélemények már megjelentek a magyarországi bemutató előtt, ezek az emberek internetről letöltött kamerás verziót néztek, aminek a minősége, a kép és a hang igazán rossz.

Sok írták még ekkor az élvezhetetlen képet, a kapkodó kamerakezelést. Kell nekik ilyet nézni..

 

Átolvastam több száz kommentet, ezekből ragadtam ki sok dolgot, kinek mi nem tetszett és az ellentábor erre hogy reagált. Természetesen sok ellenségeskedés volt, sok helyen ment az anyázás. Nem sok ilyen film van, aminek a közönsége ennyire megosztott és felbőszült.

 

Na akkor nézzük a pro és kontra véleményeket.


1:)

A predator űrhajó túl kicsi , az első részben ennél nagyobb volt

 

A nagy Preátor űrhajó már elhúzott, arról vált le ez a kisebb, csak ez nem került bele a filmbe


2:)

A hülye Predator szétlőtte az űrhajót, ami lezuhant, és nem vette észre semmi megfigyelő rendszer

 

Azon a hajón még a kezdő Predatorok voltak és ezeket a hajókat nem észlelik a megfigyelő rendszerek, úgy ahogy a Predator első két részben sem.

Az űrhajójuk Föld körül kering, hiszen az emberi szenzorok úgysem szúrják ki, azok meg úgyis vadászterületnek hasznáják a bolygónkat.

 

Persze erre azt mondták, hogy nehogy már egy lyukas, szétlőtt űrhajón működjön ez a rendszerek


3)

a:)

Predatorok bolygójáról nem ártott volna többet mutatni.

 

Ennek is lehet örülni, hogy láttuk egyáltalán.

 

b:)

Egy-két óra alatt ideér a Predátor.

 

Mikor érjen a Földre? Mikor már a pizzás srác szakállat növesztett a sok pizza kihordásában? Akkor meg ezt hangoztatták volna, hogy a a film vége előtt 5 perccel érkezik meg a Predátor


4:)

a:)

Túl gyorsan kifejlődött az alien és sem a Predator, sem az Alien nem úgy szaporodik. Nem látni kis alient, csak felnőtteket.

 

A ciklus meg csak ott tűnt rövidebbnek, amihez a Pedaliennek is köze volt, a többi aliennek akár nyugodtan lehetett 2-3 órája (az elején az erdőben) ), ott eltelhetett nem kevés idő, sőt, kis alient is látni a folyamat közepén, amikor keresik a kulcsokat

 

b:) Predalien szájon át való megtermékenyítése hihetetlen és nevetséges volt.

Az alienek módszere az teljesen hihető és reális???

Na és most erre azt várjátok, hogy kiiírják azt , hogy 15 óra múlva vagy hogy a városkában pizzázzanak, moziba menjenek az emberek? Nőjenek fel gyorsan, hogy történjenek a dolgok

„A rendezők magyarázata:
Ha nincs eleve királynő, királynő, dolgozó, akkor a domináns egyed ( a Predalien) elkezd királynővé alakulni. Az átalakuláshoz időre van szüksége , ebben az időben testőrséget kell szervezzen valamint fészket kell létrehoznia, de közben szaporodniuk is kell tehát máshogyan petézik bele az emberekbe. A gazdatest száján át tolja le az embriókat. „

5:)

A Predator megérkezése után ott szöszöl a hajón, elég lett volna felrobbantania és mennie, ezzel is ment az idő.

 

Nem volt értelmetlen, összeszed minden használható dolgot, majd elindul és elkezdi eltüntetni a nyomokat. Szemrevételezi a helyet (helyszínel magyarán)

6:)

Felesleges volt a zsarut megnyúzni csak ment vele az idő

 

Ment az idő? Nem is mutatják, hogy megnyúzza, csak a felakasztott testet látjuk és legalább látunk egy ilyet is.


7:)

A szupergárdát percek alatt csinálják ki az alienek. A nemzeti gárda nem pár járművel és néhány emberrel szokott érkezni

 

A katonák nem voltak felkészítve egy ilyen invázióra. A rendezők azt mondták, hogy majd lesz egy hosszabb jelenet is. Hosszabb lett volna sokkal a katonák elleni küzdelem is. A stúdió vágatta, ki, ahogy a kórházas jelenetet se akarták bele a filmbe, de azt nem engedték a Strause tesók


8)

a:)

Lakosok lemészárlásának hiánya. De bezzeg a hülye srác nem halt meg, pedig a Predalien átszúrta a farkával.

 

Volt benne szép számmal pl: a drogos srácok puskával, terhes csajok halála, kiskölök végzete, alienek kivégzése.

 

b:)

Tele volt aliennel a város, és mégse mutatták, hogy végzik, hogy halnak meg

Alien tucatszörnyek lettek, amik csapatostul halnak, még néhány falusi tahó is le tudja őket lőni ami eléggé ledegradáló rájuk nézve, pláne, hogy pisztollyal is ölnek közülük.

 

Pisztollyal és sörétessel szintén ölték a lényeket az Aliensben . Ráadásul pár méterről egy nagyobb méretű testet mindenki eltalál.

Ott is Ripley tucatjával ölte a dögöket, és még csak nem is volt rendes kiképzése. Ráadásul van belőlük elég, nem kell sajnálni őket.


9:)

A végén pedig a főszereplő csávó csak úgy kapásból lelő pár alient

 

Predator fegyverrel elég könnyen megteheti


10: )

Ki volt az a csaj a végén? Értelmetlen volt a szerepeltetése. Nincsen csattanó.

 

Az Alien filmekben a Weyland-Yutani vállalat az aminek a legfőbb befolyása volt. Az első részben benne volt Weyland, a második részben pedig az a nő, akinek átadják a predator fegyvert Yutani volt.


11:)

Rasztája van a Predaliennek. A Predatorok rasztájának elkészítése egyfajta beavatási szertartás ami hatalmas kínokkal jár , majd ez után következik egy rovar levadászása.

 

Néhány embert az botránkoztat meg, hogy milyen haja van egy szörnynek?

Preadalien-nek a AvP 2 játékban is megvolt a rasztája. A rendezők mondták, hogy abból is merítenek majd.

 

12:)

a:)

Rengeteg új fegyver és technika a predatortól

 

Nem fejlődött semmit a Predator, ugyanazok a fegyverei voltak


b:)

Predator látását erőltették nagyon.

 

A játékban is ilyen látásmódjai voltak.

 
c:)
A sav nem marta szét a fegyverzetét

 
A Predator cuccai savállóak

13:)

Sokak szerint a legfájóbb pont: Semmi keresnivalója érzelmeknek a filmben. Az eddigiekben sem volt semmi ilyesmi.. Egy komment szerint ilyenek eddig csak egy arcmászó és áldozata között lehetett látni eddig. Tele van az egész közhellyel és giccsel.

 

Az Aliensben Ripley és az egyik tengerészgyalogos között volt némi érzelem. Romantika belefér és legalább milyen jó volt mikor a csajt felszegezik a falra (a bővített verzióban pedig két részre is szakad. A tinihorrorokat figurázták ki, ráadásul ez manapság már fel sem tűnik, ha ilyen tinihorrorszerűséget lát az ember, velejáró.

Nem dzsungelben játszódik, vagy éppen olyan helyen, ahol maffiatagok gyilkolják egymást nap, mint nap és még csak nem is az űrbe helyezik a történet. Egy csendes kisváros, mit csinálnak ott az emberek? Pizzáznak, erdőt járnak.

 

Ide kívánkozik még, hogy egy kutatás szerint az Alien minden idők legerotikusabb filmje.

http://index.hu/kultur/cinematrix/ccikkek/gigor0213/


14:)

a:)

Olyan színészek, akik akár egymaguk elviszik a történetet

 

Itt nem a színészekről szól a film, hanem az Alienek és a Predator harcáról. Az emberek nem nagyon számítanak, különben is kit érdekel, hogy milyen színészek szerepelnek, nem mindegy kiket ölnek meg benne? Aki szerethető karaktereket akar az nézzen szappanoperát.

 

b:)

karakter/jellem fejlődés, a katonacsaj karakterét és családját jobban ki kellett volna dolgozni

 

Teljesen felesleges a fejlődés, meg hova változzon? Wolf viszont változott, az elején még ő volt a kemény vadász, a végén pedig már kétségbeesetten küzd az alienek ellen.


c:)

Nem volt főszereplő,

Wolf,azaz a Predator volt az. AvP filmben ez így van rendjén.


15:)

Jó dialógusok hiánya és a hülye szövegek mellózése, pl. A kormány nem hazudik vagy a fegyver kell.

 

Idézet tárházat várnak el a moziba járók olyan filmtől, mint az AvP? Schawrzenegger híres volt az egysorosairól, de itt nincs ilyen szereplő. Az igazi főszereplő Wolf (erről már volt szó) és ő pedig nem nagyon tud emberi nyelven. Mellesleg vannak olyan emberek szép számmal, akik hiszik, hogy a kormány nem hazudik. A 80-as években pedig igen sok filmben volt olyan jelenet, amiben elhangzott ez a mondat, hogy fegyver kell.


16:)

Kapkodó kamerakezelés, élvezhetetlen képek,minőségi látványvilág hiánya.

 

A kamerakezelésben nem volt gond, a harci jeleneteket teljesen követhetőek voltak. Nem kamerás verziót kellett volna nézni. (Én moziban néztem, teljesen élvezhető volt, láttam mindent szépen-Koimbra)


17:)

Zenék ellopását az eddigi 6 filmből.


 

A Strause tesók jelezték, hogy a zenéket is fel fogják használni.

 
18:)

A rendezőket is elég vád érte, miszerint nem tudnak rendezni, az egészet csak összedobták, illetve fogalmuk sincs mit csináltak. Az elején pedig mindenféle interjúkban ígérgettek. Egy rajongó azt várja hogy kedvelt világa kitáruljon, gazdagodjon, többet kapjon, mint eddig.

 


Mint írtam a legtöbb nézőnek nem tetszett a film. Egy rajongó azt várja hogy kedvelt világa kitáruljon, gazdagodjon, többet kapjon, mint eddig.

Az nem rajongó vagy akár csak mezei mozinéző aki elveszik a részletek apró sűrűjében és mindenbe beleköt a filmmel kapcsolatban. Az volt a lényeg, hogy a Predatort láthatjuk küzdeni az Alien ellen. Ez megvolt. És akkor is legalább láthattuk az Alient és Predatort.

Megkaptátok a régi filmekre való utalásokat. Mégsem tetszik. Pedig alienes víz alatti jelenet mint anno a 4. részben. Sebek kezelése a ragadózó részéről, mint az első és második részben. Ráadásul nem dagadt és amatőr. A film vége a szakadó esőben is az Aliens-re utalás, amikor ölik az idegeneket. A Predator is jól mutat, , az alienek is úgy néznek ki, mint a régebbi filmekben és a hangjuk is olyan.

Strause tesók is harcoltak a stúdióval, ugyanis a stúdió olyanokat szeretett volna a filmbe, mint pl. megnyúzott Predatorok, vagy azt, hogy a Predalien tudjon fegyvert használni ( mivel a Predalien örökölte a Predator tulajdonságokat is.). A rendezők filmes verziója 2 órás volt, végül a mozikba. DVD-n lesznek kivágott jelenetek.

Itt az interjú Colin Strause-val

http://www.avpuniverzum.hu/index.php?subaction=showfull&id=1203340589&archive=&start_from=&ucat=1&

 

Megemléíteném még, hogy sokan szidták a forgatókönyvet és mondta néhány embert szerint saját maga jobb forgatókönyvet tudott volna írni. Ha esetleg egy ilyen témával foglalkozó oldal (aliensonline, avpuniverzum) meghírdetné, hogy lehessen nekik ilyet beküldeni és kitennék az oldalra (akár versenyszinten, akár csak úgy), esetleg szavazást is kiírhatnának ezekre. A legjobbnak egy üveg hubit (vagy vodkát) személy szerint küldenék.

 

És a végére:

Néhány napja a cseten az egyik szobában az AvP:R-ről szólt a téma. Az egyik csetelő elmondta, hogy neki tetszett a film, de az összes létező helyen szidják a filmet, ő pedig nem fogja megvédeni az AvP:R-t, sőt inkább beáll azokhoz, akik leszólják a filmet és azokat, akiknek tetszett a film. Azért teszi ezt, mert azok vannak többségben, akik rühellik ezt az alkotást, és sokkal jobb beszólni másoknak, mint védekezni. Mondta, hogy nem csak ő van így ezzel...

 

Ennyi, igyekeztem, de maradhatott ki néhány egyéb, fontos dolog is.

 

 

 

Címkék: alien predator avp

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr38356823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. W 2008.02.27. 20:42:22

Na bazz, ezt összeszedni nem kis idő lehetett. Elég jó összeállítás lett, szerintem maradt ki egy-két dolog, de összességében fasza.

Kahuna (törölt) · http://bigkahuna.blog.hu 2008.02.27. 21:02:16

Hát nekem annyi kivetni valóm van, hogy ezekre is lehetne mind újabb választ adni, azzal, hogy de mégis... ezért mondják, hogy izlések és pofonok. Ettől függetlenül nagyon szép összeálltás (grat érte) és annyi érdekesség volt közte mint a legjobb dvd kiadások extrái közt. A konklúzió pedig nagyon jó, én is tapasztaltam és utálom is, hogy sokan megváltoztatják a saját véleményüket/gondolkodásukat, csak hogy besimuljanak a többségbe.

AP (törölt) 2008.02.27. 21:32:39

Az Alien első és második részéhez miért nem kell ilyen magyarázatgyűjteményt írni?
Azért, mert faszák!
Ennyi..

sm 2008.02.27. 21:40:08

Pfff, vmiért azt hittem, hogy próbál objektiv maradni a blog. Miért véded ilyen szánalmasan ezt a filmet?

johevi 2008.02.27. 21:40:45

Szerintem nem megosztott a nézőtábor, mert az kb 50-50%-ot jelent. Ezt a normális emberek nagyrésze egyszerűen szarnak minősíti.

Carnivora (törölt) 2008.02.27. 21:43:42

Nagyon jó volt végre valódi földi attack, és javítottak sok hibán ami az első részben volt.

Blue Buddha 2008.02.27. 21:54:07

Na erre válaszolj nagyokos:

Az egyik hajléktalant pont piálás alatt támadja meg a polip, akkor miért nem nem születik részeg alien?

Blue Buddha 2008.02.27. 21:58:11

További kérdések:

Az alien állandóan nyáladzik. Akkor hogy tud meglepétésszerüen támadni? Hiszen a lecsöpögö nyálat lehet hallani! Másrészt meg szaga is van, de ez már csak másodrangú kérdés.

Na, elég az hozzá, hogy az AVP2 egy nagy csalódás volt. A harcjeleneteket közelképben mutatták szinte mindíg, úgyhogy nagy kameraráncigálás miatt semmire sem emlékszem a AvP küzdelmekböl. Szar film, ennyi, töltsétek inkább le, de pénzt ne adjatok ki ekkora fosért.

huli.ig88 2008.02.27. 22:20:35

logikai bakik pl. :
főleg ezt a predator eltünteti a nyomokat dolgot sikerült a hüjeamerikaiaknak elcseszni, mivel az elején egyébként a gagyi, nem predator vagyok és levadászom módon hanem inkább hagyom hogy belefusson a láthatatlan lándzsámba a szegény police, mondhatjuk hogy nem vadászni jött hanem takarítani, de akkor minek lógatta fel a faszit a fára, mint anno P1-ben az első osztagot...

az is milyen hogy mr wolf, a tapasztalt vadász és takarító(ne kezdjük el egymás f*szát szopni!)elhagyja a fegyvert amit a surmó csávókám simán tud egyből kezelni, az AVP1ben a földkerekség ikuja nem tudott rájönni miafaszt találtak...


szvsz odaadták két suttyónak a "frencsájzt" hogy na itt van a low cost project, találjatok ki vmit(persze nem nehéz az alapokból vmit összehozni), beadagoljuk hogy fanok vagytok, qrva jó lesz, egy két képet meg részletet kiadunk, a trailereket megcsináljuk faszán, a körítés(ami a film lenne maga!)meg majd lesz vhogy...
És kaszálunk rajta egy kevés pénzt (ahogy azt a táblázat is mutatja...)

Koimbra · http://filmdroid.blog.hu 2008.02.27. 22:23:15

Mielőtt még kitörne a fröcsögés személyem iránt:
1:) az egyes pontokban a felvetődött problémát, kérdést és válaszokat nem én találtam ki, több oldalról szedtem össze.
2:) ezt már korábban is írtam, hogy csinálok egy ilyet, még mielőtt kijött volna a film
3:) tudom, hogy sokaknak nem tetszik, de nem bejött, ha olyan véleményt olvastam volna a cseten vagy bárhol, hogy direkt áll valaki a film mellé, azt is leírtam volna.
4:) összeszedtem, kiraktam, elnézést akit bánt, bocs

TD223 2008.02.27. 22:28:52

Remélem nem lesz több Alien vs Predator. Óriási hiba volt összekeverni őket, mert a játék ugyan jó volt(régi), de a filmek pocsékok és iszonyat gagyi a predalien. Kellene külön Alien 5 és Predator 3, hogy el lehessen felejteni ezt a szart. Ez nem is film, a Strausék pedig maradjanak a reklámoknál. Fel lehetne sorolni még 100 gagyi dolgot, de fölösleges. Remélem odaszólnak az eredeti Alien filmek szereplői, rendezői, stb., hogy soha többet ilyen szemetet ne készítsen a stúdió...

Gecc 2008.02.27. 22:44:19

Szerintem nagyon jo, hogy osszehoztak a 2 fajt. Elvegre is mar a Prdator 2-ben is volt Alien koponya a Predator urhajon. Bar szerintem nem a foldon kellett volna oket osszehozni...
Mellesleg az AvPR csak azert volt jobb, mint az AvP, mert tobb volt benne a gyilok, es latvanyos volt a Predator fegyverek hasznalata.
A Predalien meg szerintem kibaszott jo lett.

Taurusz 2008.02.27. 22:51:35

Nos köszi a gyűjtést első körben. Aztán én is beszállok a fikázók közé, de nem nyomásra, hanem meggyőződésből... :) A problémám nekem alapvetően nem a kameramozgással volt, hanem a sztori, a sztori, ja és persze a sztori. Baromi harmatgyenge, lagymatag massza. A sereg nem bír az alienekkel, a nyüves tini horda meg lenyomja őket. Köszi. :( Meg a demagóg duma, hogy a kormány nem hazudik. Na ez már nekem túl erős volt. Tudom, hogy vannak emberek, akik hisznek ebben, de ez egyrészről a kifigurázásukat akarja jelenteni, amivel nézőket veszítenek, másrészről meg azokat a nézőket veszítik, akik ezen a dumán kínosan vigyorognak, mint amikor a születésnapi tortát hülye Pistike az asztalra állva lehugyozza. Tudom, hogy ez sok mindenkit nem érint, de nagyon remélem, hogy a következő rész (mert tuti, hogy lesz) nem az ő kezükben lesz.

kompi · http://filmtrailer.hu 2008.02.27. 22:54:33

Sosem értem igazán az ilyen vitákat. Elég szánalmas szerintem, hogy néhányan úgy gondolják hogy mert nekik van egy véleményük egy filmről, másnak nem lehet másmilyen. Kéne kicsit gondolkodni gyerekek...

bspbsy 2008.02.27. 23:13:32

az a baj, hogy ez egy nagy volumenű film lehetett volna. megvolt a lehetőség és a pénz. a t3-hoz hasonlítanám, ami szintén egy tökfelesleges epzód volt a valódi ember-gép háború előtt.
az avp2-nek rég nem egy kisvárosi tinidráma szintjén kellene történnie, hanem a föld elleni totális hábárú szintjén - ami persze elméletileg nem valósulhat meg, hiszen mint láthatjuk egy nem rossz csavarral a végén, mindennek a gyökerét látjuk, legalábbis az alienek gyökerét.

a nézők nem ugyanazt várják folyton, csak más helyszínen, ez a baj! mint ahogy fent említették: sztori!!!

Dr Zsé 2008.02.27. 23:26:03

Szerintem az a film egy unalmas szar vót...
Ez a megdönthetetlen érvem...

TD223 2008.02.27. 23:37:33

Épp azt mondom, hogy a Predator 2-ben bárcsak ne tettek volna oda egy alien koponyát. Mégis kell néhány fikázás. Fegyverek nélkül az alieneknek simán le kéne verni a predatort. Ezek nem kis szöcskék, amiket csak eltaposunk. A predalien azért ocsmány, mert nem passzol a fejére a két szemfog, vagy csáp, vagy mi az. Van egy alienfej és lóg rajta két oda nem illő vacak. Miért lett haja? Amikor emberből kel ki egy alien, annak sem lett haja. Egyszerűen eltűntek a redők a koponyáján és talán okosabb lett. Amikor kutyából kelt ki az alien, csak kisebb lett és más mozgású, most predatorból kelt ki és úgy néz ki, mintha egy idióta kisgyerek két bábut szétszedett volna és összevissza összerakja a részeket... Röhej, hogy mindig sötét van, ha látnánk a lényeket - mi lenne végre, ha két percig folyamatosan mutatnának egy alient? Szerintem egy elkövetkező alien filmet egy ilyen két perc nagyon feldobna, ha pedig nem mindig éjsötét lenne, az még jobban... Fontos, hogy legalább egy szereplő legyen, akinek szurkolunk, hogy túlélje, akinek van karaktere, aki sugároz valami mást, mint irtózatos butaságot... Semelyik lény kifejlődési ideje nem stimmel. A predalien megnő, míg az űrhajó eljut a déli sarktól USA fölé és persze nem detektálja semmi... Ha ez az űrhajó levált, akkor miért nem a nagyról jönnek segíteni, miért fényévekről? És milyen gagyi a predator monitora otthon... 90 perc sincs a film, pedig minimum 110 percnek kéne lennie egy alien filmnek... A predator önmagában is gagyi, majd pont karmos gyilkológépek értenek az űrhajókhoz és a számítógépekhez... Stb.

Hudson 2008.02.28. 00:03:12

koimbra, neked lövésed sincs az egész aliens feelingről.

macskafaraok 2008.02.28. 00:04:47

Harcjelenetek nagyon közeliek, és túl dark-ok, otthon majd jól mutat a HD-s DVD-n, de moziban...

Candy · http://globalszar.blog.hu/ 2008.02.28. 00:10:03

Az elsődleges vélemény, hogy talán egy kertévé vasárnap délutáni műsorába beleférne tizenkettes karikával. AvP 1 sem volt valami nagy szám, de ha visszább mennék, akkor az alien négy is csak azért tűnik színvonalasnak, mert kijött ez a két csoda. Voltak benne olyan jelenetek, melyek ha drámai hatást kaptak volna, akkor jók lettek volna, például terhesnős jelenet. Ott valszeg valami borzongást akartak volna elérni, valahogy nem sikerült, mint például egy alient simogató Ripley esetében, vagy egy dzsungelben megtalált felakasztott temető láttán. Nagyjából olyan volt, mint a sikoly. Ha meg tinihorrorparódiát akartak volna, akkor inkább rohangálhatott vna a predalien sikolymaszkban. Lehet megpróbálták összegyúrni a két sorozat stílusát, de nagyon nem sikerült. Örömtelibb lett volna, ha inkább az alien 1-2-ből lopnak, az még hibákkal sem volt tele, és stílusában is jobban közelített a horror-thriller vonalhoz, melyben igazán jó ez a két lénytípus. Hibából meg talán több volt ebben, mint az alien háromban, amit pedig ilyen téren az össze nem illő részek mekkájaként tartanak számon. Hangot meg képet nem fikázom, nem olyan minőségben láttam, sőt, még a leeső űrhajó az teccett is megvalósításilag. De ezen kívül csak a falra felragadó leányzó fogott meg. Az már megint egy másik téma, hogy az a disc meg nemkicsit nagynak tűnt a pred 2 es verhez képest. Igazából órákig lehetne rá pazarolni a szót pro és kontra, csak számomra inkább kontra, mint pro : )

Andie 2008.02.28. 00:24:58

Majdnem mindent leirtatok már helyettem is. Egy kicsit cink, hogy a kedves blogíró igy védi a filmet, tessék tiszteletben tartani a másik 50% véleményét is, valószinü van benne valami, ha ennyien vallják. Nem kell mindenáron megvédeni azt, ami nincs rendjén.
Én nem tartozok a szigorú, kőkemény AvP fanok közé, de élvezettel nézem az összes Alien ill. Predator filmet, és a kettő ötvözetét is. Teccett minden Alien rész, Predator rész, és még az AvP is. Volt benne ötlet, volt benne látvány, és ami nekem a legfontosabb: kikapcsolódást biztositó gyilkolászás, karmolás, harapás, nyikorgás.
Fűrészt sem a sztoriért vagy a müvészi értékéért nézzük, hanem az ötletes, látványos kinzásokért.
AvP-t se a sztoriért nézzük, szerintem. Aki komoly filozófiai vagy tudományos hátteret akar a film mögé, az rosszul választott.
Egy AvP film legyen tele Aliennel és Predátorral, illetve ezek beleivel. Ennyi. Ezt minél látványosabban és szebben megoldva cgi-vel, bábokkal, tökmindegy, szórakoztasson.

De ez, amit most a 2. részben kaptunk, messze van ettől. És ne védjétek a közeli kamerakezelést, aki azt meri állitani, hogy neki tökéletes volt minden jelenet, az hazudik, vagy más filmet nézett.
Megannyi Alien, 2 Predator rész, és egy AvP után minek ez a nagy titkolózás? Sötétben filmezés? Makró-felvételek az Alien pöcséről? Hát könyörgöm, ez B , mit B, D kategóriás horrorfilmek húzása az olcsóság (müanyag bábu) eltakarására, hogy 20 centiröl filmezzük, akkor nemlátszik, hogy gagyi, meg kilóg a józsi karórája a szörnyjelmez alól.
Nade itt már nem érhet minket meglepi, tudjuk milyen egy Alien, milyen egy Predátor, ami új, a kettő ötvözete, mint valamelyik Alien végén az emberszerü mutáció. Oké, ezt rejtegessék 20 percig, aztán tessék látványos, jól megvilágitott, netán bullet-time??? jeleneteket adni nekünk, hogy kiélvezhessük minden porcikáját a szörnyeknek. Nem árnyékcsatára fizettünk be a moziba, hanem látványra. Na ez nemvolt most, és én ezt sajnálom.
A többi baki megbocsájtható. A naiv amcsik, a gárda tökölése, a tinédzserek megvadulása, hát istenem, korrekt tudományos levezetés nem ebben a filmben lesz.

Két dolog még, ami nekem visszás volt:
- pár perc alatt 3 méteresre növő alienek (mit ettek, hogy vedlettek, hogy nyúltak ekkorára? nyugodtan adhattak volna pár napot, netán hetet, a sztori szempontjából nem lett volna jelentösége)
- a terhes nős jelenet. ez azért erős volt, pedig nem vagyok prűd. azthiszem ez már átesik a beteges kategóriába, de ez persze szubjektiv.

Én várnék egy 3. részt, de legalább olyan legyen, mint az 1. vagy tán még jobb!

human · http://yummie.hu 2008.02.28. 00:43:35

pár komment marha ismerős ovlt, párat a google sme talál. odaírhattad volna h honnan, ha már idézed őket :P

goldeneye 2008.02.28. 01:01:19

Most mi is ez az összeállítás?
Védőbeszéd?

Ezek az AvP-k harmatgyenguc mozik voltak, pusztán mint akció mozik is, és hol van még ahhoz az Alien és Predator vallás....

de ez az avp2 olyan, mint a hányást csipkedő galambok a blaha lujzán..

Feroxx 2008.02.28. 01:35:03

Olvassátok el az én kritikámat a filmről (pozitív) ------->


feroxxkritika.freeblog.hu/

TD223 2008.02.28. 01:43:21

Lehet bárki bármilyen véleménnyel a filmről, de ettől még ez a két film a meggyalázása a 4 Alien filmnek.

Tucmi 2008.02.28. 01:56:29

Hát, már az első rész se volt egy nagy durranás, de legalább valami újat hozott. Ez volt a jó az Alien és a Predator sorozatban, mindegyik komoly rendezők munkája volt, és hosszú évekre meghatározták, milyennek kell lennie egy tuti sci-finek. A főszereplőkről nem is beszélve: Schwarzenegger, Sigourney Weaver, Winona Ryder...
Erre jön ez a valami, harmatgyenge szinészekkel, vacak forgatókönyvvel. Semmi hangulata nem volt az egésznek.
Ugyan már, még hogy örüljünk, hogy együtt szerepeltetik a két fajt :). Ha nincs a filmben Alien és Predator, 3 pontot se kapna az IMDB-n.
De a legjobb az érvelés, hogy bár összelopták, meg olyan mint egy összeállitás az előző filmek jeleneteiből, meg vacak is, de Strause tesók előr megmondták, hogy ilyen lesz. Ez mi?!?! Szar, de mi mondtuk... :D?

bloodhound 2008.02.28. 08:10:41

"de ez az avp2 olyan, mint a hányást csipkedő galambok a blaha lujzán.." :D egyetértek.

egyébként meg, t. Koimbra, ha már blogot írsz, legalább tanuld meg a magyar helyesírás szabályait, valamint a mondatalkotáson is van mit csiszolni.

azért ilyen színvonalú blogokat kirakni a címoldalra...

lizergsavamiddinukleotid 2008.02.28. 08:18:34

Ennyi retardált, kretén, hozzá nemértő, böszme, nagyrakás szar, fos, hígvelejű együgyű, barom, szedált állapotban íródott okádékot keveset olvastam még.

Tényleg megérte ezzel a szarral foglalkoznod, vagyegyszerűen nincs jobb dolgod te fasz.

vacsad 2008.02.28. 08:28:07

Ez tényleg szánalmas...
A film egyszerűen egy rakás szar.

_alesi_ · http://blog.alesi.hu 2008.02.28. 08:34:47

Koimbra: nem wayland, weyland.

Tucmi: Winona Ryder, mint tui főszereplő? Wahwahwa! Az Alien 4 eleve minden idők legrosszabb Alien filmje, még az AvP-t is bőven alulmúlja, pedig az már hatalmas szó.

Nekem a legnagyobb rpoblémám az volt, hogy az Alienekből és a Predatorból teljes mértékben hiányzott a dinamizmus. Lassu, suta, darabos mozgásuk volt, ami egyáltalán nem emlékeztetett a két nagy gyilkológépre. elhiszem, hogy a tesók fasza bábokat tudtak csinálni, de itt már voltak olyan pillanatok, amikor szinte halottam a Predator ruhát viselő színészt nyögdécselni.

kompi · http://filmtrailer.hu 2008.02.28. 08:41:14

Muhaha, ez az év vicce: Winona Ryder...
És mit csinálna, előadná a ping-pong labdás trükkjét?:))) (SP)

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.02.28. 09:09:21

Koimbra, én akkor is szeretlek, szerintem jó, amit írtál! :-D

anonymous4050 2008.02.28. 09:16:06

én is bírom amiket írsz általában, de ez tényleg gáz, hogy ennyire ki akar állni egy überszar film mellett >\. és felesleges mentegetőzni, hogy innen-onnan szedted ki, ennek a pár oldalnak akkor is az az üzenete, hogy srácok-logikás-és-jól-átgondolt-csodálatos-film-ez-itten.

de nem.

Aston Kanál 2008.02.28. 09:21:52

Szerintem is béna volt. És pénzt adtam érte. De ami még szomorúbb, időt is, másfél órát az életemből...hogy fog ez a végén hiányozni.
A film tele van illogikus dolgokkal - pl. Wolf mester gondosan eltünteti a nyomokat, majd fellógat egy megnyúzott szerencsétlent...épphogy belépődíjat nem szed a kiállításra. És ez csak egy a sok hiba közül. Csatlakozom az előttem szólokhoz a fényképezést illetően is: nem emlékszem másra, csak a balfasz gimnazisták szaladgálására. Béna, azt csá.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.02.28. 09:22:39

Gyerekek, szerintem sokkal nehezebb "ördög ügyvédjét" játszani, és megvédeni valamit, ami nem jó/tökéletes, mint szétfikázni valamit... az mindenkinek megy, látható a hozzászólásokból is.

bloodhound 2008.02.28. 09:40:20

Virgogirl · csecsebecse.blog.hu/ 2008.02.28. 09:22:39

a szívem szakad meg.

jó, egyébként igaz, amit írsz, csak épp minek kell valamit feljkarolni, ami ezt a legkevésbé sem érdemli meg?!

bloodhound 2008.02.28. 09:41:00

felkarolni

steelhand 2008.02.28. 09:45:58

Ez egy fostalicska film volt. Még moziban is túl sötét, nem hogy otthon full kontrszton! Rengeted elvarratlan és zsákutcába futó szállal, hülye tini horror poénokkal, semmibe futó csövikkel, a megnyúzott zsernyákkal. (predator univerzumban a takarítok senkit sem nyúznak meg) következetlen cselekmények és a horror élményét a csecsemőosztállyal akartak emelni. Elég gyenge húzás volt. És ha már Ellen Ripley, akkor utánanézhettél volna, hogy mennyire "nem kapott kiképzést" (ha már belinkelted az avpuniverzumot).
Egyetlen értelmes jelenet a gombafelhővel kezdődött.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.02.28. 09:59:24

Bloodhound: Azért, mert mindent fel lehet karolni, ami létezik a világban, csak megfelelő ember és megfelelő tehetség kell hozzá. Egyébként pedig az én olvasatomban Koimbra nem dicsérte a filmet, csak megmagyarázott néhány dolgot...

Banderas 2008.02.28. 09:59:34

Nem azért, de én már az első öt percben féltucat logikai hibát számoltam. Az eddig készült AVP-k pedig semmi mást nem csinálnak, csak gyalázzák az alieneket. Lebutított, lefegyverzett, gagyi tömegáruk lettek, ilyen erővel elég lenne gyilkos sáskák VS idióta csáprágos izé 1-2-3 című filmeket forgatni.

Banderas 2008.02.28. 10:14:49

Más.

A bevételi adatokat jó lenne mai áron látni. Az Alien 79-es 104 milliója mennyi lenne ma ?

Spider 2008.02.28. 10:26:22

Én is moziban néztem meg, utoljára talán a Bujtor-féle Három testőr Afrikában című műremek végét vártam ennyire. Azzal a különbséggel, hogy Rejtő-fan vagyok, az Alien/Predator/AvP-ket meg csak láttam.
Szvsz (!) annyi logikátlanság volt benne, amit nem lehet olyanokkal megmagyarázni, mint amivel védték a kedves fanok. Az alienekben számított az ember, le tudták győzni a gonosz ismeretlent, Predatorban dettó, AVP-ben pedig a főszereplő csajszi meg kivívta a Predi elismerését. Itt kinek drukkoljak? Úgy a közepén megszavaztam, hogy kik maradnak életben: rendőr, katonacsaj+kislány, a tesók, a szöszke. Erre a szöszkét egy eltévedt izé megöli (még a bugyiját sem vette le, pedig nyam-nyam), és kb 3 mp lelkizés után atomot dobnak a városra. Máshol azért megy a veszekedés, kiabál a sok tábornok, lemond a miniszter, az Elnök istennek ajánlja a lelkét, majd fél másodperccel a vég előtt kiderül, hogy nem kell megnyomni a gombot.

Filmezés/vágás: régen volt olyan mesterség, hogy fővilágosító. Na, itt őt kirúgták, vagy sztrájkolt, vagy mittomén, de az eredeti Tini Teknőcök jutottak eszembe, ami 95%-ban sötétben és éjjel játszódik :-) Így aztán mondhatják, hogy mennyire alaposan kidolgozták az új Predit, semmi nem látszik belőle.
Semmilyen fíling nem jön át, ami elfeledtetné a hülye hibákat. Én aztán tényleg nem szeretek úgy filmet nézni, hogy a hibákat listázom közben, de itt nem fedte el semmi ezeket. Anno végigparáztam a Predatort, ahol a film fele után jöttek olyan képek, hogy valami figyeli a csapatot, és utolsó 10 percben derült ki, hogy néz ki a vadász. Alienben az egész legénységet lemészárolta a szörnyike, mégis lehetett izgulni, félni. De a második Predatorban nagytotálban ugrál a Predator kb 5 perc után, Alien 2-ben pedig ezerszám kelnek ki a tojásokból. Mint a Mátrix: egy Smith-ügynök para, de amikor ezer jön, az vicces. Vagy a Cápa-filmek ugyanez. Egy aranyhalat nem látsz a végéig, mégis félsz utána kádba ülni egy hétig, mert olyan volt a zene, a vágás, a lendület.

Nekem is hiányozni fog a másfél óra az életem végén :-)

bloodhound 2008.02.28. 10:53:43

"Virgogirl · csecsebecse.blog.hu/ 2008.02.28. 09:59:24 "

megfelelő ember és tehetség. azért remélem, hogy nem hatolt túl mélyre a nyelved Koimbra ánuszában.

félre ne érts, nem személy szerint vele és veled van bajom, de ez az írás egy hihetelen gyengus próbálkozás (hasonló színtű logikai bukfencekkel, mint maga a film, pl. 1979-ben kicsit mást jelentett egy filmnél 105 millió dollár, nem úgy, mint ma) egy megdöbbentően primitív film védelmére.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.02.28. 11:09:23

Tudtam, hogy páran rajtam fogják leverni a port. Mint írtam sok oldalról szedtem össze ezt, próbáltam nem ugyanúgy leírni a kommenteket, hogy ne mondják azt, hogy ugyanúgy idézem.

Egyébként egyáltalán nem volt szándékom beállítani pozitívan a filmet, (habár tetszett igen), de a legtöbb vélemény a rendezőket támadta, a filmet, azt, hogy sötét. Erre jött egy rakat válasz a rajongóktól, tehát nem értem, miért kellett volna bővebben írni néhány negatív dologról. A rendezők szarok-mondták...erre írtak több sort a kommentelők.

Az meg, hogy szar a blog? Nem is jártok ide. Elolvasták páran ezt az írást és az jött le, hogy védem a filmet...na és akkor már minden szar.

Én nem kértem, hogy az index tegye ki ezt az írást, hobbiból csináltam, és ha már be akar valaki szólni, ahelyett építő jellegő kommentet írjon.

A helyesírásom meg jó, de elgépelésben is jó vagyok, elnézést.

Az Alien és a Predator filmeket láttam, hogy lövésem sincs az univerzumról? Az lehet, de azért olvastam néhány könyvet.

Mellesleg az Aliens 4-et is szétszedték a rajongók.

Szóval akinek nem tetszett elnézést. De az áll, ha valaki jó AvP szerzeményt ír, akkor megy a hubi a legjobbnak.

Ja és a logikai bakikat nem akartam erőltetni, mert minden másodpercben találtak a rajongók és egyébként minden más filmben is lehet találni ezer hasonlót.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.02.28. 11:13:24

Bloodhound: írj olyat, hogy neked is nyalhassak, és esküszöm, megteszem.
Én inkább magát a próbálkozást tisztelem, a szembeszállást a sok "jajdeszarezafilm" illetővel... az elveket. Én is szeretek ördög ügyvédjét játszani.

inmfc · http://calacitra.blog.hu 2008.02.28. 11:19:47

na nézzük akkor:)

nekem se tetszett.. de elfogadom más véleményét, hiszen nem vagyunk egyformák. Másrészt ne alakítsunk ki ovit, hogy nekem tetszett, neked mér ne, akkor te ilyen meg olyan vagy...nanemár..

a szerző gondolom elég sok időt áldozott arra, hogy ezt a posztot létrehozza... elsőként körülszaglászott mindenhol, hogy milyen kritkák érték a filmet, majd itt szépen összeszedte, és megfogalmazta az Ő álláspontját ezzel kapcsolatban. (nem dicséri vagy mifene, hanem a kritkákra kritkákkal válaszol)

az hogy meg egy poszt, cikk alapján ítélnek meg egy blogot, egy oldalt, az meg elég szörnyű, na de mindegy..

bloodhound 2008.02.28. 11:20:47

az alien 4-et sem véletlenül szedték szét.

én nem vagyok hardcore alien-fan (csupán filmbuzi), de érezhető a minőségi különbség (nem pozitív irányban) az első három részhez képest. ez a film (avp2) viszont szinte mindent alulmúlóan igénytelen, amit eddig láttam, de közben azt nem lehet ráfogni, hogy olyan szar, hogy az már jó, ui. egy idegesítően rossz, ostoba fércmunka, szellemi környezetszennyezés.

"Tudtam, hogy páran rajtam fogják leverni a port. Mint írtam sok oldalról szedtem össze ezt, próbáltam nem ugyanúgy leírni a kommenteket, hogy ne mondják azt, hogy ugyanúgy idézem." ha nem akartad volna védeni a filmet, nem fektettél volna energiát abba, hogy összegyűjtsd ezt a sok sületlenséget.

nem a blogod szar, hanem ez az írás

Zozz 2008.02.28. 11:22:27

Hihetetlen mennyi nagytudású ember tud itt fröcsögni. Ha már legalább a drága időtökből ennyire futja, hogy ezt az überfosh magyarnyelvtanszabályaivalütközöstilustalan blogot olvassátok akkor, akkor javaslom a némaértő olvasás gyakorlását is. A komment eleje full tárgyilagos, adatok, aztán mindkét fél véleménye szerepel pontokba szedve különböző témákban. A végén meg bocsássa meg a vebkettő meg a faszom tudja ki hogy a blog író a SAJÁT blogján le meri írni a a véleményét. Néha elgondolkodom milyen lehet egyes emberek lelki világa ha ilyen indulatokat vált ki belőlük egy film... meg egy blogbejegyzés. Szánalom.

bloodhound 2008.02.28. 11:22:39

igénytelen, --- mindahhoz képest -----, amit eddig láttam

bloodhound 2008.02.28. 11:28:06

Virgogirl · csecsebecse.blog.hu/ 2008.02.28. 11:13:24

ez mondjuk jogos kérés, igazad van.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.02.28. 11:32:35

A nyelvtaniságot/helyesírást fikázóknak egy gyors megjegyzés: ez a blog kifejezetten minőségi a sok, interneten keringő szeméthez képest.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.02.28. 11:33:38

Bloodhound: a hozzászólásaid alapján (és ítt stílusra, igényességre, szókincsre, intelligenciára stb gondolok), simán meg is tenném...

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.02.28. 11:43:03

Magyarázkodnom kell úgy látszik...

Nem vagyok egy 12-13 éves tini, 29 évesen van saját ízlésem. Ha azt mondom az AvP tetszik és jó, akkor miért kell beszólni? Ezt fel nem foghatom, hogy sokan nem képesek ezt elviselni. Ha valóban egyedül lennék a véleményemmel, nem olvastam volna soha semmi jót róla és az imdb-n is a legrosszabbak között lenne a film, bezárnám a blogot, elmennék elmegyógyászhoz soha nem néznék semmilyen filmet többé. De 8 éves korom óta vagyok filmbuzi, nem szólok be másoknak: "Az már pedig szar volt volt, te is szánalmas vagy"

Nem tetszik a No Country for old men, ugyanezt megkaptam. Mint írtam is a végén a szerzeménynek, a cseten a csávó mondta, hogy ő inkább követi a falkát és fikázza a filmet, így jobb. Jobb lenne nekem is fikázni és beállni a sok gyerek mögé?

Meg nem győzőm hangsúlyozni, nem vagyok egy hardcore fan, felőlem nyúzhatják az emberek egymást, nem azért állítottam ezt össze, hogy védjem a filmet. A legtöbb támadási szempontot írtam le és akinek tetszett a film kézzel lábbal védte, így fordulhatott elő, hogy egyes pontoknál nem egy sor volt a válasz.

Ez a poszt nem arra szolgált, hogy az AvP-t védje. Nem ez volt a szándékom, de a sok kommentelő nem fogta fel, csak azt látta, hogy valaki próbálja megválaszolni azt, amiket felhoztak korábban negatív dologként.

Én kérek elnézést!!

bloodhound 2008.02.28. 15:22:25

miért kellene elnézést kérned?

leírtad a véleményedet, mi viszont leírtuk a magunkét. ha naplót írnál, magadnak írnál, senkinek semmi köze hozzá, de ha blogot írsz, és megadod a lehetőséget a kommentelésre, akkor viseld el azt is - most nem az direkt anyázásokra, meg a sértegetásekre gondolok, nyilván azt senki sem köteles szó nélkül tűrni -, ha kritikával illetnek.

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.02.28. 15:51:49

koimbra nekd kell a legkevésbé elnézést kérned...hagyjad ezeket a retardáltakat...

MoziFan · http://mozifan.blog.hu 2008.02.28. 17:25:21

Azért eléggé sokatmondó,hogy az első Alien és az első Predátor 10szeres hasznot hozott kb. :)

Don Diego 2008.02.28. 19:00:42

Előljáróban ismerem Koimbrát, de nekem rohadtul nem tetszett ez a film, ahogy többen megfogalmazták ez a szenny. De ez egy jó összeállítás, vannak benne helyesírási hibák, oké, nem gáz. Nem érzem, hogy a film mellett állna.
Másrészt csináltatok Ti már ilyen összeállítást??? Írtatok már házi dolgozatot vagy véletlen diploma munkát? Tudjátok mennyi időbe telik összerakni egy ilyet? Na most mielőtt ebbe is belekötnének a nagyokosok, nem egy diplomamunkához hasonlítom, de csak azt akarom mondani, hogy aki csinált már ilyet, az tudja mennyi ideig tart ez. Felháborító, sőt (hogy használjam ezt a szót, mert sokak szeretik) szánalmas, ha úgy szólnak be, ha előtte el sem olvassák miről van szó. És egyébként jó ötlet ha lenne ilyen hely, ahova lehet beküldeni AvP írásokat, kíváncsi lennék ki erőltetné meg magát azok közül, akik olyat írtak, hogy ennél a filmnél bármikor jobbat írnak.Ez a film gáz, de jobbat nem tudnék írni, de tudom mit akarok,h a lesz harmadik rész. Tengerészgyalogosok, kommandósok, Alienekkel nyúzsgő világ, néhány Predator tisztogatóval.

És a film nagyon rossz.

Real013 2008.02.29. 19:45:15

Nekem sem tetszett a film, és ezt nem amiatt mondom, mert mindenki fikázza, szóval ezt tisztázzuk.

Aki pedig képes egy embert azért fikázni, mert összeállít egy válogatást, megvéd valamit, ami nekünk nem tetszett, az ássa el magát. Tudom, hogy neten mindenki kemény, de aki ilyen f@sz meg hasonló szavakkal él,szerintem nem vehető komolyan. Helyesírási hibákba belekötni meg ...nyilván, ha hemzsegne tőlük az írás, érthető lenne,de pár hiba nem a világvége.

SZÉP VOLT KOIMBRA!

A 2008.03.03. 15:39:42

Közönséges tuskó alpári barmok! Nekem ez jutott eszembe, miután elolvastam a kommenteket. Először akkor jártam ezen a blogon, mikor az index kirakta a főlapjára. Végigolvastam a sok tahónak a kommentjét és igazolni látom azt, ami a posztnak a végén le van írva, már csak azért is direkt szidjuk a filmet, el se olvassák miről szól itt a téma, csak beszólnak a szerzőnek, meg akinek esetleg tetszik a film. Világosan le volt írva, hogy ez egy komment összeállítás, ráadásul itt a kommentek elején is a blogtulaj leírja megint ezt.
Ezen a beszóláson beszartam komolyan, mikor írta valaki, hogy fogalma sincs Koimbrának az AvP univerzumról.:)):))) És mihez kell, hogy legyen fogalma, mert csinált egy összeállítást? Szánalmas kis gyökerek vagytok az a helyzet,ez a véleményem, hogy nem tudjátok kinyitni a számítógépes játékok előtt töltött beszűkült szemetek és agyatok. Röhejes. És egyébként akkor mi van ha valakinek fogalma sincs erről a világról? Biztos sokra fogsz majd vele menni az évek során ezzel a nagy "tudással" öregem. Olvastam jó pár könyvet ebben a témában, megnéztem az összes filmet és nem értem miért kell nagy tudornak lenni ahhoz, hogy megnézze valaki ezt a filmet. Egyetértek azzal, hogy ha igazi rajongó valaki vagy akár mozinéző, akkor nem keres minden másodpercben hibát a filmben, hanem élvezi hogy a két lény vagy szörny (bocs, ne tudom mik ezek, mert ugye nem vagyok otthon ebbe az univerzumban, így hülye is vagyok biztos) ott harcol egymás ellen a vásznon. Ti nem vagytok rajongók, csak ócska kis agresszív állatok.
És a végére hagytam Human Insect beszólását, miszerint googleban keresett rá a kommentekre. Öreg, neked is van egy oldalad, szóljál be magadnak, ez a véleményem. Ha te is kinyitottad volna a szemed, meg volt említve itt két honlap itt, aliensonline avpuinverzum. Az alienonlineon a kritikkhoz a te honlapod is ki van rakva, ha fordítottál volna figyelmet arra, hogy megnézed azokat és milyen kommenteket írtak oda, meg megnézed az avpuniverzum honlapján a kommenteket, akkor megtalálsz mindent. Én direkt utánanéztem, eltöltöttem vele pár szabad délutánt mert ráértem, de minden itt felsorolt kommentet a posztban megtaláltam. Szóval öreg Insect inkább húzódj vissza saját kis buzis honlapodra. Régebben egyébként néztem azt a filmbuzit, de egyre jobban el vagy maradva a hírekkel, igen legtöbbször nagyon, a kritikáid gyengék, még jó, hogy ott van a Mammut, aki legalább filmrajongónak tűnik.
Szóval minden köcsög beszólogatós buzi először nyissa ki a szemét, mielőtt írkál valamit, mert magából csinál hülyét. És tessék én is beszóltam most, felhúzott ez a sok hülye komment. Ha valami nem tetszik nézzetek utána, én megtettem, aztán szóljatok be valakinek.
Bah, méghogy AvP rajongók és fanok. Muhahahhaha

offdavid 2008.03.07. 17:32:47

Olvastam már sok anyázást, meg beszólást, nálam mindig felmegy a pumpa ilyenkor, tegnap találtam ezt az összeállítást, azt mondtam rá hogy korrekt, de a kommentek felénél ki kellett mennem elszivnom egy cigit és felbontottam egy sört. Most fejeztem ma megint nekikezdve, hát azért egyesek teljesen magukba nézhetnéne. "A" kommentjével egyetértek félig meddig.

Rykov · http://cryptozone.extra.hu 2008.03.15. 14:41:13

Nekem sem tetszett a film, mi több, győlölöm, de emberek, azért túlzás amit a szitkozódók művelnek. Miért kell azt is ledorgálni, akinek tetszett a film? Ez a véleménye és kész.
Van akinek tetszik, van akinek nem. Ez van, el kell fogadni, egy film miatt leszidni a másikat elég gyenge jellemre utal.
Inkább a stúdiót és a rendezőket szidjuk, ne egymást.
Love & Peace!

Dzséjt · http://dzsejt.sfblogs.net/ 2008.03.26. 14:29:27

Jó kis összeállítás. Van, amiben egyet értek (űrhajó, alienek, predatorok, régi dolgok átemelése, stb), van, amiben nem (pl.: nem kell jellemfejlődés... höhö). De hát ez így van rendjén. Tetszett, jó munka.

Ja, nekem tetszett a film! Jobban, mint az AVP, vagy a Predator 1-2. De az Alienek még mindig sokkal-sokkal-sokkal jobbak.

Merlin 2008.08.04. 02:05:24

Üdv.
Én jót röhögtem mindenkin és lefeküdtem aludni. Mindenki tul komolyan vesz mindent és az nem jo tessék észhez térni. ÉS szeretem a A,P, AvP filmeket játékokat. De idegeskedni bármiért az felesleges meg fikázni mindent. akinek nem tetszik az tárgyalja meg a haverjával ne a gyűjtőt szidja aki összeirja a kis blogjában. És télleg gyenge jellem aki ilyesmi miatt szid,szid , és anyázik:)
süti beállítások módosítása