Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Kis Vuk képek

2008.03.28. 14:29 koimbra 111 komment

Nem tudom elhinni, hogy ezt komolyan gondolták, erre hogy áldozhatott valaki pénzt?

Április 17.-én lesz a bemutató. Itt pedig elolvashatjátok, hogy kit szeretnének megnyerni az angol szinkronhoz.

Címkék: képben kis vuk

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr25400646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VVega · https://debugme.eu/ 2008.03.28. 14:57:23

Akkora bukás lesz, hogy többet majd nem jut eszébe senkinek ilyen igénytelen, nevetséges gagyit kiadni a kezéből. Remélem. De szerintem megnézem és végigröhögöm, hogy ezt most így hogy!? :D

kompi · http://filmtrailer.hu 2008.03.28. 16:49:39

Borzalmas... Inkább tennék a régit megint a mozikba..

inmfc · http://calacitra.blog.hu 2008.03.28. 16:58:13

hát..ez...szörnyű...! egyáltalán minek kell ezt erőltetni, jó a régi is, vagy ha nagyon akarják, akkor meg kezdjék újra...azt majd jövőre valami komolyabbal, mert ez...:(

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.03.28. 16:59:07

se a macskafogó, se a vuk...majd a dr. bubó :D

kompi · http://filmtrailer.hu 2008.03.28. 17:41:32

És a legbosszantóbb az egészben hogy jelentős állami támogatásból - azaz a mi pénzünkből - csinálták ezt a förmedvényt. Adták volna inkább valami kórháznak.

Brindizi 2008.03.28. 21:14:14

Nem lehet a régi nagy sikereket visszahozni. Ez nem így működik. A mai gyerekeknek a Vuk nem jelent semmit, a felnőttek pedig nem fognak emiatt most túdulni a mozikba.

A film készítői talán arra számítanak, hogy nosztalgiázó szülők meg akarják majd mutatni a gyerekeiknek.

Darth Revan 2008.03.28. 21:19:22

Ezek a kepek nyilvan nem a kesz filmbol valok. Legalabbis gondolom, hogy nem...Mert ha igen, akkor ahhhhh....

deadcabbit 2008.03.28. 21:22:51

Ez valami pécés lövöldözős játék, ugye? Kár, hogy ilyen szar a grafika, kedvem lenne szétlőni a nyulat.

maccar 2008.03.28. 21:27:04

Sajna nem lesz nagy bukás, mivel a macskafogó 2-höz hasonlóan a kíváncsiság miatt sokan meg fogják nézni első körben. Persze ez sem menti majd meg a teljes bukástól, de mint azt tudjuk, már pusztán az érdeklődés is életben tarthat egy pocsék filmet, lásd 9 és fél randi...

érdektelen 2008.03.28. 21:39:32

Felnőtt az eredeti óta 1-2 generáció, akik azt nem ismerik. Nekik ez lesz az etalon.

Különösen ahhoz a hányadékhoz képest, ami a tévében megy.

mangorlo 2008.03.28. 21:39:40

az a gáz h az alkotók meg vannak győződve arról hogy ez nagyon jó. a készítő maga nyilatkozta, hogy azért ilyen a grafika mert a mai gyerekeknek ez kell.

tipikus magyar gagyi, bár tudtunk mi valaha rajzfilmet is csinálni...

Rékuc · http://fika.blog.hu 2008.03.28. 21:43:09

muha. Tegnap láttam a trailert a moziban és megállapitottam, hogy siralmas. A képek tényleg ilyenek, max a filben kicsit összébbfolyik a béna animáció és nem látszik ennyire darabosnak. De mindegyik figurának iszonyat bárgyú pofája van, Vukkal az élén, és ennek megfelelően is viselkednek. Fekete István forog a sirjában :(
ja és a legjobb a trailer végén, amikor hatalmas betűkkel megjelenik, hogy 'Bemutató: 2007-ben'...
LOL

RedRiot 2008.03.28. 21:43:18

Hoax lesz ez a post! Ez nem lehet a Vuk, ez vmi elbaszott Fundamenta reklám.

moto.sapiens 2008.03.28. 21:52:06

Ha valaki tud a régi fellelhetőségéről ossza már meg velem!Inkább ezt nézze a kölyök mint a mutáns tamagocsikat!

ati 2008.03.28. 21:52:20

Ez nem a Firefox 3 promója?:)

ezvansracok 2008.03.28. 22:04:24

sajnos ez a végleges verzióból van. és a rendező úr kúrvára azthiszi magáról hogy mekkora prau filmet csinált, közben egy rakás fos. ha hozzáértő CGI-s arcokkal csinálták volna a filmet akiknek már van is produkciós tapasztalata (esetleg külföldről hazakellett volna hozni pár embert) és nem csak úgy "vágjunkbele lovéazvanazadófizetőkpénzébőlosztshalom" csinálták volna akkor most nem ez a playstation1 grafika szintű lenne.

és ez a barom még külföldre is kiakarja vinni... ha anyagiakban nem is áll az ország egy Pixar / Dreamworks szintjén de a hozzáértő tapasztalt emberekkel lehetett volna kompenzálni...

Sirius 2008.03.28. 22:04:31

Hát ez fos. A két éves GeForce 6000-esem alatt a Doom3 jobbat produkál, real time-ban.
A tíz évvel ezelőtti Toy Storynak sokkal kifinomultabb volt a megjelenése. Úgy látszik a technika nem számít negyedannyit sem mint a szakértelem.

Amúgy meg inkább Pokémon mint ez. :) És ez tuti nem lesz etalon senkinek. Az a felnőtteknek a régi Vuk, a kicsiknek meg a Pokémon. Ez mindkettőhöz képest vállalhatatlan szar.

mirko vosátka · http://vosatka.blog.hu 2008.03.28. 22:05:12

nem az a fő probléma, hogy csináltak egy második részt, hanem az hogy KIK AZOK, akik hozzányúltak a témához. egy másodpercre gondoljunk csak bele, hogy gát györgy mit rakott le az asztalra az elmúlt 20 évben... és ő forgatta most újra a vukot.... nulla rajzfilmes múlttal. és a filmes múltját is jobb, ha nem minősítem.

[tomkeller] · http://tomkeller.blog.hu 2008.03.28. 22:19:21

Úgy néz ki mintha egy 90-es évekbeli playstation játék átvezető animációja lenne.....

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.28. 22:33:51

Néézétek meg az elős képkockán a kezeket!

Az animálás mesterfoka !

kovács zoli 2008.03.28. 22:36:03

A gyerekek imádni fogják!


színes, aranyos, gömbölyű.
ők leszarják az olyan harminc évesek sopánkodásait, mint mi.

a gyermekkorunk sosem jön vissza, bárhogyan szeretnénk is.

a macskafogó meg pontosan hozta amit akart:
megöregedett.
megöregedett a film, pontosan úgy ahiogy a karakterei is.
nem volt rossz, csak más.

KisA 2008.03.28. 22:41:36

Most nem azért de gondolja valaki is hogy a régi Vukkot nem látták a mai gyerekek? Nehezen hinném el.

De tény hogy ez az új valami istentelenül szemétnek tűnik:(

Tényleg, adták volna éhező-iskolapadból kiájuló gyereknek, annak legalább lett volna haszna is.

Wolfhart 2008.03.28. 22:44:09

Szerintem reggelente fejenként 5 felessel és két kéztöréssel indult az cgi stáb munkája, másnap meg mindig hívtak a bokrok küzül újakat.

Andor 2008.03.28. 22:49:45

Akkora bukás lesz, hogy többet majd nem jut eszébe senkinek ilyen igénytelen, nevetséges gagyit kiadni a kezéből. Remélem. De szerintem megnézem és végigröhögöm, hogy ezt most így hogy!? :D

- Ha sokan így lesznek vele, és beülnek röhögni, nem lesz bukás...

Zoli: A macskafogó 2 nem csak más volt. Szar. Simán bealudtam rajta, pedig az 1-et kívülről tudom, mégis meg tudom nézni újra. Nagy kár elkúrni a legendákat. Ld. még:

- Matrix
- Tanú
- Taxi
- Karib-tenger kalózai stb.

Az egyetlen kivétel a Gyűrűk Ura, de csak azért, mert az eleve meg volt írva végig rendesen.

yo 2008.03.28. 22:51:53

A bokrokban ugyanis garmadaval olalkodnak a cgi emberek. :) Ez koztudott :) MUHAHA. Gat es egyeb igentudo cegtulajok legalabbis igy gondoljak.

VVega · https://debugme.eu/ 2008.03.28. 22:54:44

Andor nem gondolhatod komolyan, hogy én ezért pénzt fogok adni :)))

Milu 2008.03.28. 22:55:46

Miért nem jelent a mai gyerekeknek semmit, a régi Vuk? Mi ez a hülyeség?
Az enyém nagyon szereti, a Macskafogót is az eredetit, és érti is a poénjait, szinte kívülről fujja, ami jó az jó, mindegy hogy régi vagy új (az M2-őt nem látta ha rajtam múlik nem is fogja)
de ezeket a meséket ugyanúgy szereti mint a Spongya Bobot...hülyeség hogy a mai gyerek csak play station meg számítógép meg mobiltelefon-os dolgokat értékelik!

vargatom 2008.03.28. 23:03:31

"ha anyagiakban nem is áll az ország egy Pixar / Dreamworks szintjén de a hozzáértő tapasztalt emberekkel lehetett volna kompenzálni..."

A hazai/külföldre szakadt szakmabeliek sem örülnek ennek a produkciónak, akit érdekel az a cgblog.hu weboldalon olvashat véleményeket.

Vannak egyébként itthon is hozzáértő, tapasztalt emberek, bár az régóta téma hogy ha mindenhonnan összecsődítenek mindenkit (és leáll itthon a reklámok + videojátékok gyártása) akkor se nagyon lenne elég ember egy tisztességes egész estés CG filmhez.

Viszont tudomásunk szerint szakmabeli ember nem nagyon járt a Vuk 2 közelében... nem is nagyon akaródzott, azok alapján amiket hallani lehetett róla. Szinte csak kezdők dolgoztak a filmen, meg is szívták valószínűleg rendesen, az egy éves csúszást elnézve...

kacsasult 2008.03.28. 23:07:39

Egy korábbi sikert újra meglovagolni (több bőr lehúzni róla) mindig kétes vállalkozás. Ahogy hallottam, olvastam, mind Dargay Attila (az eredeti Vuk rajzolója), mind Wolf Gábor (a filmzene szerzője) elhatárolódtak ettől a gagyitól. Egyébként akit érdekel Gát György rajzfilmes produceri tevékenysége (mivel ő a producere filmnek), annak érdemes felidéznie a kb. 5 éve ment Szerencsi fel! című tv-sorozatot, mely az EU-t volt hivatva népszerűsíteni 170 millió Ft-os kormányzati támogatással. Senki nem emlékszik már rá? Nem csoda...

5gid 2008.03.28. 23:16:48

Gratula az "ALKOTÓKNAK"!!!
Ha ez ilyen lesz,szégyeljék magukat!!
Ha már animál,csináltathatná hozzáértőkkel,de a szörnyű igazság az,hogy ez a kis Mo. rajzfilm nagyhatalom,bárhogyis nézzük(pl.:KAFF-ok) lenne,ha ezek az"ALKOTÓK" A LÉT NEM 1 ILYEN SZ@RBA ÖLNÉK,HANEM MONDJUK A NORMÁLIS RAJZFILMSTÚDIÓKNAK ADNÁNAK MUNKÁT....

tomi 2008.03.28. 23:21:58

Andor 2008.03.28. 22:49:45
A Mátrix és a Karib-tenger kalózai is eleve három részesre volt tervezve, úgy lett megírva.

Ladik 2008.03.28. 23:31:22

Gátnak már sikerült egyszer tönkretenni egy magyar rajzfilmstúdiót a Linda Szafari (csaknem) létrehozásával - nem lett reklámozva ez a bukás -, és a következő rajzfilmes próbálkozása a gyanús körülmények között született Szerencsi család is katasztrofális véget ért.

Érdekes módon mindkettő szinkronszínészei meg voltak győződve arról hogy valami hihetetlen fantasztikus szuperprodukcióban vesznek részt - meg voltak érte fizetve. Gátnak a rajzfilmes próbálkozásai kizárólag haver-rokon baráti kör zsebeinek megtömésére szolgált mindig, ez alól a Kis Vuk sem kivétel.

Fekete Istvánra pedig nem kell hivatkozni mert ő jó könyveket írt, ez a Kis Vuk sztori még köszönőviszonyban sincs azzal amit Fekete István írt.

Furcsa hogy Gát csak a legújabb nyilatkozatában, a többszörös csúszásra hivatkozva veszi elő hogy "fel kellett nőni" (haha, 1981-2007) a Dargay-féle Vukhoz, ameddig külföldi szinkronszínészektől kezdve hollywoodi meg IMAX bemutatóval kábított masszívan elhatárolódott tőle.

Az, hogy ma Magyarországon ezt a szakmai és laikus szemmel egyaránt élvezhetetlen irtózatot tetemes közpénz bevonásával megengedett volt létrehozni, kizárólag a Gáttól megszokott mutyizással lehetséges.

A 3D szakma elitje a kezdettől fogva elzárkózott ettől a tolvaj-mentalitástól, ezért volt kénytelen a kivitelező jóreményű és kiszolgáltatott kezdőkkel dolgoztatni. Az eredmény magáért beszél.

Elképzelhetőnek tartom hogy Gát György a Kis Vuk bemutatóján bejelenti a folytatást, a mai magyar állapotokra ez lenne jellemző.

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2008.03.28. 23:45:31

A mai gyerekek szinte ugyanolyan jól imerik a régi, vagy inkább igazi Vukot, mint mi! Legalábbis az ismeretségi körömben biztosan. Nekem 2 éves a lányom, és a Vuk az egyik kedvenc meséje. Ezt a förmedvényt viszont tuti nem mutatnám meg neki... Egyáltalán hogy van képük kiadni egy ilyen borzadályt? A legótvarabb számítógépes játéknak is jobb grafikája van, mint ezeknek az izéknek. De még ha csak a grafika lenne szar... olvastátok a sztoriját? ^^

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2008.03.28. 23:51:29

Állítólag azért van akkora szeme a figuráknak, hogy jobban ki tudják fejezni az érzelmeket... URAMISTEN!! Olyan bárgyú képe van az egész társaságnak, hogy az valami katasztrófa.

pizsama 2008.03.28. 23:55:04

Esküszöm, ilyet 20, csak hobbi szinten 3D animációval foglalkozó műegyetemista is tudna csinálni! Ennyire kevés pénz volt, ennyire lenyúlta valaki, vagy csak ennyire béna emberekkel dolgoztak? Ez igénytelenség, hogy mer bárki is ilyet kiadni a kezei közül?

Loga 2008.03.28. 23:56:59

ilyen az, amit valakinek a valakije csinál.

no megyek, megnézem, ki lopott ma még.

Maestro 2008.03.29. 00:22:35

pizsama pont erre gondoltam én is, ez röhej, ennyi idő alatt ennél jobbat csinálok, pedig nem is animálást, csak modellezést tanulok.... áhhh.

xxbbcc 2008.03.29. 00:28:48

Felháborító amit ez az ótvaros társaság művelt Vukkal, az élén azzal a szerencsétlen hülye Gát Györggyel.

Remélem, hogy Dargay Attila egyszerűen leköpi Gátot.

newlum · http://www.zsolt.com 2008.03.29. 00:30:30

szomoru, hogy ez keszul, es hogy barki is penzt adot erre a filmre. Tobb dolog latszik, egy hogy a filmre nem sokat koltottek, vagyis a penz nem a filmbe kerult, ketto, hoyg nem volt benne komoly szakember.

gery · http://gery.blog.hu 2008.03.29. 00:32:55

rettegve vártam a tavaszt, mióta tavaly télen bejelentették, hogy mostanra "készül el" a vuk folytatása. már akkor is hagytam tőle, most újra megnéztem a képeket, de... teljes a kétségbe esés. meg persze a düh az állami pénzek elherdálása miatt. bár manapság a gyerekek szeretik a gagyit, de melyik apuka lenne képes végigszenvedni a csemetéjével ezt a szart? hát én tuti nem

gery · http://gery.blog.hu 2008.03.29. 00:34:05

ritkán bassza fel valami annyira az agyam, hogy ne írjak helyesen. hát ennek most sikerült. gratulálok :D

Pista bá 2008.03.29. 00:34:14

Hát az én fiam sem ezt, hanem az eredetit fogja látni...LOL...

SZÉGYELLJÉK MAGUKAT!

Én már egy ideje szégyellem magam, mert magyar vagyok és ide születtem.

gery · http://gery.blog.hu 2008.03.29. 00:35:16

jah és pizsama, a hobbiszinten animáló műegyetemisták nevében ezt most kikérjük magunknak :P

Rókakígyó 2008.03.29. 00:37:35

Ez már olyan régóta van bemutatás előtt, hogy akár meg is nézném. Nem értem mi történik....

pityupang 2008.03.29. 00:51:09

Mennyi lóvét cseszek el erre az iszonyatra? Nagy kár volt. NAGYON NAGY KÁR.

pizsama 2008.03.29. 01:01:55

Ezennel hivatalosan is bocsánatot kérek az összes hobbi szinten animációval foglalkozó műegyetimástától, mert nem írtam oda, hogy "csukott szemmel"!

mangorlo 2008.03.29. 01:06:36

tudjátok hogy van ez, a negatív reklám is reklám. emiatt fogják sokan megnézni. bár én szigorúan csak torrent által. annak a nézőszámát a sok hülye ma még nem méri

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2008.03.29. 01:08:02

Ez kurva nagy égés... Remélem nem próbálják meg külföldön eladni. Rajtunk fog röhögni mindenki. MEgint.

dark future 2008.03.29. 01:08:09

Made in China.

Wave 2008.03.29. 01:12:02

Mekkora szekreny hata van az elso kepen az embernek! Es hozza ezek az induri-pinduri kezek...

A_gent Z 2008.03.29. 01:14:22

Javaslom indítsunk országos bojkottot ezen szörnyűség megtekintése ellen, hiszen ha ez bármely kultúrnép bármely tagja elé kerül, jobban lejáratódunk, mint azt az ország jelenlegi politikai és gazdasági állapota megkövetelné. Ami ugye gyakorlatilag lehetetlen. Tehát NE NÉZZE MEG SENKI, MÉG CSAK KÍVÁNCSISÁGBÓL SE!!!

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.03.29. 01:17:19

A gyerekek imádni fogják!


színes, aranyos, gömbölyű.
ők leszarják az olyan harminc évesek sopánkodásait, mint mi.

a gyermekkorunk sosem jön vissza, bárhogyan szeretnénk is.

a macskafogó meg pontosan hozta amit akart:
megöregedett.
megöregedett a film, pontosan úgy ahiogy a karakterei is.
nem volt rossz, csak más.


ezzel tok egyet ertek, megoregedtunk, ezek a mesek mar egy uj, fiatalabb generacionak szolnak,
hortont is megneztem, ugyanez a kategoria.

kuki 2008.03.29. 01:29:46

a faszomat ebbe a szarba

almási 2008.03.29. 01:34:50

Affene. Ez mi a túró? Esküszöm, ezek a karakterek még Office-segédnek is gagyik lennének... Szerintem el kellene lopni az anyagot, és megsemmisíteni, mielőtt rászabadul a világra... 8-|

Rókafogtacsusza 2008.03.29. 01:59:36

A probléma igen sokrétű, a fenti képeken csak a hősi halottat láthatjuk, szeretném megosztani a (jobbára) fikázás és (gyakran) indulatmentes meglátásaimat ezzel kapcsolatban:

1. A rendezői szemléletmód nem várható el egy producertől, hiába írja ki hogy ő márpedig mostantól rajzfilm-rendező.

2. Csipkebokor,

3. A 3D rajzfilm nem csak abban különbözik a 2D-től hogy a számrendben az a következő - sokkal kevésbé lineáris és sokkal több változóval súlyosbított a gyártása. Kezdőkkel kizárólag akkor lehet ilyen nagy volumenű produkcióban dolgoztatni ha minimum 15-20 (!) jó supervisor egyengeti őket a saját kis szakterületükön belül, legelteti és gyengéden megbüfizteti őket + elegendően vannak ahhoz hogy ne lógjon ki a belük ÉS viszonylag normális, korrupthiéna-röhincséléstől mentes munkakörnyezetben dolgozhatnak. Még úgy is macera gatyába rázni egy 3D egészestést, ha a szupravigyorgók meg téelek között minden olajozottan megy, kevés a technikai probléma, és a droidok is szépen tojnak.

4. Az animációra alkalmatlan figura akkor is alkalmatlan marad animációra ha a góré samesza rajzolta. Figuratervezés elkúrására nincs mentség, az mindennek az alapja. A fos modellapokat már az elején vissza kellett volna gyűrni abba a fényesre nyalt seggbe amelyik kiszarta. Pont.

5. Az utólagosan rákínhalt elkenéssel, mismásolással, napsugárkák és lencsevillongások rákomposztálásával, a fűszálak bizgésének kihangsúlyozásával csak felerősödik az áttüremkedő poshadt dilettantizmus. 2007-ben (nyolcban) mindez csak akkor nem (nagyon) ciki ha egy videokártya csinálja valósidőben, nemdilettáns alapra, játékban vagy herbalájf-szpotban.

6. J.Marcell úr kijelentésével ellentétben nincsen ótómata rajzfilmkészítő szoftver. Ha volna ilyen csoda, minden bizonnyal azon hergelték volna keresztül ezt a produksziót, a bérlefaragás és hurrászabadrablás hímes vesszejei alatt vonulva.

7. Ha már tényleg muszáj kezdőkkel dolgoztatni mert a tapasztaltabb rabszolgák visítva menekülnek el még a környékről is, - ősi ösztöneiktől vezérelve és jogosan elborzadva eme produkció vad lejtmenetén - akkor talán nem olyan nagy befektetés néhány témába vágó oktató-DVD időbeni beszerzése, és cirka két-három hét intenzív, felügyelt TANULÁS és szitugyakorlat az újoncoknak, aztán jól megnézni kire ragadt valami megokosodásféle. Ama ritka száz kiválasztottakból lehet droid. Mellékesen ott az uccsó sansz pánikszerű sebességgel kinyomni egy pipeline-t a hurkatöltőn, ha már addig nem sikerült.

8. Animátor nem terem minden bokorban. A jó animátor ritka mint a fehér holló. Jó 3D figura/karakter-animátor (ha 4-5 van az országban már túloztam) mind-mind kellőképpen elfoglalt/épeszű ahhoz hogy ne szálljon be egy Gát-produkcióba. Kezdőket nem lehet megtanítani figurákat (gánymentesen) mozgatni, 2D animátorokat nem lehet átkonvertálni (elfogadható) 3D animátorrá néhány hónap alatt. Az animáció olyan szakma ahol nem lehet mellébeszélni mert magas a léc igen régóta, nincs létjogosultsága a kontárkodásnak a moziban mert a közönség tapasztalt.

Szerény konklúzióm: nem létező szakemberanyagra jelentős közpénztámogatással bevállalni egy projektet minimum hűtlen kezelés de inkább csalás, minden iparágban. Nem vagyok jogász, de gondolom hogy mindez csoportosan elkövetve kimeríti a bűnszervezet minősítést is. Vessék a felelősöket mókusok közé, megérdemlik.

whoishe 2008.03.29. 04:37:24

itt az említett 4-5-ből (bár szerintem több tehetséges srác is van ennél itthon) az én kedvencem anyaga: www.stevemanga.net/phaze/moviereel_small.wmv én csak vele dolgozom itthon ... a képek között sok olyat is láttok amiket 6-7 (!!!!) éve még PIII-es gépen készültek ...

whoishe 2008.03.29. 04:43:20

... ja és még annyit, hogy a borzalmas és ehhez hasonló megjegyzések szerintem túl enyhék ahhoz amit látunk, szerintem a "tocsikolás" és "zuschlagolás" mellé bevezethetnénk a szuperotvargagyiborzalom szinonímájaként a "gátos" kifejezést az egyszerűség kedvéért ....

today05 2008.03.29. 05:02:20

hát ez borzasztó, 10, de inkább 15 éves játékokban volt kb ilyen minoségu a sebtében osszedobott intro. azért ennél fényévekkel jobb grafikusaink és animátoraink vannak, minthogy egy ilyen vackot kiadjunk mint a vuk folytatása. ez max egy 3d storyborad-nak menne el, de azzal is csak berugva-beszívva-szanaszét csapva :'(

xxbbcc 2008.03.29. 05:21:11

Menjetek az IMDB-re és szavazzatok erre a trágyára.

www.imdb.com/title/tt0830861/

Ha elég nagyot bukik, talán Gát György soha többé nem készíthet filmet.

durbincs 2008.03.29. 06:03:42

nem lehet, hogy ezek még nem a végleges renderelt képek...? ettől függetlenül valóban hulladék...

Pistike 2008.03.29. 06:28:59

Nagyon szép ez a film!
és aranyosak a figurák!
Én meg is fogom nézni, a magyar irígkedő, bunkóskodó bácsik meg le vannak sz@rva!
Az fáj hogy megöregedtek és már semmi sem jó?
Nézzék a butyuta brazil szappanoperákat a zone romantikán.
Az való nekik.

És a nyuszi is kirááály!

bervas 2008.03.29. 06:36:36

Ahogy Rókafogta is mondja, ez egyáltalán nem a filmkészítésről szól.
Ez arról szól, hogy felveszünk sokmillió állami támogatást, gyorsan szétszámlázzuk. Aztán bevállalunk nagy nézőszámot, arra is készünk esetlegesen visszatérítendő támogatást. Azt is jól kiszámlázzuk.
A morzsákat odaadjuk pár kezdő mazsolának, kalapáljon össze valamit.
A film egyszer majd elkészül, egyszer majd bemutatódik. Nagy röhögés, nagy bukás lesz. Node ez bőven megér pár tíz/százmilliót.
A vállalt nézőszám természetesen nem lesz meg, de addigra valahogy kiürül a projektcég, jó veszteséges lesz, azt jól végrehajthatja, aki akarja.
Uwe Boll büszkén néz le a falon a képről.

Paranoid Android2 2008.03.29. 06:42:13

Ez szerintem csak szivatás, mert ilyen képi világot emberi lény nem hoz létre még lövöldözös játékhoz se.
A faszi nyakkendője, maga a pokol bejárata. :)

xcoder 2008.03.29. 06:51:52

Miután végigjátszottam az Obliviont PC-n, most jobb híján ennek elődjével, a Morrowinddel játszom. Annak nincs olyan jó grafikája mint az Oblivionnak (hiába, még 2003-ban gyártoták), de ennél még az is jobb.
Fekete István szerintem is forogna a sírjában, de a régi VUK készítői is sűrűn pisloghatnak ezt látva.

Amúgy a generációs eltéréssel nem értek egyet: ami szar az most is szar meg 20 év múlva is szar lesz, meg 500 év múlva is.
Ilyen vackot a leggagyibb rajzfilmcsatornán sem láthatsz, de ami azt illeti még flash animációban is láttam már igényesebbet.

Valaki 2008.03.29. 06:57:59

xcoder és a többiek.-

ti ránéztek néha a nickelodeonra, vagy akármelyik más rajzfilmcsatornára?
Olyan mocsok, igénytelen rajzfilmek mennek, alaktalan, durvánmegrajzolt, undorító 2D figurákkal hogy hányni lehet tőle.Ráadásul a sztorijuk is egy kalap szar, a gyerekemet a közelébe sem engedném.ha lenne más.
De a gyereknek is van annyi igénye hogy azért csak a jobbak kötik le.

gyerekszinten teljesen okés lesz ennek a látványvilága, főleg ha ez tényleg csak PC játék vagy még nem renderelt változat.
Ugyanis amíg még valódi gyári bemutót nem láttatok ne ítéljetek, az hogy ki milyen képkockát lopott ki valahonnan vagy vélt valódinak az nem érdekes.

severus 2008.03.29. 07:31:52

Az én lányom is kétéves, és a Vuk a kedvence a Vízipók mellett. Ami jó az jó. Ez viszont szörnyű.

scsaba1 2008.03.29. 07:38:39

Én kiváncsi leszek a sztorira is. Az első Vuk egy igen erős Fekete István kisregényen alapul.

Magyar Mutyi 2008.03.29. 07:52:39

Aggodalomra semmi ok, a prudzcer/rendező úr már tervezi a Dr.Bubo, a Frakk és a Futrinka utca, valamint az Öreg Néne Őzikéje 3D-sítését... Gyalázat! Okádék!

is 2008.03.29. 08:06:08

az a helyzet, hogy azt még a japánok találták ki, hogy nagy szemeket raktak kicsi lányokra, mert a szemmel fejezik az érzelmeket (pl. mangában :-) ), és mert kicsi gyerekeknek is ez ad tájékozódást. csak az a baj, hogy pont mostanra már a japcsik is leálltak ezzel, a legújabb filmekben már náluk sem ez megy.

Gát egyszerűen meg akarta lovagolni ezt a hypeot nemzetközileg (a magyar piac le van szarva, nem ettünk eddig se japán sorozatokat), de lecsúszott róla. nem fogja már megvenni senki.

Debi(l) 2008.03.29. 09:04:03

GÁTlástalanságot akarunk, Gáááspár!

LiberAll 2008.03.29. 09:08:23

PIKA ?

Istenem hol van már az a magyar rajzfilgyártás, ami valaha a világ szinvonalban volt...

Ez meg, szeintem egy B vagy C kategóriás PC játékban is jobban ki vannak dolgozva a karakterek és jobb az animáció. Amúgy nem értem, hogy miért kell 3D-ben csinálni, s ha már abban csinálják, miért nem foglakoztak a karakterekkel , ez skicnek is szar, nem hogy végeredménynek...

pit001 2008.03.29. 09:11:19

Mi a retek? A képekből ítélve háziállatot csináltak a kis Vukból??????
Valószínű a sok simogatástól meg fog fostosodni, azért fekszik az asztalon a doktorbácsi előtt. :))))))))

Gobbi Hinta 2008.03.29. 09:13:23

Vuk Psychedelic Edition... hihetetlen milyen ocsmány az egész, amatőr próbálkozásnak is túlzás

RéCica (törölt) 2008.03.29. 09:19:48

Na, de hogy jön ide a szegény kerekeszékes kisfiú?
Szép az esélyegyenlőség, persze, de itt mit keres?

Roma kutya, meleg róka, a libák meg nők, igaz?

Gobbi Hinta 2008.03.29. 09:23:41

én azt a szopósképű kancsal cilinderes palit se vágom

Indijoe 2008.03.29. 09:32:18

"Nem lehet a régi nagy sikereket visszahozni. Ez nem így működik. A mai gyerekeknek a Vuk nem jelent semmit, a felnőttek pedig nem fognak emiatt most túdulni a mozikba." Ezzel vitatkoznék: a 14 éves hugom is imádja a régi Vukot, és hasonló véleménnyel van az újról, mint ti (vagy én). Sőt, az osztálytársai is látták, és nekik is tetszett. Persze az ő körükben már nem lesz akkora legenda, nem fogják idézgetni, hogy "kicsi vagyok, éhes is vagyok, segítsetek Vuknak...", mivel a mi időnkben nem nagyon volt rajra kívül rajzfilm.

Zolis 2008.03.29. 09:32:48

Hát igen, a minőség már a segment-rate-ről is látszik és van egy olyan balsejtelmem, hogy a sztori is ugyanilyen sablonos lesz (a sok vigyorgásból ítélve).

Pistike: bárcsak így lenne, amit mondasz. Csakhogy az igazán jó rajzfilm az az, amelyik minden korosztályt megfogja. Amin ugyanúgy lehet nevetni 10 és 30 évesen is. Éppen ez a lényege, hogy az egész családnak szól. Kicsit a gyerekeket is hülyére veszik mostanában, mert lehet, hogy egy 3-4 éves gyereknek még elmegy a gagyizás, de 9-10 évesen már muszály valami mondanivalót is belerakni.

Zak 2008.03.29. 09:33:21

Ez a róka annyira Vuk, mint amennyire Beja asszony playmate. Ismét szegényebbek lettünk.

gvereb1 2008.03.29. 09:34:31

Ezt nem nektek csinálták, hanem gyerekeknek, nekik biztos tetszeni fog, és az a lényeg.

glabla 2008.03.29. 09:43:50

hát ez ahogy így kinéz tényleg kritikán aluli. Egy animációs filmre nem emlékszek de még a régebbiek közül se, aminek ilyen színvonaltalan lett volna volna a grafikája. tényleg olyan mint egy 90-es évek végi PC játék.

jozsika 2008.03.29. 10:16:55

hát, nem azért, de néhány számítógépes játékban jobb animácó van, mint ebben a filmben...

blogart · http://blogart.blog.hu 2008.03.29. 10:26:38

Ez tényleg szomorú. Gyermekkorunk legemberibb rajzfilmjét silányították el a magukat filmeseknek és animátoroknak gondoló szélhámosok. Gát a bűnös, aki már régen nem a filmcsinálásra, hanem szimplán az állami pénzek felnyalására koncentrál. Nem ez lenne a baj, ha emellett tisztességes lenne az alkotói hozzáállás...de hát mit várunk ettől a fickótól. Ő sem gondolta komolyan, hogy ezt a terméket eladhatja majd bárhol is. A régi Vuk, noha Dargay is lopogatott minden rajzfilmjébe a Disney-től beállításokat és jeleneteket (a kedvenc forrás a dzsungel könyve lehetett) igazi klasszikus ehhez a gnómhoz képest.

johnny-b 2008.03.29. 10:34:50

aha...baja ferenc a műtőasztalon fekvő rókát vizsgálja, akit egy tolószékes kisfiú gázolt el véletlenül a tesco parkolójában. tettét szánja-bánja, de bárándy majd úgyis kimossa. a végén meg jön a villogó viperás cilinderes liberáncs tőkelovag, a disznófejű Nagyúr, aki felparcellázza az erdőt, hogy 6szintes villát építsen benne. lecsapoklja a mocsarat, és nemhogy a békák, még a rókák véleményét is leszarja. akik legalább akkora pénzügyi analfabéták, mint az, aki erre a fosadék, igénytelen, összecsapott "animációs filmre" pénzt adott. nemzeti kulturális örökség? akkor inkább a fásy mulató.

johnny-b 2008.03.29. 10:46:14

4 évenként, ill. párszáz (strabagos autópályán megtett) km-enként nem ártana felülvizsgálni a közpénz-zuhanyok csapjait, meghúzni a túl laza csavarokat, horribile dictu eltávolítani és kidobni a javíthatatlanul porózus tömítéseket.

Cyberneko 2008.03.29. 10:47:23

Ahogy mar gondolom masok is mondtak, ez egy kozepes fps jatek grafikajanak sem lenne eleg - nemhogy filmnek -_- Olyan story-t nem tudok elkepzelni, ami elviszi ezt a ...-t.
(Amugy a macskafogo2 annyira nem volt rossz - oke, ha valami felert volna az eredetihez, az vallast alapitottt volna. :)

Miat 2008.03.29. 10:47:34

gondolom a "magyar mozgókép közalapítvány" élén az alkoholista grünwalskyval is támogatta ezt a szart a szokásos módon: a millákért cserében szép nagy adag baksis vissza a feribácsinak, legyen miből növeszteni a máját. a kalapos figura feje meg erősen hajaz az Alice Csodaországban rajzfilmváltozatának Bolond Kalaposára, ejnyebejnye csak nem lopikáztunk? egyébként szartól elvárni hogy ne szart csináljon....

izbsystem · http://izbsystem.hu 2008.03.29. 10:53:27

Hát ez tényleg övön aluli, ha még a nagy elődöt nem is nézem.Na de ha nézem, akkor totális bukás.Tiszta minimax:(

rio 2008.03.29. 11:14:22

jó ezt a sok lelkes hozzászólást olvasni, olyan nagyon MI MAGUNK vagyunk.
a legjobb persze az állami pénz, amit inkább iskolákra kellettvolna költeni. állami pénz tudtommal soha nem érte el a Vuk 2 fedőnevű produkciót, max a Gátot. ez meg ugye csak nem a kizsigerelt kezdők hibája?
a "nagy magyar cégéjísek" közül meg tegye fel a kezét aki soha nem adott hozzá az ún. "megélhetési filmgyártás" posványához... ha van ilyen, az hazudik, mert nincs ilyen.
nem utolsó sorban említeném, hogy a Vuk stábjának jelentős része az ún. bérből és fizetésből élők táborához tartozik. mindannyian tudjuk, hogy mekkora ez a "szakma" idehaza, és ha meg kell élni, hát meg kell élni.
még valami. a Vuk-sztori jól mutatja a magyar cgi és úgy általában a magyar filmgyártás állapotát. de ez csak a probléma vége. az eleje Studio21 néven tevékenykedik.
legvégül pedig, mert mostmár tényleg elpattant valami, kétpercenkint ismétlődő kékhalált és szájbaverést kévánok minden kedves támogatónknak, akik a szakmai- és betyárbecsület, összetartás legelemibb szintjét is keresztbekúrva szpojlereztek, fikáztak és támadtak végig. faszomat ajánlom nyalásra.

gabro 2008.03.29. 11:24:32

Jó, tegyük fel, hogy a szőranimációhoz kevés volt a renderfarm, meg a tudás. Tegyük fel, hogy kezdőkkel dolgoztatva max. ilyen modelleket lehetett összehozni.
De könyörgöm, 2007-8-ban mozi méretű render antialias nélkül? Bevilágítás egy szál irányfénnyel?
Ennél ma már egy játékban is jobb minőséget illik hozni. Nem egy mozifilmben. Basszuskulcs.

skvugdskuvsdiov 2008.03.29. 11:32:47

rio: mostmar mindenki szamara vilagos hogy az egesz a penzrol szol. az ott dolgozok meg hulyek lettek volna ha nem elnek a lehetoseggel es visszautasitjak a munkat. de azt ti is belathatjatok hogy nem uti meg azt a bizonyos mercet..

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2008.03.29. 11:34:22

Hejj! Miért is kéne összetartsak bármivel, ami gagyi és nem tetszik? Ráadásul félreértetted a helyzetet, hiszen nem a dógozók lettek betámadva, hanem a Gát, mert nyilván ő bízott meg olyanokat a produkció kivitelezésével, akik vagy nem tudják vagy nem akarják normális színvonalon megoldani a feladatot. Még ha megélhetésből is.
Ezek a figurák nincsenek jól kitalálva és nincsenek jól kivitelezve sem. Olcsó, gagyi az egész, rossz rájuk nézni. Én azt érzem, hogy Gát úr benyelte a nagy lét, és abból a lehető legkevesebbet akarja termelésre költeni.
Jómagam is grafikus vagyok, adtam már ki szar anyagot a kezemből muszájból, de részint nem vagyok rá büszke, részint meg nem hőbörgök, ha fikázzák.
Ja, és még valami: a 13 éves gyerekem, aki sztem közelebb áll a célcsoporthoz, mint én, teljesen kikel magából, mondván, hogy ez rettenetes. Elvárod, hogy lelkesedjen „betyárbecsületből”?
Sztem nyalogasd magadnak.

Rókafogtacsusza 2008.03.29. 11:38:57

Rio ha nem a simliskedésen meg a csuszapénzeken hanem a tényleges gyártáson rugóztál volna te is akkor talán lehetne alapod olyan szavakat használni mint "szakma" meg "becsület". Milyen összetartásról beszélsz? Tartson veled és veletek össze a retkes radai rosseb. "...a Vuk-sztori jól mutatja a magyar cgi és úgy általában a magyar filmgyártás állapotát." Nagyon tévedsz, igenis éles elkülönülés van a SZAKMA és a KONTÁRSÁG között. Már a gyártáselőkészítésnel be kellett volna húzni a kéziféket baszod, de ezt te nem értheted meg mert NEM ÉRTESZ HOZZÁ, kedves Rudolf figuratervező úr. A stílusod meglátszik a produkció egészén, nyilvánvaló hiba volt egy magadféle mocskosszájú dilettáns tahó senkit szerződtetni.

gabro 2008.03.29. 11:42:35

rio. Aha, ühümm. Tehát nem a film a szar, nem a megvalósítás dilettáns, hanem má megin' a magyar báncsa a magyart.

A baj csak az, hogy a szar akkor is szar marad, ha kokárdát tűzöl rá. te Barom.

Koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.03.29. 11:43:42

Én ugyan nem vagyok grafilus, de meg tudok ezt azt állapítani. Gyerekkoromban mindimum egy tucatszor néztem meg az Erdő kapitányát, a Macskafogót, a Szaffit, stbstb...a Macskafogó 2 tré lett, de legalább nem nézett ki rosszul. A Kis Vuk előzetese pedig szánalmas, a képek pedig elveszik a hangulatomat, hogy elmenjek és megnézzem ezt. Egyébként meg nem hiszem hogy rá leeht fogni hogy gyerekeknek készült, milyen gyerek élvezné ezt? 6 év alatt talán..

No meg nemhiába késik vagy fél évet a bemutató, szerintem tudatában vannak mit készítettek, félnek bemutatni, de végül muszáj lesz.

gabro 2008.03.29. 12:01:42

egyébiránt meg, ha már szó esett a magyar animációról, meg a minőségről, akkor egy szót mondanék:
Egill.
Abból a produkcióból már a pár másodperces teszt renderek(!) olyanok, hogy azonnal lehidaltam, és látni akarom a filmet.
Ebből a vukból meg hiába mutatnak egyre többet, csak a hányinger lesz nagyobb.

blogart · http://blogart.blog.hu 2008.03.29. 12:29:11

Rio! Sztem mindent elmondtunk. A szakma is bekapcsolódott a végén. Tisztelt kivitelezők! Megélhetés, nem megélhetés, ez kontár munka. Egyszer sem fogsz vele kérkedni sehol. Lélektelen, falura jó lesz hozzáállással készült. A felháborodásod pedig egyszerűen vérlázító. Ne csak a magadét nyalogasd!

vadmacskusyz 2008.03.29. 17:24:03

fox maniac^^ a rókák nagyon faszák,mondjuk a többi karakter annyira nem tetszik,de azért megnézném ezt a rajzfilmet összehasonlításképp az eredetivel

Panka avagy sántikálókeksz 2008.03.29. 17:33:29

Szidhat aki akar és amennyire akar nekem TETSZIK....és az előzetes is tetszik végre valami más.....nem a szokásos....mindnekinek más tetszik...de nem szidnék valami azelőtt mielőtt meg nem néztem...biztos vagyok benne h a fele azoknak akik ide írtak kommentet h milyen szörnyű megnézi...akinek nem inge ne vegye magára...sziasztok

Kahuna (törölt) · http://bigkahuna.blog.hu 2008.03.29. 19:20:50

Amikor megláttam az első képet azt hittem hülyéskedsz, nem kicsit retro hangulat fogott el mert még 90esek elején találkoztam ilyen képpel a talán legelső Maya tutorialban:D és ez nagyon nem pozitiv... ezt a szar graffot és a trailert elnézve rajtunk röhög majd a világ pláne, hogy megakarjuk nyerni ehhez azokat a szinkron hangokat. (biztos keresték a kandi kamerát amikor megkapták a felkérést...)

klezmar 2008.03.31. 13:58:30

Én meg fogom nézni ezt a remek, kiváló alkotást, a művészetek összefonódását a kultúrával szervesen, a hazai elit csúcsfilmjét, mely országunkra ismét dicső időket hoz majd, és hősies múltunk a jelenünkké, majd pediglen a jövőnkké válik!
Node, kár álmodozni fiúkák, kisjányok, csak azért fogom megnézni, mert kíváncsi vagyok, hogy ez a szarabb, vagy a Dragonlance.
Ugyanis ebben a gigaprodukcióban bizony "elfogadásra került" olyan 3-4 mp-es jelenet, amiben cirka 10 alapvető animációs hiba bújik meg, lehet keresgélni!
Hát akkor lássuk, lássuk!
Amúgy volt régen egy vicc mikor egy ember ténfergett a városban, ugyanis rendkívüli szüksége támadt, de nem talált illemhelyet. Talált viszont egy kedves kis lyukat a falban, hát bepottyantott. Erre gondolta inni kell, hát lement a szomszédos kocsmába, ahol pedig mindenki szeplős volt... Nem is mondom tovább, csak annyi, hogy a kalapos úriembernek nagyjából olyan a feje, mint aki abból a kocsmából jött... És ezen még a godray sem segít. :(
Az kinek az ötlete volt, hogy az állatok két szélső ujja világos a középső meg sötét? Nagyon cuki, és tök egyéni! Bár a nyuszkó némileg génhibás, mert a bal lábán nem olyan. Vagy csak elcsúsztak az UV-k? :D

Naki-chan 2008.03.31. 20:09:54

EFf...mikor a somogyi hírlapban megláttam a képeket...először azt hittem csak sima képregény az egész béna poénnal....de ím megláttam eme blogot,és fény derüólt a turpisságra.-.-"
Te jó ég....az eredeti sokkal jobb*ennek ellenére megnézi majd ha a moziba kerül,mert minden animációs cucc érdekli*

Bejjja 2008.04.01. 13:13:35

Ez az eredeti Vuk folytatása, vagy az eredeti újraértelmezése?

Ha folytatás, akkor miért néz ki a Vuk úgy, mint egy kölyökgólya, holott felnőttnek kellene lenni?

Ha újraértelmezés, akkor miért néz ki úgy mint egy groteszk szögletes faragott szobor, hatalmas findzsa szemekkel? Gyerekkoromban rajzoltam így a gyalogkakukk fejét.

pizsama 2008.04.01. 17:20:03

Csak annyit mondok: Armies of Exigo és utána senki ne merje nekem szidni a magyar CGI-t. A Vuk2 alkotói meg bújdokoljanak el jó mélyre és gyorsan!

Gulliver 2008.04.05. 11:25:10

A Róka és a Gyerek április 3-i bemutatója miatt Mák György elhalasztja a Kis Mukk ápr. 17-i bemutatóját, mert nem szeretné a konkurens filmet egy levetített képkockával sem az ismeretlenségbe taszítani.
"A szóban forgó filmben a róka bundája túlságosan is természetes, ami nem felel meg a mai gyerekek igényeinek, akik konzulensként bár, de követelték a Kis Mukk gyártása során, hogy az állatkák színe égjen bele minden monitorba, lyukassza át az összes mozi vásznát." - nyilatkozta lapunknak a neves rendező-producer-forgatókönyvíró.
A cikk írója ellátogatott a www.lerenardetlenfant.com/ oldalra, ahol bárki megtekintheti a Róka és a Gyerek gyenge animációs technikáit, elavult, túlontúl életszerű jeleneteket.
"Ezzel párhuzamban életrehívunk egy szerveződést, avítt technológiájuk miatt minden erdőben lecseréljük az állatokat CG állatokra, amit fiatal, ambíciózus animátorok segítségével "keltünk életre", így ha egy természetbarát hülye kirándulni megy, egész életét meghatározó élményben lesz része.
A gyerekeknek ma már mobiltelefon kell, számítógép, és internet. Szeretnénk, ha az aktuális trendeket viszontlátnák az erdőben is - később persze azt is kicseréljük, mindent - és nem az évezredek óta ismert, rém unalmas élő állatokat kéne bámulniuk." - folytatta a gondolatmenetet a mester.

botkutya 2008.04.19. 06:12:41

Én csak egy „szaros” hangos vagyok az egonésdönciből, de jobban örültem volna, ha egy minőségi anyag jön ki az egészből...

Miecs · http://filmdroid.blog.hu 2008.04.19. 09:37:25

Kedves Miat! Bevallom csak most olvastam el amit írtál a MMKA-ról és teljesen felháborított ama kifejezésed amit idézni sem szeretnék, de Grunwalsky Ferencről mondtál benne véleményt, szerintem illetlen módon. VOlt szerencsém márciusban egy előadáson részt venni, ami kifejezetten benne volt a kerettantervben, ahol Grunwalsky Ferenc beszélt az MMKA-ról, illetve a pályázásokról, pályázatokról. Nagyon komoly feltételei vannak egy egy pályázatnak, és az MMKA is próbálja a legtöbbet megtenni ami tőle telik, hogy ezt a pályázati rendszert tökéletesítse. Igen kaphatott a KisVuk, ha megpályázta és mindennek megfelelt, de amennyit kaphatott az sem egetrengető. Ha nem kapott akkor meg nincs miről beszélnünk. Ezért elnézést kérek de nem tudom, hogy kapott-e. Lehet h valamelyik kommentben benne van de Miat kommentje után nem olvastam el többet. És az hogy Grunwalsky Ferencnek vannak-e bármiféle szenvedély betegségei, illetve ilyen problémái, ahhoz senkinek semmi köze és főleg nem a KisVuk című "csodálatos" alkotást nem befolyásolja! Szóval szeretném megkérni azokat, akik továbbra is ítéleteket szeretnének mondani olyan emberekről, akik már akkor filmet csináltak mikor az ítéletalkotók talán még nem is éltek, hogy csak módjával és csak olyan hangnemben ahogy megérdemlik. Remélem Miat is átgondolja mégegyszer amit írt, és igen erőteljesen kezdi elszégyelni magát. Mert én a helyében igen határozottan ezt tenném.

mito 2008.05.01. 21:44:50

Végigrágtam a kommenteket és nem tudom, mi újat tudnék hozzáteni, de az a véleményem, hogy ezt a veszélyesen elbaszott, mocsok szart be kéne tiltani. Ezt kinek akarják egyáltalán eladni? A kereskedelmi adókon (melyeken lelkesen reklámozták a művet) szocializálódott bezombult agyú emberek torkán sem lehet mindent lenyomni. De a köz izlése egyre rosszabb, hála az ehhez hasonlóknak. Nem elég az import amerikai szar, gyártsunk még magunknak! Szomorú, de ma nem magyar filmművészet, hanem filmgyártás van. Ennyire égbekiáltó borzalmat eddig mégsem sikerült produkálni. Ez hát a mélypont? Attól tartok távolról sem. Őszintén mondom, sírni tudnék. Hol van a szakma? Amikor a taszító társadalmi környezetre hivatkozva elhagyja Európa emésztőgödrét az értelmiség, én nem hibáztatom érte, de a megfutamodás helyett tenni kéne azért, hogy ne ez az asszociáció jusson eszünkbe, mikor hazánkra gondolunk. Talán költői túlzás, de a Kis Vuk 2 egy tünet; nagyon nagy baj van...

asterton 2008.05.10. 15:48:46

nos, ami a Macskafogó 2 -t illeti, szakmailag némi kívánnivalót hagyott maga után, de legalább határidő tekintetében rendben volt (a kifizetéseiket most ne firtassuk, egyhavi elmaradásuk van és valszeg marad is, november óta...:( )
én nemrég megnéztem az első részt is, nem igazán tartom jobbnak azt a részt.(ebben pedig dolgoztam)
ami pedig a Vuk-ra vonatkozik: a hivatalos oldalon meg lehet nézni, melyik stúdió készítette...mostanában nem nagyon remekelt az átmenekített pannónia rajzfilm stúdió, az a helyzet...
és az uccsó észrevételem:
mai magyar 3D animáció kell? baromijó? akkor ezt nézzétek meg:
youtube.com/watch?v=-1WWtbhyVlE

asterton 2008.05.10. 16:21:09

gabro:
"egyébiránt meg, ha már szó esett a magyar animációról, meg a minőségről, akkor egy szót mondanék:
Egill.
Abból a produkcióból már a pár másodperces teszt renderek(!) olyanok, hogy azonnal lehidaltam, és látni akarom a filmet.
Ebből a vukból meg hiába mutatnak egyre többet, csak a hányinger lesz nagyobb."

hogyan is feledkezhettem meg róla...szenzációs...Áronéknak gratuhozzá, előre is...(remélhetőleg valóban dolgozik majd benne a volt nyóckercsapat is, innentől kezdve epedve várom, h kezdhessünk...;o))

Muzolf 2008.05.13. 11:09:55

Na a Hortonnal ne hozzuk egy kalap alá, már elnézést. Egyrészt külcsínyre is ezerszer jobb volt, másrészt a horton nem feldolgozás, simán az eredeti ujrakreállása 3D ben, azaz az eredeti történetet jórészt megtartották. Ennek a zombivuknak semmi köze sem volt Fekete István művéhez, vagy az eredeti rajzfilmhez.
süti beállítások módosítása