Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Heti néznivaló

2008.04.03. 04:43 koimbra 6 komment

Ma naptól 5 új filmre suhanhat a nép a magyar mozikba

Streetdance- Step Up 2 (Step Up 2 the Streets): Az első rész nekem nem jött be, de én mégis megnézem még ma. Miecs már írt róla. Egy kis tánc, egy kis zene, semmi bonyolultság.

Út a vadonba (Into the Wild): Erre is el kéne menni, talán bepróbálom, kicsit elrettent a két és fél óra. Chris McCandless egy szép nap fogja cókmókját és otthagyja szüleit, elindul a vadonba...

Paranoid Park: Gus Van Santtól kicsit elvont dolgokra számítson az ember. Alex a Paranoid Park gördeszkás telep látogatója, egy nap miatta hal meg a biztonsági őr. Ő inkább hallgat erről...

2 nap Párizsban (Deux jours a Paris): Francia romantikus vígjáték. Marion egy fotós csaj, barátjával New Yorkból Párizsba utaznak a lány szüleihez. Azonban a szülők csak franciául beszélnek, ráadásul feltűnnek Marion ex-szeretői is.

A róka és a gyerek (Le renard et l'enfant): ismét egy francia film. Egy kislány ki a francia hegyek lábánál éldegél, egyik nap suliba menet megpillant egy rókát. Ettől kezdve mindenképpen megszeretné találni a róka rejtekhelyét.
Címkék: néznivaló

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr94408506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Real013 2008.04.03. 10:12:39

Nemár, hogy Step up 2-re akarsz menni?!XD Viccnek is rosszak az olyan filmek, bár egyszer lehet megcsinálom, hogy egymás után megnézem a High Scool Musical meg a Step up és a Lökd a ritmust réseit, hogy legyen mit lehúznom.Ki nem állhatom az ilyeneket.

Út a Vadonba.AZ FILM.Menjél csak , nem fogod megbánni.

VVega · https://debugme.eu/ 2008.04.03. 13:56:18

Real013 erre én is gondoltam már, de eddig nem voltam képes megtenni és valószínűleg ez így is marad :D

poprocks 2008.04.03. 15:29:50

uh az Into the Wild, és a 2 days in Paris kötelező!:)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.04.03. 16:02:48

Real: erről eszembe jut egy régebbi kritika az AvP kapcsán, mikor az írőnó rögtön az elején leírta, hogy utálja az Alieneket meg a Predatorokat...ebből kifolyólag jóhogy lehúzta a filmet. Szóval aki alapból nem kedvel valamit, akkor szerintem felesleges megnéznie és lehúznia. Én is mint emléítettem már, nem nézek Woody Allan filmeket vagy Steven Seagalosokat (mostanában), mivel csak úgyis lehúznám őket.

A Step Up első része rossz volt, viszont most hogy megnéztem tetszett, akárcsak az Út a vadonban. Délelőtt megnéztem az Into the Wildot, majd utána a Step Up kettőt:) Jó nap volt:) Majd mindjárt írok róluk pár sort

Real013 2008.04.04. 13:11:09

Nem, énnekem megvannak a magam előítéletei, de tudok rajtuk változtatni. Taxidermiat sem akartam megnézni és képek alapján lezúztam, de megnéztem és megváltozott a véleményem:)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.04.04. 13:15:51

Taxidermia egy beteg film:) Nagyon...lepipálta az összes amcsi horrort, pedig nem is az volt:D

Nekem a Step Up első része egyáltalán nem tetszett, mint írtam, de a második rész meg nagyonis
Jövőhéten lesz majd nagy filmáradat megint a mozikban
süti beállítások módosítása