Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Vettem, vétel

2008.04.12. 10:34 koimbra 9 komment

Betértem a Tescoba, a bejáratnál szépen volt vagy 4 vagonnyi dvd leárazva, 499-999 Ft-ig. Áttúrtam bőszen, ahogy kell, hátha találok valami érdekeset. Mint mondtam már nem vagyok nagy dvd vásároló, összesen van vagy két dvd-m (mostmár 3:)), az egyik a Sin City, amit Karácsonyra kaptam, a másik az Utolsó cserkész, amit nem tudtam otthagyni múltkor. A nagy túrkálás közepette olyan filmekre akadtam, amin csak meresztettem a szemem, nem is tudtam, hogy ilyenek vannak, pedig azért ismertebb nevek voltak benne.

A sok cucc között ráakadtam a Crank-re 699-ért, ezt végülis visszaraktam, később már nem találtam meg. Ámde ráakadtam a Szemtől szembenre 999-ért, Al Pacino-Robert De Niro mondhatni klasszikus filmjére, ami ment is a kosárba (a plakátját anno megnyertem a moziba).

Szóval örültem ám, de a pénztárnál gyanús lett valami, nem vettem túl sok mindent, így a nagy sorbanállás közepette azért kb. összeadtam mennyit fizetek majd és egy ezressel több lett. Mondtam is a pénztárosnak, hogy ez nem 1999, hanem 999, ahogy rá is van írva. Elküldött az ügyfélszolgálathoz, ahol szó nélkül kaptam vissza azt az ezrest. Ennek örülök, de  akkor is elgondolkodtató. Ez így is átverés, nem? Nem én vásárlok először abból a több kupac dvd-ből és ha valaki nem veszi észre, akkor simán át lesz nyomva a palánkon néhány ezressel.

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr81422240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VVega · https://debugme.eu/ 2008.04.12. 10:53:52

Én a múltkor 99 (azaz 100) forintért zsákoltam a Kukorica gyermekei-t. Még nem láttam a filmet előtte, de úgy voltam vele, hogy vállalom a kockázatot :))))))
Amúgy egy ezrest már nem ért volna meg.

SpockCooper · http://spockcooper.blog.hu 2008.04.12. 12:50:46

Én is most kezdem nézni a Kukorica gyermekeit, bár még ezt-azt megnézek előtte. Nem értem, hogy lehet ilyen kevés dvd-éd? Én is majdnem mindig csak az olcsót veszem, mert előbb utóbb mindennek lemegy az ára ezer forintra. Nekem van kb 100db filmem. Például most várom a 300-at kétlemezesen kétezer forintért.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.04.12. 12:57:11

Úgy, hogy mindig van valami új film, amit nézni lehet, tehát a régebbieket nem is nagyon nézem meg mégegyszer. Filmdömping van na, tele a téka meg a mozi.

Egyébként nem is oly rég kezdtem neki az Ütközetben eltűnt Chuck Norris klasszikus filmnek, de nem bírtam tovább 20 percnél...ennyire gagyit, nem is tudom hogy kedveltem én ezt régen.:)

Dis 2008.04.12. 13:09:06

Hát igen. A tesco fogási közé tartozik ez is, mint megtudhattuk már egy-két dolgozójától. :)

Dis

SpockCooper · http://spockcooper.blog.hu 2008.04.12. 15:40:41

Értem, engem az új filmek kevésbé érdekelnek. Most néztem meg egy 34 éves Eastwood filmet és mindjárt megyek megnézni a Piszkos Harryt.

VVega · https://debugme.eu/ 2008.04.12. 15:59:09

Amióta így lementek a dvd árak azóta én nem járok tékába. Nem fogok 700-800 Ft-ot (nálunk ennyi legalábbis) fizetni kölcsönzésért, ha pár százassal többért meg is vehetem. Sőt mint látjuk, néha kevesebbért is :)

SpockCooper · http://spockcooper.blog.hu 2008.04.12. 19:34:46

Ott a pont VVegánál. Pl a Piszkos Harry is csak 1200Ft volt.

tresh 2008.04.12. 20:16:03

A sarki GRoby-ban az ilyen szintű átverés szinte már megszokott, hogy úgy mondjam. Egyszer vert át a gyorskezű, festett-vörös hajú zsíros kurva, de azóta résen vagyok. Sajnos szomorúan vettem észre, hogy az öregeket rendszeresen lehúzzák. Értitek, van havi 50 ezer forintja, és azt is kicsalják belőle százasokban. Undorító.

sjbee 2008.04.12. 23:26:05

Sajnos a T-nál ez elég régi (mondhatni jól bevált) trükk. Fel kellene gyújtani az összeset. Nade ez csak egy álom...
:)
süti beállítások módosítása